خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۵۲ + زیرنویس و دوبله

همه از شنیدن این حرف شوکه می شوند. زینب و علیهان معذب می شوند. زینب سریع مراسم را ترک میکند و تاکسی میگیرد. اندر از این اتفاق خوشحال شده و مدام میخندد و به ییلدیز طعنه می زند. هالیت از اینکه دوباره خبرساز شده اند عصبی است.
شب وقتی به خانه برمیگردند‌، ییلدیز میخواهد دنبال زینب برود. هالیت همراه او نمی‌آید. ییلدیز ناراحت شده و به همراه کمال دنبال زینب میگردد. علیهان نیز از طرف دیگر به دنبال زینب میگردد. ییلدیز زینب را در یک پاتوق قدیمی پیدا میکند. حال او خوب نیست و خجالت زده است. ییلدیز او را به خانه برمیگرداند.
صبح، ییلدیز از اینکه هالیت بی خیال بوده و از او خبر نگرفته و شب را زودتر خوابیده دلخور است. زینب چمدانش را می‌بندد تا به خانه اش برگردد. هالیت با زینب خصوصی صحبت میکند و او را بابت اتفاق افتاده نصیحت میکند.
اندر با هالیت تماس میگیرد اما هالیت از او میخواهد بی دلیل تماس نگیرد و شبی که با یکدیگر گذراندند را فراموش کند.
در شرکت، علیهان پیش جم می رود و برای او در مورد رابطه خودش و زینب توضیح میدهد.او میگوید که خودش مقصر بوده و زینب تقصیری نداشته است. جم از دست او ناراحت است و تصور میکند که علیهان زینب را دوست ندارد، بلکه وقتی دید با جم دوست شده قصد برنده شدن پیش او را داشته است.
اندر با زهرا بیرون می رود و اخبار خانه را از او میگیرد. او از زرین نیز میخواهد که پیششان برود. حال زرین خوب نیست و از دست زینب عصبانی است. اندر به عمد زرین را تحریک می‌کند تا با زینب صحبت کند و او را تهدید کند. او میخواهد با اینکار، ییلدیز را به جان هالیت بیندازد تا رابطه‌ آنها خراب شود.
وقتی زینب به شرکت می رود، با جم صحبت میکند. جم از دست او و اینکه او را احمق فرض کرده اند ناراحت است. زینب برای او توضیح میدهد و معذرت خواهی میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *