خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 35

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 35 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 35

آغوز در اتاق عمل از ایلول میپرسد که سرت در تصادف ضربه خورده؟ او می‌گوید: ضربه کوچکی بود و مهم نیست. آغوز میگوید : نباید سرخود تشخیص بدی.
علی پیش ایپک می‌آید که عمل مادرش را تماشا میکند.او با گریه می‌گوید که من به او گفتم ادم بدی هست، مامانم منو نمی بخشه.علی میگوید: من هم قبل از مرگ بابام حرفهای بدی بهش زدم، کاش زنده میموند، حتی اگر همدیگر را نمی بخشیدیم باز هم میشد‌…
ایلول حالش چندان خوب نیست و آغوز متوجه میشود و می‌گوید: تو خسته هستی برو .ایلول میکوید ایپک مادرش را بمن سپرده، اما آغوز میگوید همه بیماران واسه ما مهم هستند و به علی می‌گوید که ایلول میخواهد بیرون بیاید‌. علی نگران او است و ایلول میگوید چیزیم نیست. او از وضعیت سلیم میپرسد و علی میگوید دستش را دوختیم. ایلول میخواهد سلیم را ببیند، ولی علی میگوید باید استراحت کنی. ایلول موقع برگشتن اسما را میبیند و او میگوید: بابات کافه اومد و حالش خوب نبود‌. اون پول زیادی داد و گفت من مادرمو نفروخته بودم کار نسرین بوده.کلید مغازه را هم داد و گفت این حق تو بوده. ایلول میگوید: میدونستم کار اون هست. اگر بابام امد بهم خبر بده.
اسرا تلفنی با زن سلیم صحبت میکند و میگوید باید استانبول بیایید . بعد بسته روی میزش را میبیند و آن را باز میکند.بسته ای است که در آن نقاشی ها و لوازم بهار است.او برایش یادداشتی نوشته که: از تو متنفرم که منو‌ در بچگی رها کردی و رفتی. من یک هفته نزدیک به مرگ بودم و تو نبودی.شاید این بار زودتر از تو بمیرم و برای همین خواستم بدونی که هرگز تو رو نمی بخشم..
پرستار به ایلول میگوید برای این زن ناشناس چه اسمی بنویسم ؟ او میگوید من مینویسم، اسمش نسرین اردم است.
ایلول احساس میکند سرگیجه دارد . او برگه را امضا میکند و میرود. سپس به پدرش زنگ میزند، ولی او جواب نمیدهد.
نسرین را بعد از عمل به اتاق آورده اند و‌ ایپک با او حرف میزند و می‌گوید: ایلول برای عمل تو شرکت کرد و همه خیلی تلاش کردند‌.کی با تو اینکارو کرده؟ نسرین میگوید: بابات کجاست؟ کار بابات بود.
ایلول به ودات زنگ میزند و میگوید نسرین را امروز عمل کردند، معلوم نیست زنده می‌ماند یا نه. ودات میپرسد :چرا عمل کردند؟ من به اون فقط دو تا سیلی زدم .ایلول میگوید: همانجا بمان تا من بیایم. آغوز سراغ ایلول را از پرستار میگیرد. او میگوید فرم ها را امضا کرد و رفت.شما هم فرم ها را امضا کنید.وقتی آغوز به فرم نگاه میکند، از طرز امضای ایلول تعجب میکند .او از پرستار فرم قبلی را هم میگیرد و با هم مقایسه میکند و میبیند خیلی با هم فرق دارند.و دومی بزرگتر و نامرتب است و سراغ علی میرود. علی پیش سلیم است و بهش میگوید: عملت خوب انجام شده و دستت را دوختیم. سلیم می‌گوید: بعد از عمل چی؟ واضح بگو….. چقدر شانس دارم؟ علی می‌گوید: کمتر از ده درصد. سلیم می‌گوید: پس دکتر بودنم تمام شد. من جراحم. او سپس از علی میخواهد تنهایش بگذارد و گریه می‌کند.
آغوز علی را پیدا میکند و دو امضا را به اپ نشان میدهد که غیر طبیعی است. علی میگوید باید زودتر پیدایش کنیم.
ایلول به کافه میرود و گوشی اش در ماشین جا میماند. ایلول پیش پدرش میرود و او را بخاطر کتک زدن نسرین سرزنش میکند.او‌‌ می‌گوید: من کاری نکرده ام.وقتی کارهایش را فهمیدم عصبانی شدم.ایلول می‌گوید: دیگه چکارش کردی؟ تو‌ یک زن را تا سر حد مرگ کتک زدی و او را زیر ماشین هل دادی.ودات قسم میخورد که او اینکارها را نکرده است.
در بیمارستان، ایپک از نسرین میپرسد: بابام چطور تونسته اینکارها را با تو‌ بکنه؟ نسرین می‌گوید: هر چه ازش خواهش کردم گوش نکرد.
ایپک می‌گوید: او حساب کارهاش رو پس میده. دیگر دختری به اسم ایپک نداره.
آغوز و‌ علی سراغ ایلول را از ایپک میگیرند ولی او از ایلول خبر ندارد.علی با ماشین آغوز دنبالش میگردد.ایپک موضوع را از آغوز میپرسد و او می‌گوید علایم پس از تصادف را نشان میدهد.
ایلول به باباش می‌گوید: تو چرا بابای خوبی نیستی؟ شوهر خوبی هم نیستی.
او در این حین چشمانش تار میشوند. سپس ادامه میدهد : تو وقتی شش سالم بود باعث مرگ مادرم شدی، الان هم با نسرین میخوای اونکار رو بکنی؟ ودات می‌گوید اینطور نیست.ایلول می‌گوید بدترین قسمتش این است که کم مانده بود ببخشمت….من با کسی ازدواج میکنم که دروغ نگوید و زن و بچه هایش را دوست داشته باشد. و تو در زندگی من نخواهی بود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 35 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 36  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *