خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 164

در این مطلب خلاصه قسمت 164 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 164

بره ها به خواست ماحسون و برای گرفتن انتقامشان همگی یکی یکی دم خانه ی بادیگاردهای گودال می روند و آنها را کتک می زنند.

این خبر به گوش جومالی و سلیم می رسد و آنها فورا سراغ بره ها می روند.

در مسیر، جوان های محله هم به آنها ملحق می شوند تا کم نیاورند و بره ها را تا می خورد کتک می زنند.

وقتی بره ها پیش ماحسون می روند، ماحسون از سر و وضع آنها متوجه همه چیز می شود و از اتحاد گودالی ها می ترسد و به افرادش دستور می دهد که همگی فردا جمع شوند تا کار آنها را تلافی کنند.

چتو هنوز هم به هوش نیامده و مدام کابوس می بیند. او در خواب می بیند که عده ای مرد پا به سن گذاشته دور تا دور نشسته اند و از کسی می خواهند که برایشان برقصد.

ماحسون وقتی حال او را می بیند سراغ عایشه می رود تا بیاید بلکه حال چتو بهتر شود. عایشه عصبانی می شود و رو به او می گوید: «چی از جونم میخوایین؟ مریضه برو دکتر خبر کن به من چه! »

و راه می افتد که برود اما ماحسون با ملایمت می گوید: «عایشه خانم فقط نیم ساعت. یه لحظه بیا ببینش. من مشکلشو نمیفهمم. کاری از دستم برنمیاد. »

عایشه دلش به رحم می آید و همراه او می رود. عایشه وقتی چتو را انطور آسیب پذیر می بیند یاد بحثش با سلیم می افتد که در آخر هم به او گفته بود: «باید بهترین کاری که از دستت برمیادو بکنی! »

عایشه تصمیم می گیرد برود اما صدای چتو را می شنود که با التماس و گریه می گوید: «نرو… مامان نرو. » عایشه دلش به حال او می سوزد و او را نوازش می کند و برایش لالایی می خواند. چتو کم کم آرام می شود.

ادریس، یاماچ و سلیم را همراه خود به دیدن اولوچ می برد تا آنها را سراغ شنول ببرد. شنول کمی دیوانه و سرخوش است!

او از یاماچ خوشش می آید و قبول می کند که اسلحه مورد نیازشان را تهیه کند به شرطی که به جای پول به او تعداد زیادی باطری ماشین بدهند. یوجل به آنها پیشنهاد می دهد که به اوراقی بروند تا چیزی که لازم دارند را پیدا کنند.

سلیم و یاماچ لباس هایی مانند علیچو می پوشند و همراه او نمکی ها را دنبال می کنند تا در نهایت به یه اوراقی برسند. اوراقی ای که بره های سیاه از آن محافظت می کنند. انها منتظر می شوند تا هوا تاریک بشود.

هوا که تاریک می شود وارتلو و مدد هم به انها می پیوندند. وارتلو جلو می رود تا حواس بره ها را پرت کند.

کمی بعد که یکی از بره ها از پشت سر قصد دارد وارتلو را بکشد جومالی سر می رسد و زودتر او را می کشد و وارتلو به روی جومالی لبخند می زند و تشکر می کند.

همگی بالاخره به باطری ها می رسند و هر تعداد که نیاز دارند برمیدارند و سراغ شنول می روند.

شنول وسیله حمل و نقل برای جابجایی اسلحه ها ندارد و یاماچ به اولوچ زنگ میزند تا از او کمک بگیرد. اولوچ با کمال میل قبول می کند.

بره ها به دستور ماحسون به بارها حمله می کنند تا دوباره بارها را به دست بگیرند اما جلاسون و مکه به همراه دوستانشان جلوی آنها را می گیرند و این اجازه را به آنها نمی دهند.

کسی به ماحسون زنگ می زند و خبر کامیون های حامل اسلحه را به او می دهد. ماحسون هم برای تلافی دزدیده شدن باطری ها بارهای اسلحه را غارت می کند. یاماچ وقتی این را می فهمد به شدت عصبانی می شود.

چتو از خواب بیدار می شود و فورا به دوست قدیمی اش زنگ می زند و می گوید که او را به دیدن بایکال ببرد دیگر نمی خواهد او را ببیند و می خواهد مستقیم با بایکال در ارتباط باشد.

چتو خود را اماده می کند و بعد هم دوستش که انگشتر سیاه به دست دارد او را سوار ماشینش می کند او را به نمایشگاه ماشین های کلاسیک بایکال می برد.

ته نمایشگاه کسی پشت میز نشسته و چتو به محض رسیدن به او می گوید: «اولا بعد از این فقط با شما ملاقات میکنم. واسطه نمیخوام. دوما مرده ی این وارتلورو میخوام! »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 164 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 165 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *