خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 83

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 83 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 83

کوزی در اتاقش دراز کشیده و در را بسته و فکر می کند.دخترها هرچه در می زنند،‌او جواب نمی دهد.آنها می گویند که بهتر است حرف بزنند.کوزی می گوید که همگی بروند و گم شوند.مینه او را برای خوردن غذا صدا می کند.کوزی می گوید که او یک احمق است و خیلی دیر شده و در حق ییلدیز اشتباه کرده و او را از دست داده است.مینه می گوید که او وارد دوران افسردگی شده است.
ییلدیز هم در اتاقش دراز کشیده و در را بسته و غذا نمی خورد.حنیفه و بویراز در می زنند ولی او از آنها می خواهد که راحتش بگذارند. ییلدیز می گوید که همه چیز، یعنی گذشته و آینده اش را آتش زد و گریه می کند. کوزی عکسهای دونفری خودشان را در گوشی نگاه می کند و گریه می کند. ییلدیز هم در اتاقش عکسهای دونفری شان را نگاه می کند و اشک می ریزد.
حنیفه و یاشار در مورد احوالات و افسردگی ییلدیز حرف می زنند. دو مامور پلیس دم در آمده و سراغ ییلدیز را می گیرند و ادعا می کنند که او را باید به دادستانی ببرند و شخصی بنام چتین الکور از او شکایت کرده است‌ که او را با اسلحه زخمی کرده است.
بویراز می رود و به ییلدیز می گوید که مامورین دنبال او آمده اند.ییلدیز فکر می کند که در مورد روحی است که از او باز جویی می کنند.او آماده شده و می رود و به حنیفه می گوید که نگران نباشند.حنیفه می گوید که اتهام او زخمی کردن فردی به اسم چتین الگور است. ییلدیز تعجب می کند. پلیس اسلحه ییلدیز را گرفته و به او دستبند می زنند. یاشار ناراحت می شود و به پلیس که از آشنایان است،می گوید که اینکار لازم است؟ پلیس دستبند را باز کرده و او را می برند.
کوزی در اتاقش دراز کشیده و بی حوصله است.دخترها دم در او نشسته اند و می گویند که تا وقتی بیرون نیاید، همانجا می نشینند.قمر با عجله می آید و به کوزی خبر می دهد که پلیس ، ییلدیز را گرفته است.او در را باز می کند و قمر می گوید که شخصی بنام چتین الگور از او شکایت کرده که او را زده است.
کوزی عصبی می شود و می گوید که او نزده است و اضافه می کند که چون او خودش چتین را نزده،چنین اتفاقاتی می افتد.او اسلحه اش را برمی دارد.دخترها می خواهند مانع شوند.کوزی می گوید که حق ندارند دنبالش بیایند.
امینه و ناهیده می آیند و دخترها می گویند که او می خواهد چتین را بکشد، زیرا از ییلدیز شکایت کرده است.ناهیده به صفر زنگ می زند.صفر به تنهایی در قایقش ماهیگیری می کند.ناهیده موضوع را به صفر خبر می دهد و می گوید که چتین در بیمارستان است و باید زودتر از کوزی خودش را آنجا برساند.
کوزی در بیمارستان به اتاق چتین می رود.او با اسلحه چتین را نشانه گرفته و می گوید که بارها به او اخطار داده است که از فریده و ییلدیز فاصله بگیرد.‌کوزی می گوید اینکه فریده را دزدیده است کافی نبوده و الان هم به ییلدیز تهمت زده است.چتین می گوید که با هم حرف بزنند.در این موقع سعد الله وارد اتاق می شود و به کوزی می گوید که اینکار را نکند و حرفهای مهمی دارد که توجهش را جلب می کند و بعد تصمیم بگیرد.
کوزی به سختی خودش را کنترل می کند و به چتین می گوید که باید شکایتش را پس بگیرد و چون یک میلیون پول او را بالا کشیده است، باید فتوکپی مدارک را تحویل بدهد. سپس بیرون می رود.
سعد الله هم به چتین می گوید که او یک جان به او بدهکار است و کم کم آن را از او می گیرد.چتین می گوید که چیزهایی که درباره سعدالله می داند. او را محافظت می کند.او به سعدالله توصیه می کند که کوزی را از او دور نگه دارد.کوزی در حیاط منتظر سعد الله است.سعد الله می آید و به او می گوید که کم مانده بود ماشه را بکشد و زندگیش را تباه کند.
سعد الله گوشی اش را در می آورد و می‌گوید که یبلدیز نه بخاطر چتین ، بلکه بخاطر شعله دستگیر شده است.او فیلم ملاقات شعله با تولین را به کوزی نشان می دهد و می گوید که در دام شیطان افتاده اند.
سعد الله می گوید که شعله پول زیادی به چتین داده تا به او تهمت بزند.کوزی می گوید که با شعله تصفیه حساب می کند.صفر دوان دوان آنجا می آید و می گوید که دستش را به خون آلوده نکند. سعد الله می گوید که کار چتین را به او بسپارند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 83 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 84 مراجعه فرمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *