خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 20

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 20 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 20

بهار پیش نامادری آغوز می رود و در مورد اینکه آیا کتک خورده است سوال میکند . آن زن انکار میکند اما بهار از او میخواهد حقیقت را بگوید.
شوهرش ممدوح و دخترش ییلدیز وارد می شوند و میخواهند او را ببرند. بهار میگوید که باید منتظر جواب آزمایشات باشند و دکتر آغوز اجازه مرخصی بدهد. آنها از بهار می‌خواهند دخالت نکند و میگویند به تو مربوط نیست‌.
سینان در راهرو ایلول را میبیند و او را به خاطر آمدن به بیمارستان سرزنش میکند اما ایلول میگوید که به عنوان ملاقاتی آمده است.
ودات برای دکتر آغوز هدیه ای می برد و بابت عمل نسرین از او تشکر میکند.
بهار پیش آغوز می رود و میگوید که متوجه شده است پدرش نا مادری اش را کتک می زند و آنها میخواهند زودتر از بیمارستان برود . آغوز جا میخورد. او پیش پدرش می رود و میخواهد با او صحبت کند و نمیگذارد‌‌ آنها بروند‌. پدرش میگوید: یعنی تو میخوای منو تحویل پلیس بدی ؟ آغوز با او بحث میکند و پدر او به خاطر فشار بحث حالش بد شده و از حال می رود. بهار میگوید که او سکته کرده و وضعیتش خوب نیست. آغوز ناراحت می شود و وقتی که کمک می‌کند تا لباسهای او را در بیاورند روی بدنش آثار کبودی می بیند. بهار فکر میکند که نامادری آغوز موقع دفاع از خود او را زده است. آغوز میگوید‌: من می‌دونم کار کیه.
ایلول و صمد در حال تحقیق روی بیماری مروه هستند و بالاخره یک مورد مشابه پیدا می‌کنند و میفهمند که مشکل او چیست و خوشحال می شوند.
ییلدیز پیش مادرش می رود. وقتی ممدوح متوجه می شود از آغوز می‌خواهد که آنها را تنها نگذارد. ممدوح فیلمی به آغوز نشان میدهد سپس با ناراحتی به او میگوید که دختراشان بخاطر بیکاری و مشکلات این کارها را میکند و آنها را کتک میزند و آنها نمیخواهند او را از دست بدهند برای همین چیزی نمی‌گویند. آغوز ناراحت می شود و گریه اش میگیرد. ییلدیز به اتاق ممدوح آمده و می‌گوید پسرت به من تهمت زده‌ ‌. آغوز میگوید که آنها حقیقت را فهمیده اند و احتیاج نیست نقش بازی کند و مدرک نیز دارند. ییلدیز با عصبانیت گوشی را پرت میکند. آغوز او را تهدید میکند ‌ حال ممدوح دوباره بد می شود و ییلدیز فرار میکند‌‌.
صمد و ایلول با انجام آزمایش روی مروه می فهمند که سندرومی دارد که قابل درمان است. صمد از خوشحالی ایلول را بغل میکند.
علی از ایلول میخواهد شب با هم بیرون بروند و مثل دوست دختر پسرها باشند. اسما که میفهمد آنها با هم قرار دارند، شب ایلول را وادار میکند تا طاهری متفاوت داشته باشد.
شب ایلول به آدرس می رود که در آنجا لب ساحل علی قسمتی را با چراغ و تور تزیین کرده و دسته گلی برای ایلول آماده کرده. وقتی ایلول می رسد و علی او را با لباس مجلسی و آرایش کرده میبیند از زیبایی او متحیر می شود. ایلول به دروغ میگوید که از آنجا میخواهد به عروسی دوستش برود و بخاطر آنجا آماده شده است. آنها با هم نشسته و در مورد گذشته ها صحبت میکنند. ایلول دوست دارد بداند که آیا کسی در زندگی علی بوده است یا نه.
شب آغوز با دسته گلی به کافه می رود و از اسما سراغ ایلول را میگیرد. اسما میگوید‌ که او نیست. آغوز میگوید که قرار بود با هم شام بخورند و اما برای او مشکلی پیش آمده و نتوانسته به موقع بیاید.
یک نفر به محمد زنگ می زند و می‌گوید صامن، کسی که محمد پولهای او را گرفته بود است و حالا سراغ پول ها را از او میگیرد. محمد میگوید که او همان زمان تاوان پس داده است، اما صامن می‌گوید که پول های او برنگشته است و حالا محمد باید از دوستش ایلول که دکتر و پولدار است پول بگیرد‌. محمد عصبی شده و از او میخواهد که از ایلول دور بماند.
صامن از مرد کناری خود سراغ ایلول را میگیرد و او میگوید که افرادش در حال تعقیب ایلول هستند.
محمد با ایلول تماس می‌گیرد ولی علی نمیگذارد‌‌ که او امشب جواب تلفن کسی را بدهد‌‌. سپس از ایلول رسماً میخواهد که دوست دختر او باشد. علی میخواهد ایلول را ببوسد اما همان لحظه نور چراغ ماشینی روی آنها می افتد و آنها با تعجب به روبه‌رو نگاه میکنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 20 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 21  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *