خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 237

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 237 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 187

سریال سیب ممنوعه قسمت 237

لیلا و ییعیت به همراه جانر و زهرا همگی به شرکت می روند تا خبر نامزدی را به هالیت و کایا و اندر بدهند و آنها را راضی کنند. کایا و اندر خوشحال و راضی شده و هالیت نیز با وجود مخالفت، بخاطر لیلا قبول کرده و از آنها حمایت میکند. همگی خوشحال شده و به ییعیت و لیلا تبریک می‌گویند.

آسمان که نمیخواهد فرصت ازدواج هالیت و ییلدیز از دست برود، همچنان نگران اسرا، معماری است که در خانه هالیت دیده بود و میترسد که هالیت از او خوشش بیاید و ییلدیز را فراموش کند.

او سعی دارد هر طور که شده اسرا را از هالیت دور کند. او با هالیت تماس گرفته و به بهانه تغییرات دکوراسیون خانه،از او میخواهد اسرا را به خانه آنها بفرستد، تا دیگر در خانه هالیت نباشد.

در شرکت، شاهیکا به اتاق هالیت می رود و سعی دارد با مظلوم نمایی، به او ثابت کند که بی گناه است تا هالیت با ا‌و آشتی کند.

هالیت ابتدا عصبانی می شود، اما شاهیکا با اظهار پشیمانی سعی دارد هالیت را متقاعد کند که واقعا تغییر کرده و کار اشتباهی انجام نداده است.

هالیت میگوید که او بی گناهی اش را باید در رفتارش در طول زمان ثابت کند.

شب، همگی برای رفتن به جشن تولد جانر آماده می شوند. هالیت که از این مراسمات خوشش نمی آید، در خانه میماند.

لیلا قبل از رفتن به مهمانی به اتاق هالیت آمده و بخاطر قبول ازدواج او و ییعیت از او تشکر میکند.

در خانه کایا نیز او بخاطر قهر با اندر تمایلی به رفتن به مهمانی ندارد، اما اندر او را راضی میکند تا بخاطر خوشحالی پسرشان به جشن بیاید‌. کایا نیز قبول میکند.

در مراسم، کریم و مرت نیز حاضر می شوند. مرت در مسیر، مدام به کریم گوشزد میکند که مراقب جدیت رابطه اش با ییلدیز باشد، زیرا قصد آنها جلب اعتماد هالیت و کلاهبرداری از شرکت است و کریم با نزدیک شدن به ییلدیز نقشه آنها را خراب میکند.

کریم سعی دارد خودش را نسبت به رابطه اش با ییلدیز بی اهمیت نشان بدهد و میگوید که خودش به خوبی میتواند شرایط را مدیریت کند و نیازی به گوشزد نیست.

در خانه کایا نیز، ییعیت پیش شاهیکا رفته و با وجود اینکه تا به حال ضربه های زیادی از او خورده، عشقش به لیلا را مدیون او میداند و از شاهیکا تشکر میکند.

در تولد، همگی لباس شخصیت های منفی معروف را پوشیده و گریم کرده اند. ییلدیز ظاهر خودش را مانند اندر کرده و او را شخصیت منفی میداند.

اندر با دیدن او متوجه شخصیت ییلدیز شده و وقتی که ییلدیز ادای اندر را در می آورد، اندر او را تأیید میکند و همگی می خندند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 237 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 238 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *