خلاصه داستان سریال ترکی هرجایی قسمت 195

سلام همراهان عزیز الو سریال در این بخش خلاصه داستان سریال هرجایی قسمت 195 را آماده کردیم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال هرجایی قسمت 152

سریال هرجایی قسمت 195

میران به هازار و زهرا می گوید که میران به زودی از بیمارستان مرخص می شود و به خانه برمی گردد ولی به خاطر تاثیر حرف های فسون احساس می کند کسی که ریحان را به آن روز انداخته عزیزه بوده و این تصور آرامش را از او سلب می کند.

زهرا، هازار و نصوح در بیمارستان به اتاق ریحان می روند و نصوح از اینکه ریحان سالم است خوشحال می شود و در همین حال عزیزه با او تماس می گیرد و می گوید جلوی بیمارستان منتظر اوست. نصوح جلوی بیمارستان می رود و با فسون رو به رو می شود.

فسون می گوید نگران ریحان شده و برای عیادت آمده و نصوح می گوید حال نوه اش خوب است و نیازی به عیادت نیست.

فسون ادامه می دهد: «قبلا به میران هشدار داده بودم که عزیزه می خواد به اون آسیب بزنه. مطمئنم اینم کار عزیزه ست.»

نصوح به او می گوید: «این ماجرا ربطی به عزیزه نداره. اتفاقی هم نیفتاده.» فسون می رود و عزیزه جلو می آید و گریه کنان به نصوح می گوید: «همونطور که نتونستم از هازار مراقبت کنم از ریحان و بچه ش هم نتونستم مراقبت کنم.» نصوح می گوید: «ریحان خوبه. یکی از بچه هاش رو از دست داده.»

او از عزیزه می خواهد زود آنجا را ترک کند تا هازار و میران متوجه او نشوند.

ریحان از چهره غمزده میران و پدر و مادرش احساس می کند اتفاقی افتاده و میران دیگر تحملش تمام می شود و به سالن بیمارستان می رود و گریه می کند. هازار او را بغل می کند و میران می گوید: «با اینکه ندیده بودمش اما حاضر بودم جونم رو بدم تا اون زنده باشه. حالا می فهمم پدر بودن یعنی چی. می تونم تو رو درک کنم.»

ریحان وقتی صورت گریان میران را می بیند وحشت زده می گوید: «بچه من یه طوریش شده. می دونم.»

میران برای آرامش او از دکتر می خواهد سونوگرافی انجام بدهد و ریحان با دیدن اینکه بچه اش سالم است و شنیدن صدای قلب او با خیال راحت به اتاق بیمارستان برمی گردد و آماده رفتن به کلبه می شود.

ولی زهرا از او می خواهد که به عمارت شاداغلو برود و آنجا استراحت کند.

ریحان و میران به خاطر عکس العمل جهان و هاندان نمی پذیرند. زهرا هازار را به گوشه ای می برد و گریه کنان می گوید: «تو از ترس اینکه برادرت ناراحت بشه از میران و ریحان حمایت نمی کنی. اگه ریحان پیش خودمون بود هرگز این بلا سرش نمی اومد. الان یکی از بچه هاش از بین نرفته بود.»

هازار به فکر فرو می رود و نصوح هم از شرایط به وجود آمده ناراحت می شود.

اسما از دوری فیرات غمگین است و گونول تلاش می کند او را آرام کند. اما اسما ناامید شده و به عزیزه می گوید: «من و تو هر دو پسرامون رو از دست دادیم. در حالی که کنارمون هستن نمی تونیم بغلشون کنیم. فقط اگه بمیرم فیرات می تونه منو ببخشه.» عزیزه با این حرف های اسما نگران حال او می شود.

یارن به عمارت شاداغلو می رود و از شرایط بدش و اینکه گونول او را اذیت می کند به مادرش شکایت می کند و هاندان تصمیم می گیرد خدمتکار خانه، شیدا را همراه او به عمارت اصلان بی بفرستد تا یارن تنها و بی کس نباشد.

یارن بر خلاف میلش شیدا را با خود به عمارت اصلان بی می برد. از آن طرف آزاد که از شنیدن طرز رفتار گونول با یارن ناراحت شده به دیدن او می رود و می گوید: «از احساس دلسوزی من سواستفاده کردی و خودت رو آدم خوبی جلوه دادی. ولی من می بینم که تبدیل به عزیزه شدی. همه رو زیر پات له می کنی. گفته بودی توی هتل خواهی موند و حالا به خونه تون برگشتی.»

گونول از حرف های آزاد چیز زیادی سردرنمی آورد. ولی احساس می کند با این گلایه آزاد یک جوری به او ابراز علاقه کرده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تردید (هرجایی)  قسمت 195 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال هرجایی (تردید) قسمت 196 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *