خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 290

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 290 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 290

امیر پیش چاتای آمده و به او پیشنهاد میدهد که شب برای تفریح و دختر بازی بیرون بروند.

چاتای سریع می فهمد که ییلدیز چنین چیزی از امیر خواسته است و با کلافگی به امیر میگوید که به ییلدیز بگوید او اهل چنین کاری نیست.

جانسو با ییلدیز تماس میگیرد و ییلدیز برای شام او را دعوت میکند. چاتای از ارتباط آنها کلافه است.

شب وقتی جانسو می آید، آسمان به ییلدیز هشدار میدهد که درست نیست دختر مجرد را مدام به خانه می آورد زیرا او شوهر دارد. ییلدیز به حرفهای آسمان اهمیت نمی‌دهد. صبح، اندر از جانسو میخواهد که بهانه ای بیاورد تا محمود به همراه حسن علی به شرکت نرود تا آنها نقشه خود را عملی کنند.

جانسو تظاهر به مریضی میکند تا با محمود به دکتر برود. سپس وقتی محمود دم شرکت می رسد، مردی را که اندر پ شاهیکا اجیر کرده بودند دم شرکت آمده و مقابل محمود با نگهبانان دعوا میکند و میگوید که میخواهد حسن علی را ببیند. محمود پیگیر ماجرا شده و با آن مرد بیرون می رود.

آن مرد میگوید که او با قاتل پدر محمود در زندان بوده و حسن علی با وعده پول زیاد از او خواسته که پدر محمود را به قتل برساند اما پول زیادی نداده و قاتل نیز مرده است. حالا نیز او برای گرفتن حق سکوت آمده است. فکر محمود درگیر می شود.

شب مراسم تولد مرت است و زهرا همه را دعوت کرده است.

جانسو نیز دعوت است و آنجا وقتی همه زوج ها را با هم میبیند ناراحت می شود و به اتاق رفته و گریه میکند.

ییلدیز پیش او می رود و جانسو برای او داستان عشق تا موفق خودش را می‌گوید که شکست خورده است.

ییلدیز نیز او را دلداری میدهد. چاتای از رابطه نزدیک بین ییلدیز و جانسو کلافه و نگران است. زهرا به عنوان کادوی تولد به مرت ، سهام هایش را به او واگذار میکند.

همه متعجب می شوند و مرت به شدت خوشحال می شود.

اندر و شاهیکا شیرینی خریده و داخل آن داروی مسهل می ریزند و به بهانه آشتی و صحبت با حسن علی به شرکت می روند و دوباره از او می‌خواهند سهام ها را پس بدهد اما او قبول نمیکند. بعد از اینکه آنها بیرون می آیند، حسن علی شیرینی ها را نمی‌خورد اما کارکنان می‌خورند و همگی اسهال می شوند.

حسن علی با خنده میگوید که مطمئن بود آنها چنین کاری میکنند. اندر و شاهبکا از اینکه با این کار در حال تهدید حسن علی هستند خوشحالند.

حسن علی با اندر تماس گرفته و از او و شاهیکا میخواهد که شب به خانه اش بیایند تا صحبت کنند و او راضی به صبح شده است.

اندر و شاهیکا با تصور اینکه نقشه شان گرفته است خوشحال می شوند.

جانسو دوباره به خانه چاتای می آید. چاتای با دیدن او کلافه شده و از او میخواهد از ییلدیز فاصله بگیرد و به بهانه او به آنجا نیاید.

همان لحظه ییلدیز به سالن می آید. شاهیکا زودتر از اندر به خانه حسن علی می رود. حسن علی به او آب شغلم تعارف میکند.

شاهیکا آب شلغم را خورده و ناگهان احساس خفگی میکند و از حال می رود. حسن علی نگران شده و سدایی را صدا می زند و با او دعوا میکند و میگوید که قرار نبود مقدار زیادی سم در آب شلغم بریزد. او میگوید که آمبولانس خبر کنند، اما وقتی نبض شاهیکا را میگیرد شوکه شده و می‌گوید که او مرده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 290 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 291 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. Ali گفت:

    سلام شما ماجرای داستان رو خیلی خوب شرح میدید من هر موقع که فرصت نمیکنم سریال رو ببینیم داستانش رو اینجا میخونم خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما ولی ای کاش که زودتر داستان رو بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *