خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 112

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 112 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 104

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 112

دختر نظیره از اتاق بیرون رفته و ایلماز و مژگان با یکدیگر صحبت میکنند. ایلماز به مژگان قول میدهد که هرگز او را ناراحت نمیکند و همیشه عاشق او خواهد بود.

زلیخا به حمام می رود و سپس دمیر در اتاق مشغول شانه زدن موهای او می شود. زلیخا به نامه ای که برای ایلماز نوشته است فکر میکند.

او سپس به دمیر میگوید که فقط او به فکرش بوده و بخاطرش به بیمارستان امده و او را نجات داده است و از او تشکر میکند.

دمیر از علاقه اش به زلیخا میگوید. زلیخا میگوید که نمی‌تواند مانند دمیر او را دوست داشته باشد اما سعی خودش را میکند.

در خانه جنگاور، نهال در مورد ماجرای فروش سهام به ایلماز سوال میکند و جنگاور میگوید که بعید میداند ایلماز چیزی به دمیر گفته باشد زیرا دمیر هنوز سراغ او نیامده است. او سپس از اینکه دمیر باعث شده بود او در مورد تکین و ایلماز بد فکر کند و آنها را که مرد خوبی بوده دشمن بداند ابراز ناراحت می کند.

شب در خانه تکین، ایلماز مژگان را به اتاقی می برد که وقتی برای اولین بار بعد از تیر خوردن از دمیر به آن خانه آمده بود در آنجا خوابیده بود. او ماجرای خودش و زلیخا و اینکه آنها زن و شوهر بودند را تعریف میکند و سپس در مورد تیر خوردن خودش و نجات توسط تکین به او میگوید.

صبح روز بعد طبق خواسته زلیخا، میز صبحانه در حیاط پهن می شود. هولیا از اینکه در هوای سرد زلیخا چنین خواسته ای داشته حرصش میگیرد اما چیزی نمی‌گوید و زلیخا نیز به عمد قصد دارد هولیا را حرص بدهد.

در خانه شرمین، فادیک در حال صحبت با گولتن است و ماجرای سقط زلیخا را به او میگوید. همان لحظه شرمین از آنجا رد شده و حرفهای فادیک را می شنود.

بعد از صبحانه، دمیر از زلیخا میخواهد حاضر شود تا او را پیش عدنان ببرد. زلیخا خوشحال شده و سریع حاضر می شود.

دمیر او را جایی در فضای باز می برد و یک زن که پرستار عدنان است ، بچه را به زلیخا می دهد. زلیخا از خوشحالی گریه میکند و عدنان را محکم بغل میگیرد.

هولیا و تکین به قرارگاه همیشگی‌ خود می روند. هولیا در مورد اینکه چه کسی بایت شب حادثه از دمیر شکایت کرده است صحبت میکند و هم‌چنان ذهنش درگیر است.

تکین به او میگوید که آن شب به دمیر حق میدهد که بخاطر دفاع از زن و بچه اش شلیک کند، اما او نباید از دست به کسی خنجر می زد.

او از اینکه بخاطر ماجرای دمیر در مورد هولیا در تضاد است و در عین حال که او را دوست دارد و نمیخواهد او بابت چیزی ناراحت باشد، اما با دمیز مشکل دارد و دردسر درست می شود، ناراحت است.

بعد از اینکه زلیخا کمی با عدنان وقت میگذارند، دمیر از او میخواهد که بروند.

وقتی زلیخا متوجه می شود که دمیر اجازه نمی‌دهد او عدنان را با خود ببرد و فقط به او سر زده بودند، عصبانی شده و شروع به جیغ و گریه میکند.

او با عصبانیت به دمیر میگوید که عدنان پسر او نیست و پسر ایلماز است.

دمیر میگوید که میداند او برای عصبانی کردن دمیر چنین حرفی می زند و به حرفهای زلیخا اهمیتی نمی‌دهد و به زور او را از بچه جدا کرده و سوار ماشین میکند و به خانه می برد. زلیخا با حرص به هولیا نگاه میکند و بابت اینکه باعث جدایی او از پسرش شده به او طعنه می زند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 112 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 113  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *