خلاصه داستان سریال ترکی وصلت قسمت 125

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 125 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال وصلت قسمت 125

عزیز کنار بابا صالح نشسته تا شطرنج عرفا را شروع کنند. صالح مهره را می اندازد و عزیز آن را روی خانه ی کینه می نشاند. صالح می گوید: «اگه خشم کنترل نشه به کینه تبدیل میشه و تا ابد باهاته. » عزیز می پرسد: «اولین تخم کینه کجا کاشته شد؟ » صالح می گوید: «وقتی شیطان تکبرش رو به همه نشون داد. اون تکبر نسبت به حضرت آدم تبدیل به کینه شد. و شیطان قسم خورد که حضرت آدم رو از راهش منصرف کنه. تمام ماجرای دنیا با این کینه شروع میشه و ادامه پیدا میکنه. »
عزیز قبل از جلسه ی رای گیری کمی مضطرب است و از سرپیل و انیس که تمام مدت کنارش بودند تشکر می کند. نهیر هم با غرور کنار تحسین ایستاده و در مورد این که مطمئن است تحسین برنده ی این دوره است صحبت می کند و می گوید: «وقتی عزیز برای بار اول هم انتخاب شد زیر سایه شما بود. » تحسین می گوید: «ولی متاسفانه همه چیز فراموش میشه. » و بعد می گوید: «منو با عزیز تهدید میکنن. خوب میدونی تو چه تشکیلاتی هستیم. بابات هم یکی از اون آدماست. اینجوری برای عزیز هم بهتره میتونم ازش محافظت کنم. »
زهرا به فریده زنگ می زند تا هرچه زودتر مغازه را اجاره کنند و قرارداد را امضا کنند. فریده که بی صبرانه منتظر این لحظه بود قبول می کند.
فیرات قصد دارد از عکس های آلیس استفاده کند که افراد بولنت او را می دزدند و پیش بولنت می برند.
بالاخره جلسه رای گیری با آمدن عزیز شروع می شود. تحسین در مورد این که عزیز این اواخر نتوانسته خوب از عهده ی وظایف شرکت بربیاید صحبت می کند. بعد هم عزیز در مورد این که دوست ندارد از این شرکت به عنوان منبع پولشویی استفاده بشود صادقانه صحبت می کند. نهیر که طرفدار تحسین است می گوید: «اما آقا عزیز کسیو که دوست داشت بدون در نظر گرفتن استعدادش طراح ارشد کرد که باعث شد خیلی به شرکت صدمه بزنه. » کرم در جواب او می گوید: «اگه بخوایم روابط خصوصی مردم رو اینجا بگیم میتونم دوره ای که تو با برادرم نامزد بودیم رو با جزئیات تعریف کنم ولی تو که اینو نمیخوای؟! » نهیر با عصبانیت سکوت می کند و موقع رای گیری می رسد. بعد سلطان اعلام می کند که رای ها مساوی شده اما رای کرم مانده. کرم در حالی که لبخندی به لب دارد به عزیز خیره می شود که ناگهان از طرف بولنت عکس آلیس که در خانه ی زهرا خوابیده به دستش می رسد. کرم حالش گرفته می شود و با بی میلی اسم تحسین را می آورد. تحسین رئیس جدید هیئت مدیره می شود که عبدالله سر می رسد و پاکتی مقابل تحسین می گذارد. تحسین بعد از باز کردن پاکت و دیدن تصویر پروانه به فکر فرو می رود و بعد جلو رفته و رو به همه می گوید که به نظرش حرف های عزیز درست بوده و از نامزدی کنار می کشد! نهیر با عصبانیت او را سرزنش می کند اما تحسین به او توجهی ندارد.

امیدواریم از مطالعه  خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 125 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 126 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *