خلاصه داستان سریال ترکی کلاغ قسمت ۷۶ + زیرنویس فارسی

گونش تا نیمه شب بیدار مانده تا کوزگون بیاید. آن شب کوزگون دیر به خانه می آید و با دیدن گونش ،به او کمک می‌کند که بخوابد. کوزگون بخاطر زخمی شدن گونش عذاب وجدان دارد و برایش شیرعسل درست می‌کند.
صبح روز بعد، دیلا آماده می‌شود تا به جلسه مزایده برود. او می‌خواهد که زمین های محله را به قیمت بالا بخرد تا حق افراد محله ضایع نشود. آن روز صبح، کوزگون به همراه خانواده اش دورمیز صبحانه نشسته اند. آن روز قرار است نتیجه تست دی ان ای یوسف به دست کوزگون برسد. او می‌خواست مطمئن شود که در آن قبر جنازه پدرش است. نسه به خانه زنگ میزند و با مریم قراری میگذارد تا حضوری صحبت کنند. قمری حواسش به مریم است تا از راز آنها باخبر شود. جهان در مورد خانواده فرمان کوروغلو تحقیق کرده و به کوزگون می‌گوید که فرمان فقط یک خاله و دختر خاله ای بنام گونش دارد. کوزگون که به گونش شک کرده از جهان میخواهد تا عکس دخترخاله فرمان را پیدا کند.
او از گونش نیز کارت ملی اش را می‌خواهد تا بخاطر تدریس، بیمه اش کند.
نسه به فرمان می‌گوید که حس می‌کند گونش با کسی رابطه دارد و نگرانش است. از این رو فرمان دستور می‌دهد که گونش را پیدا کرده و از کارهایش سردر بیاورند.
دیلا همراه وکیل به جلسه مزایده میرود َو به دنبالش کوزگون وارد می‌شود. وقتی فرمان از حضور کوزگون باخبر می‌شود، از رفتن به شرکت منصرف شده و به سوی جلسه می‌رود. کوزگون به دیلا می‌گوید که اجازه نمی‌دهد حق مظلومان ضایع شود. مزایده برای فروش چند قطعه زمین با قیمت یک میلیون لیر شروع می‌شود. کوزگون و دیلا پیوسته قیمت های پیشنهادی بالا می‌دهند تا اینکه به قیمت سه میلیون لیر می‌رسند. ناگهان فرمان از راه می‌رسد و کنار دیلا می‌نشیند. دیلا تصمیم می‌گیرد که مزایده را با این قیمت بالا، به کوزگون تقدیم کند. اینگونه می‌شود که کوزگون فرمان به دیلا می‌گوید: « تصمیم درستی گرفتی. ارزش اون زمینا زیاد نبود.
پس از اتمام جلسه، فرمان در مورد ولخرجی کوزگون به او تیکه می‌اندازد.
دیلا برای استراحت به خانه می‌رود. فرمان کوزگون را تعقیب می‌کند تا از کارش سردربیاورد. کوزگون جواب پزشک قانونی را می‌گیرد. او می‌فهمد که پدرش در اثر انفجار ماشین نمرده بلکه با شلیک گلوله کشته شده است. این خبر فکر کوزگون را درگیر می‌کند او برای پیدا کردن قاتل پدرش مصمم است.
مریم و نسه یکدیگر را ملاقات می‌کنند. مریم میخواهد بداند چرا فرمان و کوزگون نباید بدانند برادر یکدیگرند. نسه می‌گوید که فرمان یوسف را کشته است. او از یوسف انتقام مرگ خانواده اش را گرفته. برای همین نسه هیچوقت به او نگفته که یوسف پدرش بوده. او نمی‌خواهد این بار سنگین را به دوش فرمان بیندازد. از طرفی، اگر کوزگون بفهمد که قاتل پدرش فرمان است، او را می‌کشد. مریم در این مورد به نسه حق می‌دهد که سکوت بهترین راه است. قمری که مادرش را تعقیب کرده، پس از رفتن نسه، جلو می‌آید و از مادرش در مورد آن راز می‌پرسد.
به فرمان خبر می‌دهند که در مورد گونش تحقیق کرده و فهمیده اند این چند وقت با چه کسی وقت می‌گذارنده. دیلا با شنیدن این خبر، استرس می‌گیرد و به محله رفته تا گونش را به خانه برگرداند. گونش در محله با دیدن کوزگون توضیح می‌دهد که درواقع دخترخاله فرمان است و حالا عاشق کوزگون شده است. او کوزگون را می‌بوسد که ناگهان دیلا آنها را میبیند. فرمان که به محله رفته تا گونش را بیاورد نیز شاهد قضیه است.

var Plugin0 = function

fp-video-0

Plugin0

این آخرین نسخه منتشر شده این سریال است. به محض انتشار این قسمت، جایگزین این ویدئو خواهد شد. تا آن زمان، می‌توانید این سریال و سریال‌های دیگر را در سایت آستارا خبر دنبال کنید.   دنبال کنید. برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *