خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۱۶۵ + زیرنویس فارسی

در خانه اندر، سر میز صبحانه همه سعی دارند از هالیت تعریف کنند تا ییلدیز نظرش عوض شود و از طلاق منصرف شود.

در خانه هالیت، لیلا که تصمیم به ازدواج پنهانی با ییعیت گرفته است، موقع بیرون رفتن هالیت را بغل کرده و ابراز احساسات میکند. شاهیکا که علت این رفتار او را میداند، پوزخند می زند.

اندر به جلسه هیئت مدیره شرکت می رود. هالیت از دیدن او عصبی می شود، اما اندر حق شرکت در این جلسات را دارد. بعد از اتمام جلسه، اندر سعی دارد با حرفهایش هالیت را نسبت به دوری از ییلدیز بترساند. او میگوید که ییلدیز زنی زیبا و جوان است و حتما دوباره ازدواج خواهد کرد. سپس اینکه هالیت هیچ هدیه و طلایی به ییلدیز نداده را یادآوری کرده و این رفتار را اشتباه میداند. هالیت طبق معمول تحت تاثیر قرار میگیرد.

لیلا و ییعیت به محضر رفته و عقد میکنند. لیلا بابت این مسأله خیلی خوشحال است. ییعیت از او میخواهد که شب بهانه ای جور کرده و پیش او بماند.
ییلدیز به دفتر کایا می رود تا در مورد طلاق صحبت کند.

او میخواهد بداند که اگر هالیت نخواهد طلاق بگیرد این پروسه چقدر طول میکشد. او سعی میکند که کایا متوجه نشود که هالیت واقعا قصد طلاق ندارد.

شب لیلا به خانه ییعیت می رود‌. ییعیت همه جا را با شمع و گل تزیین و رمانتیک کرده است. صبح وقتی لیلا بیدار می شود ،بیعیت با عصبانیت به او میگوید که اشتباه کرده و همه چیز بینشان تمام شده و باید طلاق بگیرند. لیلا شوکه می شود و گریه میکند اما ییعیت بی توجه به او بیرون می آید. او یادش می آید که شاهیکا از او خواست این کار را بکند تا هالیت بیشتر سرگرم دخترش شود. اما ییعیت از اینکه لیلا بیگناه است و او را اذیت کرده، ناراحت است و خودش نیز گریه میکند.

متین، وکیل هالیت به خانه او می رود و طبق خواسته هالیت تمام جواهرات سابق ییلدیز را برداشته تا برای او ببرد. شاهیکا متوجه این ماجرا می شود و حرصش میگیرد.
وقتی ییلدیز به خانه می رود و بسته از طرف هالیت را باز میکند، با دیدن جواهرات شوکه و خوشحال می شود.هالیت همچنین یک کارت بانکی نامحدود نیز برای او گذاشته است. اندر و آسمان خانم سعی دارند به او بفهمانند که هالیت واقعا او را دوست دارد.

شاهیکا تصمیم می‌گیرد یک مهمانی سوپرایز برای ادامه جشن نامزدی خودشان بگیرد. او از زهرا بابت این کار کمک میخواهد.

ییلدیز به اصرار اندر با هالیت تماس میگیرد تا از او تشکر کند. هالیت از او میخواهد که برای خودش و هالیت جان هرچه میخواهد خرید کند.

کمی بعد، زهرا با ییلدیز تماس میگیرد و خبر میدهد که امروز قرار بود با اکین بیرون بروند، اما بخاطر مراسم نامزدی هالیت و شاهیکا قرار را به فردا موکول میکند. ییلدیز با شنیدن این قضیه عصبی شده و به اندر میگوید که هالیت عوض نشده است و شاهیکا را میخواهد و تمام این کارهایش برای گرفتن هالیت جان است. اندر عصبی می شود و دنبال راه حلی است. او مطمئن است که این هم از نقشه های شاهیکا است و هالیت از مراسم خبری ندارد.

کایا از لیلا میخواهد که در خانه امیر بماند زیرا آنجا امن تر است.او میگوید که خودش حتی امنی سراغ دارد و شب کسی را دنبال لیلا میفرستد تا او را به آنجا ببرند زیرا ممکن است خودش را تعقیب کنند. او به لیلا اطمینان میدهد که طلاق او را خواهد گرفت. لیلا از اینکه کایا به او کمک میکند خوشحال و شرمنده است.

لیلا آرگون با گریه به خانه می آید. او در مقابل نگرانی زهرا بهانه دیگری می آورد و حقیقت را نمی‌گوید.

ییعیت از شدت ناراحتی بت کایت قرار می‌گذارپ و کمی درد و دل میکند اما نمی‌تواند کاری که کرده را به او بگوید.

لیلا چلبی در خانه تنهاست. کایا به او پیام میدهد که کسی دنبال او می آید و او با خیال راحت در را باز کند. همان لحظه در می زنند. لیلا در را باز کرده و از دیدن شوهرش شوکه می شود. او به زور وارد شده و جلوی دهان لیلا را میگیرد.

شب در خانه هالیت، مهمانان زیادی آمده اند. زمانی که هالیت وارد می شود، شوکه شده و شاهیکا با خوشحالی جلو می رود. او میگوید که مراسم نامزدی نیمه تمام خودشان را گرفته است. همان لحظه اندر وارد می شود. او رو به شاهیکا میگوید :«مثل اینکه خبر نداری هالیت تصمیم نداره ییلدیز رو طلاق بده. شاهیکا میگوید که از این قضیه خبر داشته، اما میخواهد خبرهای دیگری نیز بدهد.

 

او ییعیت را جلو آورده و رو به جمع میگوید که :«یییعت برادرزاده منه، پسر کایا و اندر. کایا و هالیت شوکه می شوند. شاهیکا همچنین لیلا را جلو آورده و میگوید:« ییعیت شوهر لیلا هم هست. همگی در شوک و بهت فرو می روند.

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه قسمت ۱۶۵ لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت ۱۶۶ مراجعه فرمایید و از مطالعه آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *