خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 42

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 42 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 42

نسرین پنهانی از بیمارستان خارج می شود و با تاکسی می رود.
سینان و سلیمان مشغول صحبت هستند. آغوز پیش آنها می رود. سلیمان از آغوز میخواهد که در موضوعی با آنها همکاری بکند تا او را در بیمارستان بالا ببرند. آغوز میگوید که همین حالا نیز او دکتر است و سمت بالایی دارد و حاضر نیست وارد بازی های آنها بشود. سلیمان به او می‌گوید که «پس تو اخراج هستی»
آغوز پیش ایلول رفته و به او می‌گوید که دنبال ایپک میگردد. پرستار اوزگه دفتر ایپک را که آنجا جا گذاشته بود به آغوز میدهد. آغوز برای دفتر ایپک، چند نقاشی چهره از خودش میبیند.
علی برای عمل زن حامله می رود و می‌گوید که مغز مادر و جنین باید جراحی بشود.
آلپ و ییعیت با هم هستند. ییعیت گوشی آلپ را گرفته و به اسما زنگ می زند و به شوخی می‌گوید که من آلپ هستم و تومور دارم. آلپ گوشی را میگیرد و به اسما میگوید که این شوخی نیست و واقعا تومور دارد . اسما از حال می رود. همان لحظه ایلول کنار آلپ آمده و حرفهای او را می شنود و موضوع را می فهمد.
آلپ در بیمارستان بستری می شود. او به ایلول توضیح میدهد که به زمان احتیاج داشته و برای همین موضوع را پنهان کرده است. و می‌گوید که نمیخواهد عمل بشود، زیرا ممکن است بینایی خود را از دست بدهد.
نسرین پیش ابراهیم می رود و با تهدید سراغ ایپک را میگیرد. ابراهیم ابتدا انکار میکند اما سپس می‌گوید که کار سما بوده است. او به نسرین می‌گوید که به شرطی جای ایپک را می‌گوید که نسرین نیز فقط سما را به پلیس لو بدهد.
آغوز برای پیدا کردن ایپک به محله آنها می رود و متوجه صحبت کردن نسرین و ابراهیم می شود. نسرین به آغوز می‌گوید که ابراهیم و زنش ایپک را دزدیده اند و داخل گودال انداخته اند. ابراهیم می ترسد و فرار میکند. آغوز دنبالش می رود اما او را گم می‌کند.
ایلول به عمل ییعیت می رود. بعد از عمل او از علی سراغ بچه را میگیرد. علی می‌گوید که فشار مغز بچه زیاد شده است و مادرش نیز میخواهد بچه را ببیند، اما امکانش نیست.
صمد پیش سلیمان می رود و از او خواهش میکند که اگر آشنایی در پرورشگاه دارد، سفارش کند که به پرونده آلپ رسیدگی کنند تا شاید او مادرش را پیدا کند. سلیمان به صمد خبر میدهد که در پرورشگاه اطلاعی از خانواده آلپ ندارند.
اسما با محمد به بیمارستان می آید. او تحمل دیدن آلپ را ندارد. محمد او را تشویق میکند که پیش آلپ برود.
پرستار جیدا به علی می‌گوید که علایم حیاتی بچه کم شده و تا نیم ساعت دیگر می‌میرد. علی بچه را از دستگاه درآورده و بغل میکند. ایلول پیش علی می آید. علی می‌گوید که کاری برای زنده بودن بچه نتوانسته است بکند و خواسته تا قبل از مرگش حداقل او را بغل کند. کمی بعد ایلول میبیند که علایم حیاتی نوزاد برگشته و حالش رو به بهبود است. او به علی می‌گوید که تو معجزه کردی .
آغوز نسرین را پیش پلیس می برد و می‌گوید که هرچه میداند باید به پلیس بگوید. نسرین موضوع را برای پلیس تعریف می‌کند و پلیس دستور زبان اکیپ به محله را میدهد.
سینان از ایلول میخواهد که برگه اخراج آغوز را امضا کند، اما ایلول قبول نمیکند.‌سینان با او بحث میکند. ایلول با آغوز تماس می‌گیرد اما آغوز جواب نمی‌دهد.
ماموری ودات را با سر و صورت زخمی به کلانتری می آورد. آغوز به او خبر میدهد که ایپک گم شده است. ودات به نسرین حمله میکند و آغوز جلوی او را میگیرد‌‌.
صمد پیش آلپ می رود و به او خبر میدهد که مادرش را پیدا کرده است. آلپ برای دیدن مادرش به پارک می رود و آنجا زنی را میبیند که منتظر اوست و همدیگر را بغل می‌کنند. آن زن آلپ را راضی میکند که عمل بشود و می‌گوید که پیش آلپ میماند. صمد از دور آنها را نگاه میکند و با خودش می‌گوید « آلپ من رو ببخش، مجبور بودم».
سلیمان این بار سراغ سلیم می رود و به او پیشنهاد مدیریت بیمارستان به جای ضیا را میدهد.
پلیس به خانواده ایپک خبر میدهد ک جسد یک زن جوان پیدا شده و برای شناسایی بروند.
شب علی با یک جعبه به خانه ایلول می رود. ایلول جعبه را باز می‌کند و داخل آن لباس عروس میبیند. او لباس را میپوشد و علی با تحسین به او نگاه میکند. علی او را بغل میکند. در می زنند و علی در را باز می‌کند. ایلول می‌بیند که ودات و آغوز وارد شدند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 42 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 43  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *