خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 256

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 256 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 256

کریم سوار کشتی می شود و ییلدیز و کریم هر دو از دیدن یکدیگر متعجب می شوند. ییلدیز ، آسمان و هالیت جان را نیز همراه خودش آورده تا هالیت بچه را ببیند.

کریم می‌گوید که هالیت او را برای نهار دعوت کرده بوده است. عکاس از دور از آنها عکس میگیرد اما در تمام عکسها، آسمان نیز حضور دارد. کمی بعد هالیت نیز به کشتی می آید و با دیدن آسمان متعجب می شود و از اینکه نقشه اش نگرفته کلافه می شود.

انها همگی دور هم نهار می‌خورند. اندر به ییلدیز زنک می زند و پیام میدهد تا با او آشتی کند اما ییلدیز به او جواب نمی‌دهد.

شب برای شام، هالیت بخاطر اریم به خانه اندر می رود تا دور هم باشند.

ییلدیز سفارش می دهد تا لباس عروسهای جدید را به خانه بیاورند تا او پرو کند. وقتی لباسها را می آورند، زهرا و آسمان و آیسل لباسها را می پوشند و ییلدیز با دیدن آنها ابتدا عصبی شده اما سپس همراه آنها می شود و همگی با پوشیدن لباس عروس مشغول رقص و آواز می شوند.

هالیت بعد از شام به همراه یکی از همکارانش به سمت خانه می آید تا قراردادی را از خانه بردارد. او با دیدن وضعیت خانه عصبانی شده و با آنها دعوا میکند.

آسمان، پس انداز خود را به زهرا داده تا سرمایه‌گذاری کند. مرت با زهرا قرار گذاشته و دو برابر پول آسمان را پس میدهد تا او را به سرمایه بیش‌تر تحریک کند. سپس میگوید که آنها باید سرمایه گذاران بیشتری پیدا کنند. زهرا به خانه رفته و پول آسمان را میدهد و ماجرا را به او میگوید. آسمان تصمیم میگیرد به دوست و آشنایان خود خبر دهد.

روز بعد، اندر دم خانه هالیت آمده تا ییلدیز را ببیند. او با ییلدیز آشتی میکند و سپس سعی دارد در مورد کریم از او حرف بکشد اما ییلدیز حرفی ندارد.

هالیت دوباره قصد دارد کریم ‌ییادیز را رو به رو کند. او با کریم قرار نهار گذاشته و به ییلدیز نیز نیز میدهد. سپس وقتی ییلدیز به شرکت آمده تا به رستوران بروند، هالیت بهانه کاری آورده و میگوید که دیرتر به آنها ملحق می شود و از کریم و ییلدیز میخواهد به رستوران بروند. شاهیکا به این برخورد هالیت شک کرده و از هالوک میخواهد که آنها را تعقیب کند.

هالوک به شاهیکا خبر میدهد که هالیت یک نفر را برای عکس گرفتن از کریم و ییلدیز خبر کرده است. هالوک به دستور شاهیکا، مانع عکاسی آن پسر می شود.

شاهیکا که از قبل از کریم و ییلدیز عکس گرفته بود، با عکسها به اتاق کار هالیت رفته و میگوید که چیزی که او میخواهد را دارد.

او عکس ها را به هالیت نشان میدهد. سپس میگوید که به شرط اینکه اگر در روز عروسی با ییلدیز، به حای ییلدیز با او ازدواج کند، عکسها را به او میدهد. هالیت از شنیدن این حرف شوکه می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 256 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 257 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *