خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 233

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 233 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 152

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 233

زلیخا با درماندگی و با حالتی بهت زده، به راه می افتد و به پلی می رسد که زیر آن رودخانه است.‌او یادش می آید که روز عروسی تصمیم داشت خودش را از روی پل پایین بندازد و خودکشی کند.‌ او دوباره تصمیم به این کار می‌گیرد. همان لحظه هولیا سر می رسد و جلوی زلیخا را میگیرد. زلیخا از اینکه بچه هایش را دیگر نمیبیند گریه میکند. هولیا با گریه او را بغل کرده و دلداری میدهد و از او میخواهد که تحمل کند و قول میدهد که دوباره به بچه هایش می‌رسد. او زلیخا را به سمت خانه غفور و ثانیه می برد. غفور از اینکه دمیر چیزی بفهمد نگران می شود. ثانیه به او هشدار میدهد که به کسی چیزی نگوید.
هولیا به خانه رفته و عدنان و لیلا را به خانه غفور می برد تا زلیخا آنها را ببیند. زلیخا یا ذوق و گریه بچه ها را بغل کرده و آنها را بو میکشد.
کمی بعد، دمیر که چیزی در خانه جا گذاشته به عمارت برمی‌گردد. او اوزوم را در حیاط می بیند. اوزوم به او می‌گوید که عدنان و لیلا در خانه غفور هستند. دمیر حدس می زند که زلیخا آنجا باشد و سریع به سمت خانه غفور می رود. او با عصبانیت وارد شده و بچه ها را به زور از زلیخا می‌گیرد.
سپس همه را دعوا میکند و میگوید که اگر کسی زلیخا را به خانه اش راه بدهد او را میکشد. همه ناراحت می شوند. زلیخا از آنجا بیرون آمده و به سمت داخل شهر می رود.
خطیب پیش یک نفر رفته و به او پول میدهد و صحبت میکند. آن مرد، دو نفر کارگر را صدا زده و به آنها پیشنهاد دزدی اسب های خطیب را میدهد و وعده میدهد که ماشین را آماده میکند تا اسب ها را بدزدند و بفروشند.
زلیخا با یک پیت بنزین داخل شهر رفته و مقابل همه، روی خودش بنزین می ریزد. همه دور او حلقه می زنند. زلیخا می‌گوید که قصد کشتن خودش را دارد، زیرا شوهرش به او تهمت زده است و دیگر طاقت ندارد بدون بچه هایش زندگی کند. او بچه هایش را به همه اهالی شهر می سپارد تا برایش مادری کنند. سپس فندک را روشن میکند. همان لحظه تکین از پشت سر آمده و سریع جلوی زلیخا را میگیرد. او سپس زلیخا را با خودش به خانه می برد و از نظیره میخواهد که به او رسیدگی کند و او را حمام کند. سپس موضوع را برای بهیجه تعریف می‌کند.
در خانه دمیر با هولیا به خاطر کمک کردن به زلیخا دعوا میکند. هولیا به دمیر می‌گوید که زلخیا را باور دارد و او کاری نکرده است و دمیر نباید او را قضاوت کند. دمیر عصبی شده و به حرفهای هولیا اهمیت نمی‌دهد و می‌گوید که اگر هولیا به دفاع از زلیخا ادامه بدهد، بچه ها را برداشته و برای همیشه از چکوراوا می رود.
شب در خانه ناجیه، خطیب سر میز شام برای ناجیه فیلم بازی میکند و به او می‌گوید که در شهر دزدان اسب زیاد شده و آنها باید مراقب باشند. ناجیه با تمسخر می‌گوید که پس آنها راشد را برای نگهبانی در اسطبل بکذارند. خطیب سریع استقبال کرده و از راشد میخواهد که به اسطبل برود.‌راشد که میخواهد شب با فادیک سر قرار و مهمانی برود، سعی میکند بهانه بیاورد، اما خطیب به او می‌گوید که حتما باید شب به نگهبانی برود. او یک اسلحه نیز به راشد میدهد و به او می‌گوید که اگر دزد امد، شلیک کند.
فادیک حاضر شده و به حسابی به خودش می رسد و به شوق دیدن راشد به مهمانی می رود.
در استانبول، ایلماز به تعمیرگاه دوستانش می رود و ماجرای مژگان را تعریف می‌کند. او با ناراحتی می‌گوید که نگران است مژگان فردا به آمریکا برود. دوستانش می‌گوید که آنها از شب به فرودگاه می روند و کشیک می‌دهند. همان لحظه پلیس به تعمیرگاه می آید و ایلماز و دوستانش را دستگیر میکند و میگوید که باید به بازداشتگاه بروند. آنها شوکه شده و می‌گویند که کاری نکرده اند، اما فایده ای ندارد.
فادیک در شیرینی سرا به انتظار راشد نشسته است، اما او نمی آید. فادیک کلافه و ناراحت می شود.
در خانه تکین، بهیجه و تکین و زلیخا نشسته اند. زلیخا به بهیجه می‌گوید که او فقط به خاطر هشدار دادن بابت قتل ارجمند با ایلماز قرار گذاشته بود ، اما مژگان زندگی او را نابود کرد. بهیجه می‌گوید که کار مژگان اشتباه بوده، اما او به مژگان حق میدهد . زلیخا کلافه و عصبی می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 233 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 234 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *