خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 37

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 37 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 37

ییلدیز سوپ را برای کوزی میبرد و او با تظاهر بیشتر به مریضی،از ییلدیز می خواهد که به او سوپ بدهد.
بویراز به درمانگاه می رود و‌ می بیند که همه از او دوری می کنند.حنیفه که آنجا هست،با دیدن بویراز عصبانی شده و او را کتک میزند، و زنهای دیگر هم‌ با او همکاری می کنند.حنیفه به بویراز با پرخاشگری می گوید که حداقل تا موقع ازدواجش باید صبر می کرده و آبروی آنها را برده است.
ایپر به بویراز می گوید که زودتر باید دکتر رفته و درمان را شروع کند.
بویراز مجبور به فرار می شود. او سر و صورتش زخمی شده ،به قمر زنگ میزند و می گوید که در روستا ، اسم او معروف شده و جانش در خطر است
و باید آنجا را ترک کند. بویراز به قمر می گوید که قبل از رفتن ،می خواهد او را ببیند.
ییلدیز بناچار خودش به کوزی سوپ میدهد و متوجه می شود که او تب هم دارد.به کوزی می گوید که او باید خودش را گرم نگه دارد تاعرق کند.
کوزی می گوید که برای پایین آوردن تب باید دوش اب سرد بگیرد و‌ او هم کمکش کند.ییلدیز عصبانی می شود و به کوزی سیلی میزند.
ناهیده از پشت پنجره به آنها نگاه می کند.بعد از آنکه ییلدیز بیرون میاید،ناهیده به او می گوید که در مواقعی که صفر تب می کند،او هم صفر را به حمام میبرد. ییلدیز جواب می دهد که:« صفر شوهرتو است اما کوزی ،هیچکاره من است.»
بویراز از دست مردم پنهان شده و در خیابان چند بچه به او خبر می دهند که برای پیدا کردن او جایزه تعیین کرده اند.بویراز به آنها پول میدهد که به کسی چیزی نگویند.قمر به دیدن او میرود و سر و وضع او را می بیند.قمر نمی داند که بخاطر کم خونی،چرا همه او را می زنند؟ بویراز به قمر پیشنهاد فرار می دهد.
فریده و امینه با آدرسی که از گوکچه گرفته اند،به خانه ییلدیز می روند.
ییلدیز هم آنها را به خانه کوزی هدایت می کند.دخترها آنجا می روند و کوزی را می بینند که مریض است‌ و تب دار است، اما پتو دورش پیچیده است . کوزی می گوید که ییلدیز سفارش کرده است‌ که پتو دورش بپیچد.هر چه دخترها اصرار می کنند که پتو را بردارد،قبول نمی کند.فریده به خانه ییلدیز میرود و موضوع را می گوید.
یبلدیز فکر می کند او تظاهر می کند،اما فریده جدی است و می گوید که کوزی تب دارد و دکتر هم نمی‌رود.
ییلدیز با فریده پیش کوزی میروند.
کوزی تب دارد و ییلدیز می گوید که او باید آب تنی کند.کوزی را به حیاط می برند و در استخر می اندازند. سپس ییلدیز به امینه و فریده‌ توصیه می کند که آنها هم به استخر بروند و پدرشان را آب تنی کنند.
بویراز و قمر به خانه می روند که ساک و چمدان بردارند.یاشار هم بویراز را می بیند و او را دعوا می کند و می گوید که آبرویش را برده و باید آنجا را ترک کند و بعد از درمان برگردد.
دخترها کوزی را به درمانگاه می برند.دکتر به او دارو داده و مرخصش می کند. گوکچه همراه شعله به دیدن او میروند.کوزی به شعله می گوید که زودتر کارهای طلاق را انجام دهد.
ناهیده با فریده صحبت می کند و به او می گوید که کوزی را خانه پدرش نبرند و به خانه خودش بیاورند.
بویراز و قمر به خانه ییلدیز می روند. بویراز از ییلدیز خواهش می کند که به او پناه بدهد و می گوید که پدرش او را از خانه بیرون کرده است.
صفر به خانه ییلدیز می آید و در حالیکه گرسنه است،از زنش شکایت می کند‌ که برایش غذا درست نکرده است.صفر هم با دیدن بویراز او را دعوا کرده و‌ کتک میزند و‌ می پرسد که او چطور این بیماری را گرفته است؟
کوزی با دخترها به خانه می روند و سر و صدا و‌ کتک کاری صفر و بویراز را می بینند. آنها هم بیرون می روند .
کوزی از صفر می پرسد که او چکار کرده است؟ صفر در گوشش موضوع را می گوید.کوزی هم یقه بویراز را می گیرد.قمر عصبانی می شود.او می پرسد که چرا همه بویراز را کتک میزنند؟ و‌ ادامه می دهد که بویراز را با بیماری اش،قبول می کند.کوزی هم به بویراز توصیه می کند که از آنجا برود.او با قمر آنجا را ترک می کنند.
کوزی به دخترها می گوید که خانه پدربزرگشان بروند.
قمر به بویراز می گوید که خانه پدر او بروند چون شرف ،بویراز را دوست دارد.وقتی آنجا می روند،شرف با اسلحه بیرون می آید و به بویراز می گوید که زودتراز آنجا برود.بویراز به قمر می گوید که او ناچار است برود و از قمر می خواهد که منتظرش بماند تا درمان و خوب شود.
امینه از قمر می پرسد که چرا خودش را کوچک کرده و کنار بویراز میماند؟
قمر جواب می دهد که چون آنها مانع ازدواجشان شدند،بویراز هم کم خون شد.امینه از اینکه قمر، آنها را مقصر میداند،ناراحت می شود و او را با خودش می برد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 37 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 38 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *