خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 28

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 28 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 28

ایلول به اتاق عمل میرود و به سلیم می‌گوید که باید عمل را متوقف کنی و دمت همه چی را به من گفته و تو توی دردسر میفتی.سلیم میگوید: نه پلیس همه چیز رو می‌دونه و بیرون هست. ایلول میپرسد: محمد خبر داره؟ سلیم می‌گوید: نه…نمی تونستم بگم.
علی میخواهد فاتح را آرام کند و میگوید: هر کاری بکنی بهار برنمی گرده…..در یک لحظه علی دست فاتح را گرفته و سعی میکند چاقو را از او بگیرد و با هم گلاویز میشوند و چاقو زمین میافتد.فاتح را بیرون میبرد و میگوید باید خودت را کنترل کنی.علی فاتح را به آغوز تحویل میدهد و میگوید: اونو به اتاقت ببر و نزاری بیرون بیاد. علی به اتاقش میرود و لباسش را کنار میزند و میبیند که زخمی شده است. فاتح از اینکه آنها زندگی هاکان را نجات داده اند ناراحت است‌.. آغوز صندلی را جلوی در میگذارد و همانجا مینشیند.
سلیم کیسه ای را که از معده پسر درآورده به پلیس تحویل میدهد. ایلول به محمد زنگ میزند.سلیم از پلیس درباره آن مرد سامی میپرسد و پلیس میگوید به همان آدرس که شما دادید رفتیم و همشون دستگیر شدند…سلیم به ایلول میگوید: باز هم محمد اومد و دردسر اورد..ایلول او را سرزنش میکند که چرا وارد چنین کارهایی شده و به عاقبتش فکر نکرده . او میگوید مجبور شدم و بخاطر تو اینکار را کردم. ایلول عصبانی میشود و می‌گوید از این ببعد بخاطر من هیچ کاری نکن.علی زخم خودش را بخیه میزند.ایلول سراغ فاتح را از او میگیرد و علی ‌‌میگوید پیش فاتح است و گوشی را قطع میکند..پرستار به ایلول میگوید پلیس ها دنبال فاتح هستند اما او نیست.ایلول را از اورژانس می‌خواهند. زن حامله ای را آورده اند که از تخت پایین افتاده است و مادر مشکل تنفس دارد. ایلول میخواهد او را به عکس و اسکن بفرستد اما او قبول نمیکند کتد. او شوهر و دو بچه دارد که آنجا هستند. دخترش یامور میگوید که لوسمی دارم و مادرم بخاطر من این بچه‌‌ را میخواهد بدنیا بیاورد‌. زن میگوید این بچه انتقال دهنده است و نمی خواهم ریسک کتم.
آغوز به فاتح میگوید: تو که اون مرد رو کتک زده ای دلت به خانواده ات گرمه؟ فاتح میگوید: من دلم به کسی گرم نیست. علی انحا می‌آید و به فاتح میگوید: باید بریم و همه چیز رو به پلیس بگی….باید پیش اون مرد بری و با اشتباهت روبرو شی و ازش عذر خواهی کنی. فردا هم با وکیل بیمارستان صحبت میکنیم ببینم چکار میشه کرد…..علی و آغوز فاتح را می‌برند…
سلیم پیش آن زن می‌آید و میگوید شما مشکل تنفسی ندارید بلکه نارسایی قلبی دارید. ایلول اصرار میکند که جان خودت و بچه درخطر است….اما زن عمل قلب را قبول نمی کند.سلیم راه دیگری پیشنهاد میدهد که بتوانند وضعیت او را کنترل کنند ایلول ناراحت میشود.
علی و آغوز فاتح را میبرند که جلوی در آسانسور دو مرد مست را میبینند که کنار گوش یکی از آنها چاقویی فرو رفته است.علی و ‌اغوز میخواهند به او کمک کنند که فاتح فرصتی پیدا کرده و از آنجا میرود….علی میگوید او خودش را به دردسر می‌اندازد و اغوز میگوید من میدانم چطور اونو ارام کنم…..سلیم و ایلول بر سر نحوه درمان او بحث میکنند که پرستار خبر میدهد حال او بد شده است…
فاتح به اتاق مردی که کتک زده بود میخواهد برود که میبیند وکیل پدرش از انجا بیرون میاید و میگوید ما مشکل را حل کرده ایم شما کافی است به پلیس بگویبد او را در ساحل پیدا کرده اید..او از شما شکایتی نخواهد کرد.او‌‌ به فاتح سفارش میکند که پیش پدرش برود اما فاتح میگوید من هیچ جا نمی‌روم.
ایلول به علی زنگ می‌زند و میپرسد که چرا گوشی را قطع کردی نمی خواستم بهت زنگ بزنم، اما برای فاتح نگرانم. علی میگوید او کنترلش را از دست داده و نمی دانم کجا رفته است.ایلول پیش یامور میرود و میفهمد که او برای مادرش نگران است و نمی خواهد سلامتی او به خطر بیفتد.سلیم به آنها اطلاع میدهد که وضعیت قلبش بدتر شده و باید حراحی شود. زن این ریسک را نمی پذیرد و سلیم می‌گوید در اینصورت مجبور میشویم شما را به دستگاه تنفس مصنوعی وصل کنیم. و مرگ مغری میشوید.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 28 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 29  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *