خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 79

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 79 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 79

همه در اداره آگاهی جمع شده اند و با نگرانی منتظر هستند تا خبری از این که چرا سرکان آنجا است بگیرند. ادا که به سمیحا مشکوک است سراغ او می رود و با عصبانیت می گوید: «اگه تو باعث این شده باشی که سرکان اون تو باشه، بد پشیمونت میکنم سمیحا خانم. » اما سمیحا با بیخیالی به او نگاه می کند. جرن به عنوان وکیل سرکان جلو می آید و به همه می گوید که جرم سرکان سنگین است و به جرم رشوه از او شکایت شده و فعلا باید در بازداشتگاه بماند. بعد هم تاکید می کند سرکان از همه خواسته تا به خانه هایشان برگردند و منتظرش نمانند. بالجا از فرصت استفاده کرده و همراه آیدان با او به سمت خانه اش می رود. ادا هم به خانه ی سمیحا می رود و در حالی که بغض کرده می گوید: «میدونم کار تو بوده. چرا این کارو میکنی؟ نمیبینی دوستش دارم؟ » سمیحا با عصبانیت می گوید: «عشق تورو کور کرده. اون پسر و خانواده اش باعث مرگ پدر و مادر تو و پسر من شدن! » ادا می گوید: «سرکان اون موقع بچه بود. اون گناهی نداره. » سمیحا می گوید: «ولی الان نشسته تو شرکت خانوادگیشون و با غرور اسم بولات ها رو یدک میکشه! ادا اگه کاری رو که میگم نکنی و از اون دور نشی بدتر از اینها رو سر سرکان میارم. باید بدونی که چقدر تو تصمیمم جدیم! » ادا با عصبانیت می گوید: «من جلو تو سر خم نمیکنم! » و به اداره پلیس برمی گردد و با داد و هوار خودش را پشت میله های بازداشتگاه می رساند تا برای لحظه ای هم شده سرکان را ببیند. او وقتی غم توی صورت سرکان را می بیند دلش می گیرد و دوباره پیش سمیحا برمی گردد و این بار در حالی که گریه می کند قبول می کند که در ازای آزادی و برگشتن آبروی سرکان، رابطه اش را با او قطع کند. اما در آخر با ناراحتی می گوید: «تو فکر میکنی الان پیروز شدی اما منو به کل از دست دادی. » و می رود.
طولی نمی کشد که سرکان آزاد می شود و جرن هم که به این کار مشکوک شده می گوید: «گفتن یه اشتباه اسمی تو شرکت ها بوده و آزادت کردن اما مطمئنن این یه پاپوشه و من پیگیرشم. » سرکان همان لحظه سعی می کند با ادا تماس بگیرد اما ادا از جواب دادن به او پیام هایش فرار می کند.
شب ادا با غصه به خواب می رود و در خواب می بیند که سرکان از او خواسته تا به دیدنش برود. سرکان به او می گوید که کارهای سمیحا برایش مهم نیست و از ادا خواستگاری می کند… ادا هم به او بله می گوید اما ناگهان سرکان ناپدید می شود و ادا با ناراحتی از خواب می پرد.
وقتی سرکان وارد خانه شده و با بالجا روبرو می شود کمی جا می خورد و فورا به اتاقش می رود که بخوابد. صبح هم که بیدار می شود می بیند بالجا میز صبحانه ی رنگارنگی برایش چیده اما سرکان اخم می کند و می گوید که بهتر است به دیدن ادا برود. بعد از رفتن او بالجا فورا به سمیحا زنگ می زند و خبر می دهد که سرکان سراغ ادا رفته. سمیحا از طاهر می خواهد تا ادا و سرکان را خوب زیرنظر بگیرد.
ادا صبح همه چیز را برای دخترها تعریف می کند. آنها از ادا می خواهند که مقابل سمیحا سر خم نکند اما ادا می گوید چاره ای ندارد. دخترها برای این که حال و هوای او عوض بشود از ادا می خواهند تا به شهربازی بروند. به محض خارج شدن آنها از خانه، سرکان در خانه را می زند و آیفر به سرکان می گوید: «ادا نمیخواد باهات صحبت کنه سرکان.. منم نمیتونم بگم کجاست. »
طاهر مشخص است که از ملو خوشش آمده اما ملو از او خوشش نمی آید و مدام از طاهر رو برمی گرداند در حالی که لیلا حسابی از طاهر خوشش امده و سعی می کند به او نزدیک بشود.
سرکان جلسه ای ترتیب می دهد و وقتی می گوید که حدس میزند کسی به او افترا زده باشد، سمیحا می پرسد: «به کسی شک دارین؟ » سرکان می گوید: « شما. » همه جا می خورند و سرکان ادامه می دهد: «و من میتونیم به کمک هم اون شخص رو پیدا کنیم!» اما همه خوب متوجه منظور سرکان می شوند.
سرکان که متوجه رفتار سرد ادا نمیشود و فکر می کند به خاطر سال تحویل و رفتنش به خانه ی بالجا است این را برایش تعریف می کند اما ادا کلافه می شود و سرکارش برمی گردد. وقتی بالجا کنار ادا می نشیند ادا با تمسخر می گوید: «شنیدم خونتون دزد اومده؟ نگرفتنش نه؟ حدس میزدم به هرحال دزدی که وجود نداشته باشه رو نمیتونن که بگیرن! » بالجا حرف او را نشنیده می گیرد و با لبخند می گوید: «به هرحال آقا سرکان مثل همیشه خودشو سریع پیشم رسوند. »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 79 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 80 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *