خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 147

در این مطلب خلاصه قسمت 147 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

 

سریال گودال قسمت 147

یاماچ به خاطر فشارهایی که روی دوشش سنگینی می کند پیش سنا می رود و با او درد دل می کند و به شدت در آغوش سنا گریه می کند.

سلیم، سطان را صندلی عقب ماشین سوار می کند و به سمت گودال می برد.

سلطان با دیدن هر نقطه از محله اش چشمانش بیشتر و بیشتر پر از اشک می شود.

بعد هم از راه مخفی ای سلیم، سلطان را می برد تا به خانه نگاهی بیندازد.

سلطان نمی تواند چشم از خانه بردارد و بالاخره سلیم او را از آنجا دور می کند.

عایشه آماده می شود که به دیدن چتو و مانیکور کردن ناخن های او برود.

دم در ماشین سلیم را می بیند و سلیم از او می خواهد که به کاراجا بگوید بیاید تا او را ببیند.

عایشه به او می گوید: «محض احتیاط تو خونه بمونید بیرون نرید. »

سلیم وقتی در خانه را می زند و کاراجا در را باز می کند هردو از تعجب خشکشان می زند.

سلیم شرمنده است و تاب نگاه کردن به صورت کاراجا را ندارد. کاراجا از او می پرسد: «برای چی اومدی؟ تا الان کجا بودی؟ خودت نخواستی بیای. جواب زنگ هام رو هم نمیدادی. »

سلیم جوابی ندارد و سرش را پایین انداخته است.

کاراجا که بغض کرده می گوید: «من فکر میکردم تو مردی… دو ماه هرشب دعا میکردم بابام نمرده باشه… بعدش یه روز یه وکیل اومد دم در برای درخواست طلاق! من اون شب خداروشکر کردم که بابام زنده ست. »

سلیم هم اشک می ریزد… کمی بعد با پشیمانی از کاراجا معذرت خواهی می کند و کاراجا می گوید: «با معذرت خواستن چیزی درست نمیشه! بزرگ شو دیگه بابا! حتی الان منم میدونم که باید مسئولیت کارهام رو قبول کنم. تو کی بزرگ میشی؟ »

سلیم بلند می شود که برود و کاراجا می گوید: «دیگه منتظر نباش که ببخشنت. خوب باش، بد باش، هرجوری میخوای باش ولی برای چیزی که هستی معذرت خواهی نکن.نمیخوام ببینم که واسه بخشیده شدن زانو میزنی و التماس میکنی… میخوام سربلند ببینمت بابا. »

هردو با چشم های خیس از اشک به هم خیره می شوند.

چتو برای آمدن عایشه خوشتیپ می کند و بعد هم وقتی از عایشه می پرسد که چرا ساکت است او می گوید: «فکرم پیش دخترم مونده. شما نمیدونین وقتی یه شب بچتو ازت جدا کنن و ببرن چه عذابی واسه مادرش داره. مگه میشه آدم انقدر بی رحم باشه؟ »

چتو می گوید: «بی رحم؟ تو در اشتباهی عایشه… ما بچه هارو به خانواده هاشون برگردوندیم. برادرای خودمم من از خانواده هاشون جداشون نکردم.

ما فقط در خونه مون رو به روشون باز کردیم. » عایشه می گوید: «آره درسته شما در خونتونو به روشون باز کردین، دستشون اسلحه دادین و این بچه های معصوم و بی کس و کارو قاتل کردین! برادری اینه؟ »

چتو که لحن عایشه به او برخورده است می گوید: «عایشه کوچوالی! تو وقتی تو پرورشگاه بودی از خدا خواسته عروس کوچوالی ها شدی. یعنی میگی شوهرت وقتی باهاش ازدواج کردی اسلحه دستش نبود؟ بود! پس چرا باهاش ازدواج کردی؟ پس چرا به عنوان خانواده قبولشون کردی؟ میدونی چرا؟ چون بی کس و کار بودی. خواستی یه خانواده پشتت باشن. وقتی خانواده تو اسلحه دستشون میگیرن قهرمان میشن. ما که بگیریم میشیم قاتل! »

عایشه که تمام مدت سکوت کرده بود می گوید: «مسئله این نیست. مسئله اینه که لوله ی تفنگ به سمت کی نشونه رفته باشه. اگه آدم های بی گناه و معصوم رو نشونه بگیره و به این خاطر شلیک بشه، بله. شما قاتلین! »

چتو که چشمانش تر از اشک شده می گوید: «نفهمیدی عایشه. مسئله اصلی اینه که کی این اسلحه رو دستش بگیره! یه پسر 13 ساله که هیشکیو نداره و شب تو کوچه و خیابون آواره و سرگردونه، میدونی برای اینکه بتونه فقط یه شب یه جایی پناه بگیره چندتا درو باید بزنه؟ تا حالا بهش فکر کردی. »

عایشه سکوت می کند و حرفی برای گفتن ندارد.

چتو و ماحسون، ارسوی را همراهی می کنند و از دور با هم معامله ای را که قرار است انجام بدهند را تماشا می کنند. وقتی کامیون حمل مواد از راه می رسد، ویصل و افرادش حمله می کنند و می بینند که کامیون ها خالی است.

بره های سیاه از کامیون دیگر پیاده می شوند و همه افراد ویصل را می کشند. از آن طرف ماحسون رو به ارسوی می گوید: «چرا حمله کردن؟ مگه فقط من و چتو و تو خبر نداشتیم ازش ارسوی؟! »

ارسوی می فهمد که دیگر به آخر خط رسیده است.

از طرفی هم یاماچ از وارتلو می خواهد که پنهانی در آزمایشگاه را برایش باز کند…

ویصل هم که افرادش را از دست داده و طبق قول و قرارش با جومالی غنایم جنگی هم بهش نرسیده به دم در خانه ی چتو و ماحسون می رود. چتو و ماحسون با دیدن او خوشحال می شوند.

سلیم هم که حرف های کاراجا رویش تاثیر گذاشته تصمیم خودش را می گیرد و به خانه امنی که برادرهایش در آن هستند می رود. جومالی با دیدن او اول شوکه شده و بعد با عصبانیت چشمانش پر از اشک می شود..

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 147 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 148 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *