خلاصه داستان سریال ترکی شعله های آتش قسمت 69

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال شعله های آتش قسمت 69  را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال شعله های آتش قسمت 1

سریال شعله های آتش قسمت 69

چلبی با دیدن بالن دیگر در آسمان فورا به عدنان دستور می دهد تا نگهبان ها را به اطراف خانه بفرستد که ببیند کسی انجا هست یا نه.
عمر با دیدن چهره ی رویا با خجالت به سمتش می رود اما رویا با عصبانیت و ناامیدی او را از خود می راند!
بولنت دوباره به خانه ی تومریس آمده و اطلس را صدا میزند. چیچک برای این که لج او را دربیاورد می گوید که تومریس تمام ملک و اموالش را به اسم او زده. بولنت با شنیدن این حرف خیلی عصبانی و حتی ناراحت می شود و به سمت در می رود اما ناگهان از جا می ایستد و می گوید: «یا باید بیست میلیون نقد بهم بدی یا اطلس رو با خودم میبرم. » و به سمت اتاق اطلس می رود و او را که ترسیده به زور در آغوش می گیرد و به التماس های چیچک هم توجهی نمی کند و می برد!
کسانی که عمر کتک زده در بیمارستان بستری هستند، وقتی رویا با عصبانیت این موضوع را به او می گوید، عمر حق به جانب می گوید: «اگه حرفای طرف رو میشنیدی بهم حق میدادی! » رویا که این رفتار او را درک نمی کند می گوید: «وقتی کنترلتو از دست بدی بدون توجه به مکان و زمان کتک کاری میکنی؟! » عمر کلافه می شود و می گوید: «بازم برمیگشتم عقب همین کارو میکردم چون من همچین آدمیم! تو منو امروز نشناختی. دیروز اینجوری بودم امروزم اینجوریم. » رویا می گوید: «برعکس. انگار من تازه امروز شناختمت. »
سرکان بالای سر کارمندانش می رود و وقتی مرد می گوید که قصد دارد شکایت کند، سرکان می گوید: «شکایت نمیکنی! دوستت بهم گفت چه حرفایی میزدین که طرف رو انقدر عصبانی کرده. منم بودم همین کارو میکردم! » مرد از ترس سرکان تصمیم می گیرد شکایت نکند. وقتی سرکان این خبر را به رویا می دهد، به رفتار عمر هم کمی حق می دهد. رویا کلافه می شود و می گوید: «یعنی چی؟ یعنی برای محافظت از من میتونه تا هرچقدر خواست کنترلش رو از دست بده؟ مثل چلبی؟! » سرکان از او می خواهد با عمر صحبت کند و او را تغییر بدهد.
وقتی جمره دوباره کلید اتاقش را می خواهد، چلبی می گوید: «در مورد این موضوع حرف زده بودیم. تو زن منی! » جمره می گوید: «حداقل کمی بهم فرصت بده. » چلبی هم قبول می کند.
اسکندر پیش آرزو است که چیچک در حالی که گریه می کند به او زنگ میزند و به خاطر قضیه بولنت گریه می کند و کمک می خواهد. اسکندر فورا خانه را ترک می کند تا پیش چیچک باشد.
وقتی عمر از محله رد می شود، زینب به او برمی خورد و با دیدن دستان زخمی اش می فهمد که دعوا کرده و با وسایل پانسمان به مغازه ی عمر می رود تا زخمش را پانسمان کند. عمر کلافه قبول می کند و وقتی زینب دوباره حرف گذشته ها را پیش می کشد، عمر از او می خواهد که برود. همان موقع رویا از راه می رسد و زینب را که از مغازه ی عمر بیرون آمده می بیند. زینب می گوید: «باید کسی پیش عمر میموند و من اومدم. چون تو نبودی! » رویا حرص می خورد و وارد مغازه می شود و شروع به بحث با هم می کنند. عمر می گوید: «مشکل تو مشخصه. تو از چیزی که داری راضی نیستی. این دعوا به این که نمیشناسیم نیست! قبلا هم بهت گفته بودم عشق و عاشقی از دور قشنگه و در برابر واقعیت های زندگی از بین میره! تو تازه با زندگی واقعی من روبرو شدی و فهمیدی که مناسب هم نیستیم. » رویا که بغض کرده با چشمان پر از اشک می گوید: «ما مناسب هم نیستیم پس؟ کی برای تو مناسبه؟ زینو؟! از وقتی اون اومده خیلی عوض شدی. » و بلند می شود و می رود.
اسکندر خودش را پیش چیچک می رساند و با شنیدن این که بولنت اطلس را برده، عصبانی میشود. چیچک می گوید: «20 میلیون ازم میخواد. من باید اینو بهش بدم تا اطلس رو پس بگیریم. » اسکندر می گوید: «این پولو بهش بدی سه روز دیگه باز سر و کله ش پیدا میشه. باید مسئله رو از ریشه حل کنیم! من حسابشو میرسم! »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال شعله های آتش قسمت 69 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال شعله های آتش قسمت 70 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *