خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 226

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 226 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 152

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 226

بعد از رفتن دمیر و هولیا از خانه ایلماز، مژگان دوباره شروع به بحث و طعنه زدن میکند و از اینکه ایلماز این شراکت را قبول کرده است عصبانی است. ایلماز و تکین می‌گویند که این را برای آینده چکوراوا انجام میدهند. مژگان با طعنه می‌گوید که این کار نیز در جهت بهبود رابطه ایلماز و زلیخا است تا آنها بیشتر یکدیگر را ببیند. سپس با عصبانیت به اتاق می رود. ایلماز به شدت از کارهای مژگان کلافه است. تکین نیز نمی‌داند باید چه بگوید.
ثانیه و گولتن به انبار رفته و ثانیه ماجرای اصلی بدهکاری غفور را به گولتن می‌گوید. گولتن ناراحت شده و میخواهد زمین خودش را برای پرداخت بدهی به خطیب بدهد. ثانیه به او اجازه چنین کاری نمی‌دهد و می‌گوید که هرگز نباید به خاطر کسی جز بچه هایش، به آن زمین دست بزند. او از گولتن قول می‌گیرد. غفور از پشت در حرفهای آنها را می شنود و ناراحت می شود.
تکین و بهیجه به خانه می روند. تکین با بهیجه در مورد مشکل ایلماز و مژگان صحبت میکند و از بهیجه میخواهد که با مژگان صحبت کند، زیرا او اصلا زیر بار نمی رود و رفتارهایش را ترک نمیکند. بهیجه قبول میکند.
در خانه ایلماز، مژگان دوباره با ایلماز بر سر زلیخا بحث میکند. ایلماز بالش خود را برداشته و به سالن می رود تا روی مبل بخوابد.
در خانه دمیر، دمیر زلیخا را بغل کرده و از عشقش به او و وفاداری زلیخا به خودش حرف می زند و از او تعریف می‌کند.
صبح روز بعد، دمیر و ایلماز با هم به کارخانه روغن می روند‌. صاحب کارخانه می‌گوید که دو جوان به آنجا رفته و پیشنهاد ده درصد مبلغ بالاتر از پول دمیر را به او داده اند و او نیز به خاطر مشکل مالی ناچار است به آنها بفروشد. ایلماز پیشنهاد بیست درصد مبلغ بالاتر را به او میدهد و می‌گوید که همین حالا باید تصمیم بگیرد، وگرنه دیگر کارخانه را نمی‌خواهند. صاحب کارخانه بعد از کمی تردید، قبول میکند و کارخانه را به دمیر و ایلماز می فروشد.
ثانیه به شرکت خطیب می رود. او با پرخاش به خطیب می‌گوید که از بدهی غفور به او خبر دارد و از او میخواهد که دیگر غفور را اذیت نکند و از او کار نکشد، زیرا خودش میخواهد بدهی را پرداخت کند. سپس او را تهدید می‌کند که باعث اذیت و دردسر آنها نشود و از غفور دور بماند. سپس بیرون می رود.
آن دو جوان با خطیب تماس گرفته و قرار میگذارند. آنها از خطیب عصبانی هستند و می‌گویند که کارخانه روغن را نتوانستند بخرند و قرار بر این بود که خطیب برای آنها زمین و کارخانه پیدا کند و آنها به او پورسانت فروش بدهند. خطیب می‌گوید که او میتواند زمین های دیگری پیدا بکند. آنها اصرار دارند که کارخانه روغن را میخواهند. سپس تهدید آمیز با او صحبت کرده و می روند.
تکین به آرایشگاه می رود. آرایشگر به او می‌گوید که شنیده است دو جوان به چکوراوا آمده و قصد خرید زمین های زیادی را دارند و به چند نفر دیگر نیز پیشنهاد خرید داده اند. تکین تازه می فهمد که ماجرا با کارخانه روغن تمام نمی شود و آنها قصد دارند تمام چکوراوا را بگیرند. او با دمیر و ایلماز در کلوپ شهر قرار می‌گذارد و ماجرا را می‌گوید. ایلماز می‌گوید که آنها دیگر پول ندارند که بخواهند همه زمین و کارخانه های دیگر را بخرند. تکین می‌گوید که این راهکار نیست، و باید با اهالی صحبت کند تا کسی به آنها چیزی نفروشد.
در جلسه اتاق صنایع، تکین شروع به صحبت با اعضا میکند و برای آنها تعریف می‌کند که آن دو نفر که پیشنهاد مبالغ بالا برای خرید زمین ها را داده اند، برای نابودی چکوراوا آمده اند.‌او از افراد می‌خواهند که همه با هم متحد شوند و به آنها چیزی نفروشند. اعضا قبول میکنند و قول می‌دهند. خطیب سعی دارد خلاف حرف تکین صحبت کند تا دیگران راضی به فروش بشوند، اما کسی به حرف او اهمیت نمی‌دهد.
خطیب پیش آن دو نفر می رود و ماجرای اتاق صنایع را تعریف می‌کند و می‌گوید که تکین چنین دستوری داده و همه اطاعت کرده اند. آن دو نفر از مشخصات تکین می فهمند که او همان مردی بوده که در رستوران بوده است و خودش را به کم شنوایی زده بوده است. آنها تصمیم میگیرند که تکین را بترسانند تا سر جای خودش بنشیند. خطیب می‌گوید که تکین از هیچ چیز نمیترسد و همه را حریف است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 226 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 227 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *