خلاصه داستان سریال ترکی هرجایی قسمت 156

سلام همراهان عزیز الو سریال در این بخش خلاصه داستان سریال هرجایی قسمت 156 را آماده کردیم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال هرجایی قسمت 152

سریال هرجایی قسمت 156

میران بالاخره به دیدن ریان می رود.

ریان با دیدن او داد می زند:« لازم نیست انکار کنی. من به دستور عزیزه در ماشین زندانی شده بودم .

دیدم که آزاد را از پشت زدی.» میران که انتظار این را نداشت دست و پایش را گم می کند و به ریان قول می دهد که همه چیز را روشن کند. ریان گریه کنان با مشت به سینه ی او می کوبد و می گوید:« تو با تحریک مادربزرگت بالاخره پدرم را هم خواهی کشت. عزیزه هر چه بخواهد انجام می دهی.»

میران با بغض اسلحه را دست ریان می دهد و می گوید:« اگر باور نداری می توانی مرا بکشی.

من برای نجات ازاد از دست عزیزه به جایی از بدن او گلوله زدم که منجر به مرگش نشود چون اگر این کار را نمی کردم به دستور عزیزه محمود به مغزش شلیک می کرد.

اگر به ندای قلبت گوش کنی آن وقت می فهمی که من راست می گویم.» ریان آرامتر می شود و میران ادامه می دهد:« مادربزرگم اسلحه را به سمت من نشانه رفته بود.

با زدن آزاد هر دویمان را نجات دادم. هدف عزیزه این بود که با کشتن آزاد من به دشمن شاداغلوها تبدیل بشوم و در قلب تو هم بمیرم.» ریان او را بغل می کند و می گوید:« این عشق بالاخره هر دوی ما را به کشتن خواهد داد.» میران قول می دهد که اجازه ندهد این اتفاق برایشان بیفتد.

از آن طرف اصلان به دیدن هارون که دوست قدیمی و همدستش است می رود.

اصلان از اینکه هارون با به خطر انداختن جانش به او کمک کرده خودش را مدیون او می داند و از او می خواهد که همچنان در خانه ی شاداغلو بماند و به کمک کردن ادامه دهد. درضمن به هارون می گوید که باید کاری کنم که عزیزه برای مراقبت از من نقشه هایم را خراب نکند.

عزیزه اصلان را در بیرون از شهر ملاقات می کند و از او می پرسد که چرا برگشته و خودش را به خطر انداخته است؟

اصلان نامه ای را که با دست خودش نوشته به عزیزه می دهد و می گوید:« شخص ناشناسی مرا از گذشته ام آگاه کرد.

آمده ام تا در کنار خانواده ام باشم. ولی به من بگو چرا فقط از میران برای گرفتن انتقام استفاده کردی من هم نوه ات بودم باید از من هم کمک می گرفتی.»

عزیزه جواب می دهد:« او باید انتقام پدر مادرش را می گرفت.» اصلان جواب می دهد:« من هم قربانی این انتقام شدم و تمام عمرم از خانواده و عزیزانم دور ماندم.

اولش از تو متنفر شدم اما وقتی فهمیدم که همه ی کارهایت برای مراقبت از من بوده دلخوری هایم رفع شد و حالا آمده ام که از شاداغلو ها که باعث از بین رفتن کودکی هایم و غم و غصه های مادرم شدند انتقام بگیرم و کنار تو باشم.» و مادربزرگش را بغل می کند درحالی که در دل می گوید:« آماده باش عزیزه جهنمت فرا رسیده است.»

از آن طرف میران به عمارت شاداغلو و اتاق ریان می رود و از او می خواهد که با ازاد روبه رویش کند تا بتواند از آزاد عذرخواهی کند.

در ضمن می خواهد از او درمورد اصلان سوال بپرسد و بداند که از کجا امده و جریان از چه قرار است.

ریان به او التماس می کند که خودش را به دردسر نیندازد و تا خانواده اش او را ندیده اند از انجا برود.

اما دیر شده و نصوح صدای آنها را شنیده و متوجه شده کسی که ازاد را گلوله زده میران بوده است.

وارد اتاق می شود و اسلحه می کشد و با صدای بلند هازار و جهان را صدا می زند.

ریان سریع اسلحه را از دست نصوح گرفته و به میران می گوید:« نمی توانی مرا گول بزنی. تو دیگر برای من مرده ای. زود از جلوی چشمم دور شو.»

هازار و جهان و آزاد هم وارد اتاق می شوند و آزاد از پدرش می خواهد که با میران کاری نداشته باشد چون میران ارزش این را ندارد که جهان دستش به خون او آلوده شود. ریان داد می زند:« اجازه نمی دهم دیگر عضوی از خانواده ام به دردسر بیفتد. من قصد طلاق گرفتن دارم.»

و میران را به سمت در خروجی هدایت می کند. هازار رو به میران داد می زند:« تو از اعتماد ما سو استفاده کردی و از پشت به من خنجر زدی.»

میران که می داند ریان برای نجات او فیلم بازی می کند با حسرت به او نگاه می کند و می رود و ریان انگشتر ازدواج را از دستش خارج کرده و به پدرش می دهد.

میران که درمانده شده و هرگز نمی خواهد از ریان جدا شود برای نجات از آن شرایط آدرس خانه ی اصلان را از طریق فیرات پیدا می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تردید (هرجایی)  قسمت 156 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال هرجایی (تردید) قسمت 157 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *