خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 203

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 203 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 203

سنجر به دفتر گوون چلبی می رود و می گوید: «اومدم مثل دوتا آدم صحبت کنیم. بعد از رفتن ناره، ملک بیمار شده. ماوی حال اونو بهتر کرد. اگه ذره ای انصاف داری بذار ما زندگیمونو بکنیم. » چلبی جواب می دهد: «اجازه نمیدم تو برنده و من بازنده این بازی باشم. » سنجر می گوید: «به خاطر لجبازی در حق نوه ت ظلم کردی و جونوری به اسم سدات رو به جونمون انداختی. هم ملک و هم ماوی رو توی خطر انداختی. اگه دست از سرم برداری میتونی هفته ای یه بار ملک رو ببینی اما اگه بازم به جنگیدن ادامه بدی از دیدن ملک محرومی. »
سنجر به عمارت برمیگردد و به مادرش می گوید که برای محافظت از ملک و ماوی مجبور شده انها را در جای امنی پنهان کند. اهل خانه از این که ماوی و ملک سلامتند خوشحالند.
سدات دودو را به خانه ی خرابه ای میبرد و او را به صندلی می بندد و مدام از او در مورد ماوی و این که کجا پنهان شده می پرسد. دودو قسم می خورد که از جای او خبر ندارد اما این را میداند که سنجر دیروز به دیدن ماوی رفته و امروز هم قرار بود در باغ زیتون با هم دیدار کنند و از سدات می خواهد تا آزادش کند اما سدات پشت سرهم قرص می خورد و بعد گلوی دودو را می چسبد و تهدیدش می کند.
یحیا به سنجر می گوید: «امروز قرار بود دودو رو ملاقات کنی اما از صبح گوشیش خاموشه. نجدت رو به خونه ش فرستادم. » در همین حال نجدت خبر می دهد که دودو در خانه اش نیست. سنجر و یحیا نگران می شوند و با عجله می روند.
چلبی به دخترش ناره پیام می دهد که حالش خوب نیست و باید هرچه زودتر همدیگر را ببینند. در همین حال سنجر وارد دفتر او می شود و گلوی او را می چسبد و می پرسد: «دودو کجاست؟ » چلبی که میداند این کار کار سدات بوده آدرس خانه ای که دودو آنجا زندانی شده را میدهد. یحیا و سنجر به آنجا می روند و سدات را می گیرند و دودو را آزاد می کنند. سنجر دست و پای سدات را می بندد و در صندوق عقب ماشینش می اندازد. سدات که از اول هم نقشه اش این بوده که دودو را زندانی کند و از چلبی بخواهد ادرس را به سنجر بدهد و سنجر او را گیر بیندازد، از پیروزی خودش خوشحال است و پشت ماشین سنجر دستگاه ردیاب وصل میکند و به ریش سنجر میخندد.
سنجر به یحیا می گوید: «سدات بدون هیچ مقاومتی تسلیم شد. احساس میکنم یه کاسه ای زیر نیم کاسه ست. » انها سدات را به کلانتری می برند و دودو از او شکایت می کند. یحیا می گوید: «وقتی منو برادرم رسیدیم سدات دست و پای این دخترو بسته بود و شکنجه میداد. »
سدات را سوار ماشین پلیس می کنند تا به زندان منتقل کنند اما وسط راه خودش را به مریضی میزند و از دست پلیس در می رود و خودش را به جنگل می رساند و از انجا به سمت ماشینش می رود و از طریق جی پی اس رد سنجر را میزند.
الوان که از دیروز خبری از یحیا نداشته به عمارت می رود اما گولسیه هم از او بی خبر است. گولسیه با خنده به او می گوید: «تو و یحیا که از هم جدا نمیشین. بهتره خودت به اون زنگ بزنی و خبر بگیری. » الوان با یحیا تماس می گیرد و یحیا جواب می دهد که با دودو در کلانتری هستند. الوان با عصبانیت تلفن را قطع می کند و عمارت را ترک می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 203 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 204 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *