خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 300

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 300 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 300

صبح هنگام رفتن حسنعلی به شرکت، شاهیکا با مهربانی او را بدرقه میکند و از او میخواهد که شبها دیگر در اتاقش را قفل نکند. حسن علی از کارهای شاهیکا کلافه شده و سریع می رود.
در خانه ییلدیز هنگام بدرقه چاتای میگوید که میخواهد برای او غذا درست کند. چاتای از او یک دسر میخواهد که مادرش دستور آن را بلد است. فریده به عمد دستور دسر را متفاوت میگوید تا ییلدیز نتواند آن را خوب درست کند. گولر فریده را به خاطر این رفتارش سرزنش میکند، اما فریده کار خودش را اشتباه نمی‌داند.
شاهیکا قبل از رفتن به شرکت، محمود را صدا می زند و از او در مورد تدارکی که در شرکت خواسته بود سوال میکند. محمود از دستورات شاهیکا کلافه است،اما شاهیکا به او یادآوری میکند که او خانم رییس است و باید به همه حرفهایش گوش بدهد و او قرار شد که نوچه شاهیکا باشد.
شاهیکا سپس به سالن آمده و به زهرا و جانسو نیز گوشزد می‌کند که باید حواسشان به خودشان باشد و طرفدار او باشند، زیرا در خانه او زندگی میکنند. زهرا و جانسو حساب کار دستشان می آید.
چاتای به شرکت حسن علی می رود . حسن علی از او میخواهد که به شرکت او برای کار بیاید. او که از شاهیکا ترسیده است، میگوید که میخواهد بعد از خودش، چاتای رییس این شرکت باشد. چاتای ابتدا قبول نمیکند و میگوید که خودش شرکت دارد، سپس به خاطر اصرار حسن علی قبول میکند که کارش را به شرکت او ببرد. حسنعلی خوشحال می شود.کمی بعد، برای چاتای پیامی آمده و او عکس بوسیدن خودش و جانسو را میبیند و شوکه می شود. او با جانسو تماس میگیرد و با عصبانیت میخواهد او را ببیند. سپس سر قرار، عکس را به جانسو نشان میدهد و از او توضیح می‌خواهد. جانسو شوکه شده و قسم میخورد که او چنین کاری نکرده است. چاتای سر در گم شده و نمی‌داند که باید حرف جانسو را باور کند یا نه.
وقتی شاهیکا به شرکت می رود، همه از او استقبال کرده و شرکت را برای او گل آرایی کرده اند و او را خانم رییس‌ صدا می زنند. وقتی حسن علی موضوع را می فهمد، به شدت عصبی شده و با شاهیکا بحث میکند. شاهیکا مثل همیشه با سیاست و تظاهر به مهربانی‌، به حسن علی میگوید که آنها زن و شوهر هستند و باید با هم خوب باشند، و دیگران نیز باید این را بدانند. سپس خبر میدهد که قرار است با یک مجله خبری مصاحبه داشته باشند. حسن علی از کارهای شاهیکا کلافه است.
مرت سراغ زهرا می رود و از او میخواهد با هم صحبت کنند. آنها با هم به کافه می روند. مرت با تظاهر به پشیمانی به زهرا میگوید که او را دوست دارد و نمیخواهد جدا بشود و سهام و پول نیز برایش اهمیت ندارد. زهرا نرم شده و میگوید که با حسن علی صحبت میکند.
شاهیکا از اندر میخواهد با هم برای خرید جواهر بروند و میگوید که این جواهرات، سرویس ازدواج او خواهد بود. سپس یک جفت گردنبند نیز برای اندر می خرد و به او طعنه می زند که او شوهری ندارد تا برایش هدیه بخرد. اندر کلافه و عصبی می شود و قبول نمیکند، اما شاهیکا برایش خرید میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 300 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 301 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *