خلاصه داستان سریال ترکی هرجایی قسمت 262

سلام همراهان عزیز الو سریال در این بخش خلاصه داستان سریال هرجایی قسمت 262 را آماده کردیم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید. 

سریال هرجایی قسمت 152

سریال هرجایی قسمت 262

ریان تصمیم خودش را گرفته و به میران می گوید که می خواهد ملک را به فرزندی قبول کند. میران هم با این تصمیم او موافقت می کند. وقتی آنها به مسئول مربوطه مراجعه می کنند، او می گوید با این که میران و ریان را خوب می شناسد اما باید پروسه ای یک ماهه را طی کنند تا ببینند که صلاحیت قبول کردن ملک را دارند یا نه. ریان کمی دلخور می شود اما از تصمیمش برنمی گردد.
جهان برای روز خواستگاری نصوح، کراوات به او می بندد و در آخر می گوید: «بابا خیلی خوشتیپ شدی. » نصوح لبخند می زند. کمی بعد مراسم خواستگاری شروع می شود. زهرا و اسما و آسیه و عزیزه در آشپزخانه هستند تا قهوه ی مهمان ها را آماده کنند. اسما طبق رسوم در لیوان قهوه ی نصوح مقدار زیادی نمک می ریزد و تاکید می کند که حتما ان را به نصوح بدهند. وقتی قهوه ها سر می رسد، شیدا اشتباهی قهوه ی بد مزه را می خورد و همه خنده شان می گیرد. جهان عزیزه را خواستگاری می کند و میران به شوخی شغل نصوح را می پرسد! بالاخره بعد از کمی شوخی و خنده عزیزه بله را به نصوح می دهد! بعد هم همان روز در حیاط عمارت آنها به عقد هم در می آیند.
بعد از یک ماه، بالاخره میران و ریان دست ملک را می گیرند و در حالی که همه اعضای خانواده منتظر آنها هستند، با دیدن ملک خوشحال می شوند. ملک خودش را به آغوش عزیزه می اندازد و همه از بودن او ذوق می کنند.
شب ملک میران را بابا صدا می زند و از او می خواهد تا برایش داستان بخواند که بخوابد. میران و ریان همراه هم برای ملک داستان می خوانند. آخر شب میران اشیایی که یادآور خاطرات این چند سالشان است را بیرون می کشد. ریان و میران با دیدن آنها یاد روزهایی که از سر گذرانده اند می افتند و لبخند می زنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تردید (هرجایی)  قسمت 262 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال هرجایی (تردید) قسمت 263 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *