خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 41

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 41 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 41

ابراهیم و سما در ماشین وانت هستند و دست و پا و دهان ایپک را بسته اند و در یک جعبه بزرگ گذاشته اند. ابراهیم می‌گوید: « من میرم کار دختره رو حل کنم. تو هم طبق قرارمون کارت رو انجام بده .»
در بیمارستان سینان دم در اتاق بچه ها می رود. علی و صمد در آنجا منتظر ایلول هستند.
نسرین در اتاقش فکر میکند که شاید ایپک موضوع را به پدرش بگوید.در این موضع سما، زن ابراهیم وارد می شود . نسرین تعجب میکند. شما می‌گوید که برای احوالپرسی آمده است. نسرین سراغ ایپک را میگیرد و سما اظهار بی اطلاعی میکند و میگوید که او را ندیده است. سپس بیرون می آید و با ابراهیم تماس می‌گیرد و خبر می‌گیرد. ابراهیم می‌گوید که ایپک را در گودال انباری ساختمان انداخته است.
ایلول و محمد با موتور برمیگردند. ایلول از محمد تشکر میکند. محمد می‌گوید:« کار مارماریس با من باشه، نگران نباش. کسایی که تو اون بیمارستان کار می‌کردند رو پیدا میکنم.» او سپس دوباره به ایلول ابراز علاقه میکند. ایلول به او می‌گوید که علی آصف را دوست دارد و از محمد میخواهد که بس کند. سپس داخل بیمارستان می رود.
ایپک در انباری یک ساختمان نیمه کاره با دست و پای بسته افتاده است.
در بیمارستان عدنان برای بچه ها ناراحت است و پیش آنها می رود و با لحن بچگانه از آنها میخواهد که همیشه در کنار هم باشند.
علی پیش بچه ها می رود و دوباره عدنان را میبیند که با استرس سوار آسانسور شده و بالا می رود. علی داخل پیش بچه ها رفته و میبیند که عدنان مدارک و کارت اش را به ییعیت داده تا به علی بدهد. علی احساس خطر می کند و حدس می زند که عدنان چه فکری دارد. او سریع به سمت پشت بام می رود و میبیند که عدنان لبه ساختمان ایستاده و قصد خودکشی دارد. علی به عدنان می‌گوید که بچه ها به پدر بیشتر از پول احتیاج دارند و آنها بچه ها را عمل می‌کنند و موضوع حل شده است. عدنان می‌گوید که بعد از عمل نیز باز او مشکل دارد و هرگز پدر خوبی برای بچه ها نبوده است. علی او را متقاعد میکند و از خودکشی منصرف میکند.
ایلول به آغوز میگوید که از نسرین بابت ایپک خبر بگیرد. آغوز پیش نسرین می بود و سراغ ایپک را میگیرد. نسرین می‌گوید که خبری از او ندارد. نسرین به این قضیه شک میکند و حدس میزند که شاید مسأله ای پشت این قضیه باشد و آمدن زن ابراهیم بی دلیل نبوده است.
ایپک با دست و پا و دهان بسته به خودش امیدواری نجات میدهد و سعی دارد دستانش را باز کند.
ایلول به بیمارستان پیش سینان می رود. او به سینان می‌گوید که سهام را قبول میکنند و آن دو بچه را نیز عمل میکنند و غیر از آن دو، هرکس که نیاز داشته باشد می‌تواند به بیمارستان بیاید و سینان باید به این وضعیت عادت کند، وگرنه آخر این قضیه را می بازد.
علی برای ایلول موضوع خودکشی عدنان را تعریف می‌کند و از او میخواهد برگه ها را امضا کند. ایلول میگوید که آن قضیه را حل کرده است. علی با خنده به او می‌گوید که «پس رییس شدی» و دستهای ایلول را می‌گیرد و می‌گوید «ما نامزد هستیم»
ایلول میگوید « ولی اینجا کسی نمیدونه»
علی به کارکنان آنجا می‌گوید که جمع شوند. سپس نامزدی اش با ایلول را اعلام می‌کند و همه برایشان دست می زنند.
صمد به علی زنگ می زند و خبر میدهد که زن حامله ای به نام ملتم را آورده اند که تصادف کرده. آنها ملتم را سونوگرافی میکنند . علی نیز به آنجا می رود و میبیند که بچه خونریزی مغزی دارد و باید سزارین بشود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 41 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 42  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *