خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 56

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 56 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 56

همانروز ایلول بیمارستان است که نسرین می‌آید و با عصبانیت میگوید که :« تو چطور بچه ای هستی که بابات اون مغازه را فروخته و پولش را برایتان آورده بود و خوشحال بود‌ و تو اونو خراب کردی. دختر منو‌ هم پیش خودت نگه داشتی و به من سر نمیزند.»ایلول میگوید :«مقصر اینها خودت هستی.»
سلطان با کیفی در دستش بطرف خانه علی میرود و داخل میشود…اوزگه برای سینان کارت دعوت عروسی میبرد.
همانروز ،ایلول با علی حرف میزنند که صدای گریه نیر را از اتاقش میشنود و آنجا رفته و میبینند که توران موضوع را به او گفته است‌ که نمی تواند بچه دار شود.
آنروز وقتی ایلول و علی در ماشین راجع بخودشان حرف میزدند و اینکه سرانجام انها ازدواج میکنند ،علی از داشبورد ماشین، جعبه پدرش‌ را به ایلول نشان میدهد و میگوید داخل آن عکس یک پسربچه است که پشت آن نوشته است:« وقتی پسرم یکساله بود» ایلول حدس میزند که شاید او در کودکی مرده باشد گ، و اضافه میکند که ضیا ادمی پر از رمز و راز بوده‌ است.
آغوز که‌ به خانه علی آمده است، موقع راه رفتن قاب عکسی از علی و‌ ضیا را که روی زمین افتاده بود، نمیبیند و‌ پایش را روی آن میگذارد. شیشه قاب عکس میشکند و آغوز دوباره سرجایش میگذارد.
موقعی که‌ ایپک و اسما ، ایلول را وادار میکنند که به اتاق برود و لباس قرمز را بپوشد، در این هنگام علی هم در اتاقش مشغول پوشیدن کت و‌ شلوارش است.همه خانه علی و اتاقها توسط دوربین های کار گذاشته شده، تحت نظر هستند و سلطان در خانه خودش نشسته و همه اتفاقات آنجا را در تلویزیون میبیند.
ایلول و علی هر دو آماده میشوند .اسما و ایپک به داخل اتاق رفته اند و به ایلول میگویند که خیلی زیبا شده است. در این موقع، نازلی به ایلول زنگ میزند و میگوید :«تو اشتباه میکنی که با کسی که عاشق یکنفر دیگر است ازدواج میکنی.»ایلول بی اهمیت قطع میکد. و بعد با بقیه عکس سلفی میگیرند.
سینان همانروز در خانه نازلی است.نازلی در حمام بعد از زنگ‌ زدن به ایلول باحوله پیش سینان میرود. سینان می‌گوید ««اگر باز هم پیش بابام بروی دیگر مرا نمی بینی.»نازلی میگوید :«مساله کار مرا حل کن.» اما سینان میگوید :«ایلول و علی هم باید رای بدهند.تو بیخود وقتت را هدر میدهی.» نازلی عصبانی میشود.
ایلول پیش مهمانها میاید. سلطان همه این برنامه ها را در خانه اش میبیند. علی و ایلول شروع به رقص دونفره میکنند.
چنگیز به خانه سلطان میاید و‌ سلطان میپرسد که همه مسایل را حل کردی؟ چنگیز جواب مثبت میدهد. سلطان رقص آنها را نگاه میکند….در این موقع برای عده ای از مهمانها پیامی ارسال میشود که عکس علی و نازلی درحال بوسیدن همدیگر است.
آغوز عصبانی می شود.همه تعجب کرده اند و هر کدام اظهار نظری میکنند. آغوز میگوید :«من آن لحظه را تصادفی دیدم و تقصیر علی نبود‌.» آنها برای اینکه ایلول آن‌شب عکس را نبیند، اسما را میفرستند تا بهر طریقی شده آن عکس را از گوشی ایلول پاک کند. اسما با انواع شوخی و کلک ها اینکار را انجام میدهد‌.
علی کادویی را که برایش فرستاده اند ، باز میکند. داخل آن یک ماشین اسباب بازی قرمز بود که کف آن یک آینه چسبیده بود.
آغوز پیش علی میرود و علی آنرا به او نشان میدهد و می‌گوید:«نمیدانم کی و چرا این را برایم فرستاده است…» آغوز عکس را به علی نشان میدهد. علی میخواهد توضیح بدهد که او می‌گوید نگران نباش من موضوع را میدانم….هرچه زودتر باید تکلیف خودت را با نازلی روشن کنی..
سلطان در حال تماشای آنها میگوید :«اگر باهوش بودی میتوانستی راز هدیه ام را کشف کنی…»
نسرین و ودات در جاده هستند که نسرین عکس سلفی ایپک را در صفحه اش میبیند و‌ عصبانی میشود از اینکه ایپک بیشتر از او، بفکر ایلول است. و اینقدر به ودات حرف زده و گلایه میکند که او هم عصبی شده و با ماشین به یک درخت میزند و تصادف میکند.
اغوذ و‌ ایپک با ماشین برمیگردند و از اینکه نازلی شب آنها را خراب کرده است ناراحت شده اند و‌‌ عقیده دارند که او زن خطرناکی است.
ودات را بیمارستان اورده اند و سلیم او را میشناسد که پدر ایپک است.نسرین هم با سروصدا میاید و درحالیکه کیفی در دستش هست میگوید که ودات نزدیک بود ما را به کشتن بدهد. سپس از بیمارستان بیرون میرود و‌ سوار تاکسی میشود.
سلطان به ایلول و‌ علی نگاه میکند که دارند با آن ماشین قرمز بازی میکنند و منتظر است ببیند که آنها میتوانند حدسی بزنند؟

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 56 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 57  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *