خلاصه داستان سریال ترکی زن قسمت 250

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی زن (کادین) قسمت 250 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

خلاصه سریال ترکی زن قسمت 178

سریال زن قسمت 250

 

بعد از این که عارف اسلحه را داخل دریا می اندازد، آنها بلند می شوند تا قدم زنان به سمت خانه بروند.

گوشی عارف زنگ می زند و از روی صحبت هایش معلوم می شود که با دوستان دوره ی دانشگاهش قرار داد اما عارف قبول نمی کند که برود.

وقتی بهار این را می شنود دلیلش را می پرسد. عارف کمی خجالت زده می گوید: «الان همشون با زن و دوست دخترشون میان، من تنها برم معذب میشم. »

بهار به او اصرار می کند که برود و حتی پیشنهاد می دهد که اگر دلش بخواهد می تواند همراهی اش بکند تا تنها نباشد. عارف خوشحال می شود و حتی اجازه نمی دهد بهار حرفش را تمام کند.

او به دوستش زنگ می زند و آدرس رستوران را از او می گیرد. وقتی آنها دور هم جمع می شوند، دوستان عارف کنجکاو می شوند که بهار و عارف چطور آشنا شده اند. بهار می گوید: «اولش عارف خیلی بد باهام رفتار میکرد… بعدش که شناختمش فهمیدم چطور آدمیه… »

و تمام لحظات گذشته را به خاطر می آورد و لبخند می زند. یکی از دوستان عارف می پرسد: «بعدش چیشد؟ »

بهار خجالت زده می شود اما می گوید: «به نظر من هر آدمی میتونه بدی بکنه، اما عارف نمیکنه… عارف هیچ وقت راهشو گم نمیکنه… حتی مهربون ترین آدم هام ممکنه عزیزانشون رو فراموش بکنن اما عارف اینکارو نمیکنه… »

عارف با لبخند به حرف های بهار گوش می دهد. یکی دیگر از دوستان عارف کمی بعد در مورد این که عارف می تواند حتی حالا هم به دانشگاه برگردد صحبت می کند. عارف می گوید که دیگر از او گذشته اما بهار از این که عارف شانس برگشتن به دانشگاه را دارد خوشحال می شود.

بعد از شام دورهمی، بهار و عارف مشغول قدم زدن می شوند. عارف متوجه می شود که بهار دستانش یخ زده و بدون این که بهار متوجه بشود می رود و فندق داغ می خرد و بعد می گوید: «بهار دستتاتو بده به من. »

بهار جا می خورد و دستانش را جلو می برد که عارف بسته ی فندق داغ را توی دستش می گذارد. بهار لبخند می زند و عارف هم از لبخند او دلش شاد می شود.

صبح، نیسان و دوروک در مورد این که باید برای بچه های کلاس و معلمشان هدیه های سال نو بخرند صحبت می کنند. بهار از این که نمی تواند خواسته های انها را براورده بکند کمی دلش می گیرد. بچه ها که از جیدا شنیده اند، اگر خانه ی خدیجه به فروش برود به انها هم مقداری پول می رسد، مدام در مورد آن پول خیال پردازی می کنند.

جیدا تمام شب را به یاد ساتیلمیش و کارش اشک می ریزد. او صبح زود برای او که سرما خورده بود سوپ می پزد و به در خانه ی امره می برد.

ساتیلمیش همراه قیسمت و امره دور میز صبحانه نشسته و با دیدن جیدا خیلی خوشحال می شود.

وقتی امره می گوید که قیسمت او را در نگهداری از ساتیلمیش کمک می کند، جیدا با لحن بدی می گوید: « اون از بچه داری چی حالیش میشه! »

قیسمت ناراحت شده و به یاد می آورد که سال ها پیش وقتی شوهرش جم بود او هم حامله بوده و در مورد اسم بچه شان خیال پردازی میکردند…

قیسمت که ناراحت شده دوباره سر میز به یاد می آورد وقتی جم وارد کار تازه ای شده بوده و می خواسته قیسمت را هم وارد این کار بکند، قیسمت قبول نکرده و چند روز بعد، آدم های رئیس جم به او حمله کرده بودند و با مشت و لگد به شکم او باعث سقط بچه اش شده بودند…

قیسمت و جم از این که بچه شان را از دست داده بودند حال خوبی نداشتند و قیسمت از جم متنفر شده بوده… وقتی قیسمت به خودش می آید، با ناراحتی به اتاق می رود و امره متوجه می شود که چیزی او را ناراحت کرده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زن  قسمت 250 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زن (کادین) قسمت 251 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *