خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 280

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 280 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 280

روز بعد اندر با حسن علی تماس گرفته و با ناراحتی ماجرای کتک خوردن جانر را برای او تعریف میکند و میگوید که چاتای نیز آنجا بوده است. حسن علی ناراحت شده و به سدایی می سپارد تا آن افراد را پیدا کند. سپس برای دیدن اندر و جانر به خانه اندر می رود.

اندر هول شده و از جانر میخواهد که تظاهر به بی‌حالی و مریضی کند. حسن علی داخل آمده و ابراز ناراحتی میکنند و سپس میگوید که فردی که جانر را کتک زده بود را برای معذرت خواهی از جانر آورده است. اندر از اینکه برای نزدیک شدن به حسن علی خوب پیش می رود خوشحال است.

در خانه زهرا ماجرای کلاهبرداری بابت ستاره کافه را به مرت میگوید و میگوید که برای پول این کار از حساب مشترکشان که برای کمک به افراد بی بضاعت بوده است پول برداشته است. مرت عصبی شده و زهرا سعی دارد او را آرام کند و میگوید که خودش دوباره پول را جور خواهد کرد.

روز بعد ،جانر ماشین صدقی را تعقیب میکند و متوجه می شود که صدقی، به همراه مرت به بانک مورد نظر می روند.

او بعد از بانک نیز ماشین را تعقیب کرده و متوجه می شود که مرت به یک خانه ای در پایین شهر می رود.

جانر شک میکند که شاید هالیت آنجا باشد. بعد از رفتن مرت او دم خانه مورد نظر می رود و خودش را دوست مرت معرفی میکند.

زن صاحبخانه، پسر بچه ای را صدا زده و به او میگوید که این مرد دوست پدر اوست. جانر شوکه شده و از آنجا می رود و ماجرا را به اندر میگوید.

آسمان ماجرای کار فریده را برای ییلدیز تعریف میکند. ییلدیز عصبانی شده و پیش چاتای می رود و با او دعوا میکند و میگوید که آنها باید جدا شوند.

چاتای او را آرام کرده و متقاعد میکند. آنها سپس تصمیمی برای رابطه شان میگیرند.

ییلدیز سپس به آسمان توضیح میدهد که با چاتای صحبت کرده و مشکلشان را حل کرده اند. آسمان از اینکه هر بار ییلدیز با حرف زدن با چاتای متقاعد می شود حرصش میگیرد.

ییلدیز و جانر و امیر، عکسهای شاهیکا با تیپ خودش و لباسهای باز را چاپ کرده و دم خانه فریده می فرستند.

فریده با دیدن عکسها شوکه شده و عصبانی می شود و با شاهیکا قرار میگذارد. شاهیکا با مظلوم نمایی ، ماجرا را به نفع خودش تمام کرده و می‌گوید که این کار ییلدیز است و با ناراحتی از آنجا می رود. فریده از این که اشتباه فکر کرده است ناراحت می شود.

مرت به زهرا میگوید که پیش خانواده فقیر رفته و به آنها کمک کرده است. زهرا خوشحال شده و میگوید که میخواهد آنها را ببیند، اما مرت بهانه می آورد‌‌.

اندر با آیسل تماس میگیرد تا آمار صدقی را بگیرد. او متوجه می شود که صدقی گاهی به یکی از خانه های بیرون شهر هالیت می رود.

سپس مطمئن می شود که هالیت آنجاست. او حاضر شده و به سمت آنجا می رود. خانه خالی است و او کسی را نمی‌بیند، اما سپس یک نفر از پشت سر اندر بیرون می آید.

چاتای و ییلدیز دم محضر می روند و تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند. ییلدیز هیجان زده و مضطرب است.

چاتای به او اطمینان میدهد که کار درستی میکنند و از انتخاب ییلدیز به عنوان زن خودش مطمئن و راضی است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 280 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 281 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *