خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 45

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 45 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 45

همه در اتاق آلپ هستند که میخواهد به عمل برود .علی قول میدهد که تومور را برمیدارد و همه چیز خوب میشود. آلپ سفارشات خودش را به آنها میکند و از همگی تشکر میکند.و به فیلیز هم میگوید که شما بازیگر خوبی هستید و در مدت کوتاهی هم که شده بهم دلگرمی دادید و بخاطر تو مجبور شدم عمل کنم…صمد از او عذرخواهی میکند . آلپ میگوید :«اول ازت عصبانی شدم اما بعد فهمیدم چرا اینکار را کرده ای»
کمیسر ‌چتین به ایلول زنگ میزند و با او حرف میزند. سلین به نازلی می‌گوید:«ازت شکایت میکنم و نمی‌گذارم معلم شوی.»به ایلول هم می‌گوید :« از بیمارستان هم شکایت میکنم که نمی گذارند دخترم را ببینم.»سلین به ایلول توهین میکند و‌ میخواهد به او‌ سیلی بزند که ایلول دستش را گرفته و به‌ زمین میندازد.
در ساختمان نیمه کاره تصمیم دارند انجا را متفجر کنند.ابراهیم آنجاست و میشنود.
علی پیش ایلول است و به او می‌گوید چطور تونستی همچین کاری بکنی؟ ایلول میگوید او می‌خواست من را بزند. سلیم هم میاید و می‌گوید که در بیمارستان همه از این مسأله حرف میزنند..
با بلند گو اعلام میکنند که تا ده دقیقه دیگر انفجاری رخ میدهد و ساکنین آنجا نگران نباشند. ایپک میشنود و کمک میخواهد…اما بیفایده است…
سلیم به سلین خبر میدهد که عمل به خوبی انحام شده. شوهرش از وضعیت ایروان جویا میشود و سلیم میکوید او هم عمل شده است.سلین ایروان را نفرین میکند و سلیم ناراحتت می‌شود. شوهرش عذر خواهی میکند و به سلین میگوید:« اگر این روش ات را ادامه بدهی طلاقت میدهم و دخترم را با خودم میبرم.»
ابراهیم با خودش میگوید اگر اینجا منفجر شود تو قاتل میشوی…اگر هم ایپک نمیرد تو به دردسر میفتی….. آخرش میگوید ولش کن بزار منفجر شود……
آلپ با سما حرف میزند و میگوید :«این تومور واسم شانس اورد .چیزایی که قبلاً واسشون ارزش قایل نبودم برام متفاوت شدند. من اینطوری عشق را کشف کردم.اگر همه چی خوب پیش نرفت بدان که همیشه دوستت خواهم داشت و نباید زندگی تو بخاطر من متوقف کنی. و کاری نکنی که بعد از مرگ،عذاب وجدان بگیرم.»
صمد و همکارانش دنبال آلپ می‌آیند و او می‌گوید اگر از عمل بیرون بیایم….و‌‌ دسته کلید صمد را از او می‌گیرد و حلقه فلزی اش را درمی‌آورد و روی زمین مینشیند و به اسما میگوید:« با من ازدواج خواهی کرد؟» اسما هم می‌گوید بله…..و‌ بعد حلقه فلری را دستش میکند و همه کف میزنند. آلپ به اتاق عمل میرود.
ایلول و علی قبل عمل دستانشان را می‌شورند. علی میگوید هر سوالی داری بپرس و ذهنت را خالی کن. ایلول میگوید مننتظری چی بپرسم؟ علی خودش توضیح میدهد که این مال سالهای قبل از تو هست…خیلی جوان و بچه بودیم….ایلول میپرسد چرا چیزی بهم نگفتی؟ علی می‌گوید چون این یک داستان قدیمی بود که قبل از تو در مارماریس بود.دلم نمی خواست بیاد بیاورمش…ایلول میپرسد پس بچه چی؟ علی می‌گوید وارد ابن موضوع نشویم چون من خیلی سعی کرده ام تا درد این مساله‌ را فراموش کنم.
در ساختمان شماره معکوس انفجار اغاز میشود.
حسن اقا با شوهر سلین حرف میزند .حسن اقا میگوید :« من از سوریه فرار کردم و اینجا آمدم تا پسرم درس بخواند و آدم خوبی بشود‌.» پدر ملیسا میگوید :«در کیف او نامه هایی پیدا کردم که ایروان برای او نوشته است….» حسن پیش پسرش می‌آید و می‌گوید :«پدر ملیسا از تو خوشش آمده…همه چی خوب میشود.»
عمل آلپ با موفقیت انجام میشود.
نازلی علی و ایلول را میبیند و به علی میگوید میشود با هم صحبت کنیم؟ چیز مهمی هست که باید بهت بگویم…ایلول میرود که آنها با هم صحبت کنند…در حالیکه احساس جدیدی برای اولین بار در وحودش احساس میکند….احساس حسادت…
در همین موقع وقتی برمی‌گردد میبیند ایپک با دو‌ نفر مامور همراهش بطرف او می‌آیند…

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 45 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 46  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *