خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۷۱ + زیرنویس و دوبله

عایشه و کرم از دور به یکدیگر نگاه کرده و لبخند می زنند. ملاحت سعی دارد حتی جلوی نگاه کردن آنها را بگیرد. او کمی بعد، برای قهوه گرفتن بلند شده و پیش ارکوت می رود. کرم فرصت را غنیمت شمرده و به عایشه اشاره می زند تا به اتاق جلسات بروند. آنها از ذوق یکدیگر را محکم در آغوش میگیرند و ابراز دلتنگی میکنند. وقتی ملاحت برمیگردد و عایشه را نمیبیند، سراغ او را میگیرد و دوان دوان خودش را به اتاق جلسات می رساند و عایشه را به زور با خودش سر میز کار می برد. کرم با خودش می‌گوید :«زنم عایشه رو تو خونه نمیتونم ببینم. دوست دخترم عایشه رو بیرون نمیتونم ببینم. و حتی همکارم عایشه رو سرکار نمیتونم ببینم. این چه عشقیه؟»
ارکوت با خودش در حال تمرین کردن برای حرف زدن با فیضا است. او میخواهد به فیضا بگوید که سو تفاهم شده و متقاضیان همخانه شدن را او منصرف نکرده است. وقتی فیضا به آشپزخانه می آید، ارکوت سعی دارد با او صحبت کند و او را قانع کند که مقصر نبوده، اما فیضا به حرفهای او گوش نمی‌دهد .
ولکان در شرکت سراغ غنچه می رود. غنچه به ظاهر سرش را مشغول کرده و به ولکان اهمیت نمی‌دهد.‌او چند بار با گوشی خود مشغول شده و می‌خندد. ولکان از اینکه او به چه کسی پیام می زند و خوشحال است کنجکاو شده است. بعد از رفتن ولکان، غنچه گوشی را کنار می‌گذارد و معلوم می شود فقط نقش بازی می‌کرده تا حسادت ولکان را برانگیزد. ولکان حرصش گرفته اما کاری نمی‌تواند بکند.
کرم و عایشه پنهانی پیامک بازی میکنند. کرم از عایشه میخواهد برای عصر آماده شود تا با یکدیگر به سینما بروند. کمی بعد، صمد به اتاق کرم می رود. او میگوید :«من یه برگه پیدا کردم که در مورد پدر عایشه بود. گویا بابا، مغازه رو برای عمو کنعان، یعنی پدر عایشه خریده و هدیه داده‌. وگرنه با پول قهوه خونه کی میتونسته اون مغازه رو بخره.» کرم یادش می افتد که یک بار عایشه، در مورد نارو زدن یکی از دوستان پدرش، و اینکه نزدیک بود مغازه را از دست بدهند صحبت کرده بود. کرم این فکر به ذهنش می رسد که از طریق این برگ برنده، ملاحت خانم با او خوب شود. او تصمیم می‌گیرد ابتدا جزییات این ماجرا را در بیاورد.
عایشه در مورد قرار سینما رفتن با غنچه صحبت میکند و از او کمک میخواهد.
کرم پیش ولکان می رود و ماجرای مغازه را به او میگوید و قصد دارد با مطرح کردن این قضیه، مشکل خودش و عایشه را درست کند. ولکان این پیشنهاد را رد میکند و میگوید :«ممکنه داداش رضا ناراحت بشه و فکر کنه داری آرتیست بازی در میاری، و بگه خوبی کردی چرا الان حرفشو وسط می‌کشی، و به غرورش بر بخوره.» کرم حرف او را تأیید می‌کند و می‌گوید:«اصلا اونجوری فکر نکرده بودم.» او بعد از کمی فکر، برای اینکه بتواند کاری کند تصمیم می‌گیرد از طریق تبلیغ یک محصول، در مورد داستان عشق خودش و عایشه و رابطه خانواده ها، نقاط مشترک خانواده ها را بولد کند تا بتواند بین خودشان را درست کند. ولکان این نقشه را تایید میکند.
ظهر هنگام رفتن، غنچه پیش عایشه می آید و به دروغ در مورد قرار کاری با سرپیل خانم حرف می زنند.‌آنها می‌خواهند ملاحت خانم را دست به سر کنند تا عایشه به سینما برود. ملاحت خانم ابتدا راضی نمی شود، اما وقتی اصرار غنچه را میبیند اجازه میدهد آنها بروند. لحظه ای که میخواهند حرکت کنند، سرپیل خانم بی خبر به شرکت می آید و نقشه آنها خراب می شود.
شب در خانه، کرم میخواهد از زبان محسن در مورد پدر عایشه حرف بکشد. او میگوید ««عایشه می‌گفت یه زمانی مشکل مالی داشتن و پدرش از دوستاش نارو خورده و همه چی رو از دست داده. او اون زمان تو کاری نکردی ؟ خبر داشتی ؟» محسن خودش را به آن راه زده و میگوید:« نه من خبر نداشتم. اون زمان درگیر کارای خودم بود.اگه میدونستم کاری میکردم. گذشته ها دیگه گذشته.» او سریع به بهانه چای از جایش بلند می شود. کرم با خودش فکر میکند که، پدرش کار خوبش را پنهان میکند.
در خانه، ملاحت خانم با عایشه داخل اتاق او نشسته است. عایشه از اینکه مادرش به او چسبیده حسابی کلافه است. او میخواهد به گوشی اش دست بزند اما ملاحت نمی‌گذارد. عایشه گرسنگی را بهانه میکند تا ملاحت خانم برای تهیه غذا به آشپزخانه برود. او گوشی را برداشته و به کرم پیام میدهد و میگوید که سینما رفتن کنسل شده، اما کرم اهمیتی نمی‌دهد و میگوید که در راه خانه آنهاست.
بعد از شام، وقتی همه خوابیده اند، کرم پنهانی وارد خانه می شود. او به همراه خودش لبتاپ و فیلم آورده تا برای خودشان سینما درست کند. او به عایشه میگوید :«برای درست شدن رابطه مون یه سوپرایز دارم که فعلا روش کار میکنم.». آنها در حین فیلم دیدن خوابشان می برد.
در خانه محسن، که به رفتارهای یلدا مشکوک است، از او در مورد اینکه چرا مدتی است از بچه ها فاصله گرفته و به عایشه کاری ندارد سوال میکند، اما یلدا طفره می رود و چیزی نمی‌گوید.
نیمه شب کرم از خواب بیدار شده و میخواهد به خانه خودش برگردد. وقتی از خانه بیرون می آید، همسایه ها که در کمین دزد داخل کوچه هستند او را می‌بینید و دنبال کرم می دوند. کرم ناگهان به دزد واقعی برخورد میکند و او را میگیرد. همه دور او جمع می شوند. خانواده عایشه نیز بیرون می آیند. کل محله از اینکه دزد پیدا شده خوشحالند و از کرم بخاطر اینکه دزد را گرفته تشکر می‌کنند. رضا از اینکه این وقت شب کرم در کوچه چه کار میکند متعجب است. ملاحت خانم چپ چپ به او نگاه میکند و از تحسین شدن او توسط دیگران عصبی می شود. رضا میگوید :«حالا که کرم تا اینجا اومده شب رو خونه ما بمونه.» ملاحت خانم نمی‌تواند جلوی این قضیه را بگیرد و عصبانی است.

روز خوب مردم من عربستان سعودی
////
آزمایش در مورد اینکه من یک وام برای خرید یک خانه از شرکت وام واقعی و واقعی وام گرفتم شرکت وام بانک شهر. من امروز بسیار شاد هستم و خدا وام شرکت وام بانک سرمایه.
،
نام من عبدالله من اهل شهر ریاض هستم که ۵ ماه گذشته به دنبال یک شرکت وام واقعی برای خرید خانه رفته ام
تمام آنچه من بدست آوردم کلاهبرداری بود که باعث شد به آنها اعتماد کنم و در پایان
از روز ، آنها پول من را گرفتند بدون اینکه چیزی بدهند ، در عوض
امید من از دست رفت ، من گیج و ناامید شدم ، هیچ وقت نمی خواستم کاری با شرکت های وام در اینترنت داشته باشم ، به همین دلیل رفتم وام بگیرم از یک
دوست ، من به او گفتم که چه اتفاقی افتاده است و او گفت که می تواند به من کمک کند ، که
او یک شرکت وام می داند که می تواند به من در هر مقدار وام کمک کند
مورد نیاز من با نرخ سود بسیار پایین ۲٪ ، که او فقط یک
وام از آنها ، او به من راهنمایی کرد که چگونه برای وام درخواست کنم ، من این کار را کردم
همانطور که او به من گفت ، من با آنها از طریق ایمیل درخواست کردم: (citybankloans10@aol.com) (citybankloan123@gmail.com) من هرگز باور نکردم اما سعی کردم و به من
بزرگترین شگفتی که من وام را در ۲۴ ساعت گرفتم ، نمی توانم باور کنم ،
من دوباره خوشحال و ثروتمندم و خدا را شکر می کنم که چنین وامی را دریافت کرده است
شرکت هایی مانند این هنوز هم در این کلاهبرداری در همه مکان وجود دارند ،
لطفاً به همه افراد خارج از کشور که نیاز به وام دارند توصیه می کنم که برای این کار اقدام کنند
(citybankloans10@aol.com) (citybankloan123@gmail.com) آنها هرگز شما را ناکام نمی کنند ، و
زندگی شما همانطور که انجام شده است تغییر خواهد کرد. تماس امروز (citybankloans10@aol.com) (citybankloan123@gmail.com) با ما تماس بگیرید و وام خود را از آنها دریافت کنید ، خدا رحمت کند وام بانکی شهر را برای پیشنهاد واقعی وام خود دریافت کند.
 حتما با شرکت وام بانکی شهر برای وام خود تماس بگیرید زیرا من وام خود را با موفقیت از این شرکت بدون استرس دریافت کردم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *