خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 185

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 185 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 185

سنجر گاورک زخمی را به بیمارستان میرساند و با وجود این که پلیس در تعقیبش است کنار گاوروک می ماند تا از سلامتی او مطمئن شود. در همین حال سدات هم که در آمبولانس است ماوی را به بیمارستان می رساند و داد می زند: «زنمو نجات بدین. » سنجر وقتی سدات را کنار ماوی می بیند به سمت او حمله می کند. سدات داد می زند: «وقتی حال ماوی خوب بشه با هم به استانبول میریم اون منو انتخاب کرد. » پلیس به سنجر دستبند می زند و سنجر از پلیس می خواهد ماوی را با سدات تنها نگذارد چون سدات قصد کشتن او را دارد.
سنجر با زهرا تماس می گیرد و به او خبر می دهد که گاوروک تیر خورده. زهرا بی تاب می شود و آماده رفتن به بیمارستان می شود که خالصه سعی می کند مانع او بشود چون مخالف ازدواج زهرا و گاوروک است اما زهرا به مادرش اهمیتی نمی دهد و می رود.
یحیا به خالصه می گوید: «ماوی هم که همراه شوهر سابقش بوده تصادف کرده و تو بیمارستانه. » خالصه برای فهمیدن ماجرا همراه یحیا به بیمارستان می رود. از آن طرف الوان و بورا هم خودشان را به بیمارستان می رسانند و یحیا و خالصه از دیدن بورا حالشان گرفته می شود.
گولسیه وقتی می بیند که ملک در مورد سنجر و ماوی می پرسد و نگران است که بلایی سر آنها آمده باشد دودو را خبر می کند که به عمارت بیاید و مراقب ملک باشد.
ماوی در بیمارستان به هوش می آید و به جای سنجر سدات را بالای سر خودش می بیند و فریاد می زند و از پرستارها کمک می خواهد تا او را از دست سدات نجات بدهند اما سدات می گوید: «کسی صداتو نمیشنوه چون سنجر دستگیر شده. گاوروک هم تیر خورده و بد حاله. آزادی سنجر به من بستگی داره پس بهتره مراقب رفتارت باشی. » ماوی جواب می دهد: «من صدای تورو ضبط کردم و به زودی سنجر آزاد میشه. » سدات با عصبانیت گوشی ماوی را می شکند ولی می فهمد که ماوی صدای ضبط شده را برای فاروق فرستاده. سدات ماوی را تهدید به مرگ می کند و از بیمارستان بیرون می رود و با دیدن گوون چلبی به او می گوید: «ماوی لیاقت منو نداره. اون برای نجات سنجر از من استفاده کرده. » چلبی می گوید: «محافظم نیهات رو که به گاوروک شلیک کردم برای مدتی پنهان کردم تا اوضاع آروم بشه. » هردو مصمم می شوند که هرطور شده سنجر را از میان بردارند.
در بازداشتگاه فاروق به سنجر می گوید که ماوی صدای ضبط شده ی سدات را برای او فرستاده اما این به تنهایی مدرک مهمی نیست و باید سدات خودش هم اعتراف کند. در همین حال سدات که چاره ای ندارد به اداره پلیس می رود و اعتراف می کند که سنجر بی گناه بوده و چاقوی خودش اشتباهی به شکمش فرو رفته است. به این ترتیب سنجر آزاد می شود و به فاروق می گوید: «باید قبل از پلیس کسی رو که به گاوروک شلیک کرده رو پیدا کنیم. سدات و چلبی رو باید به دست عدالت بسپاریم. »
پزشک معالج گاوروک به زهرا خبر می دهد که گاوروک از اتاق عمل بیرون آمده ولی خطر رفع نشده و باید برای هر اتفاقی آماده باشند. در این بین یحیا که تحمل دیدن بورا را همراه الوان ندارد از او می خواهد بیمارستان را ترک کند. بورا می گوید: «برای من فقط الوان مهمه. من خوشبختی اونو میخوام جایی نمیرم. » خالصه وقتی از بورا می شنود که ماوی هم در طبقه ی بالا بستری شده سراغ او می رود و می گوید: «با پسرم پنهانی ازدواج کردی هیچ وقت نمیتونی انتخاب من باشی! وقتی ملک بفهمه با شوهر سابقت مراوده داری هرگز تورو نمیبخشه. » ماوی از او می خواهد برود و تنهایش بگذارد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 185 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 186 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *