خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 244

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 244 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 244

سریال سیب ممنوعه قسمت 244

ییلدیز مرت را در راهروی شرکت میبیند و به خاطر بیکار شدن، پیش مرت رفته و میگوید که میخواهد پولش را برای سرمایه گذاری استفاده کند و از او کمک میخواهد.

مرت یادش می آید که ییلدیز پول زیادی برای سرمایه‌گذاری داشت اما کریم به او هشدار داده بود که نباید با ییلدیز و پول او کاری داشته باشند و از مرت قول گرفته بود.

با این حال مرت قبول میکند به ییلدیز کمک کند. ییلدیز نیز از او میخواهد که این موضوع بین خودشان بماند.

شب ییلدیز به همراه چمدانهایش به خانه هالیت می رود. او انتظار استقبال خیلی گرم و تدارکات خاصی برای خودش را داشته، اما میبیند که هرکس در اتاقش به کارهای خود سرگرم است.

هالیت به او خوش آمد گفته و خبر میدهد که شب کمال بخاطر ارتقای شغلی و گرفتن حق امضا، به عنوان جشن گرفتن این مسأله برای شام به آنجا می آید.

ییلدیز عصبی شده و از اینکه هالیت از همان روز اول بدون هماهنگی با او کاری کرده است با او بحث میکند.

کریم به خانه هالیت آمده و ییلدیز به بهانه رسیدگی به هالیت جان و‌ خواباندن او، از اتاق بیرون نمی آید.‌او هنگام شام نیز سر میز نمی آید.

هالیت به اتاق رفته و یا ییلدیز بخاطر این رفتار زشتش بحث میکند و به زور او را سر میز می آورد. آن دو با یک‌دیگر بحث می‌کنند و کریم نیز شاهد این مسأله است .

ییلدیز با حرص به اتاقش برگشته و کریم ترجیح میدهد زودتر برود.

هالیت به اتاق ییلدیز رفته و بعد از صحبت، مشکلشان را حل کرده و سپس از ییلدیز میخواهد زودتر عقد کنند، اما ییلدیز عقد لیلا را بهانه کرده تا عقد خودشان را به تعویق بیندازد.

اندر به هتل می رود تا با کایا و ییعیت حرف بزند. او از کار خود پشیمان است و معذرت خواهی میکند، اما کایا حاضر به بخشیدن اندر نیست و به هیچ وجه توجیه نمی شود و میگوید که دیگر به خانه برنمی‌گردد. ییعیت نیز بخاطر عصبانیت از اندر، میگوید که تا وقتی که اوضاع آرام نشده با او حرفی ندارد و بعداً حرف می زنند. اندر با ناراحتی از هتل بیرون می آید.

صبح روز بعد، ییلدیز برای پیاده روی به پارک می رود. کریم که او را تعقیب کرده ، پیاده شده و با توجه به چیزهایی که شب قبل بین او و هالیت دیده بود ،از ییلدیز در مورد تصمیم انتخاب قطعی هالیت سوال میکند.

یک عکاس از دور از آنها عکس گرفته و سپس عکس ها به دست شاهیکا می رسد. شاهیکا با دیدن عکس ها با خودش می‌گوید :« ببینم هالیت وقتی این عکسها رو دید بازم میخواد با ییلدیز ازدواج کنه؟!»

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 244 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 245 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *