خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 198

در این مطلب خلاصه قسمت 198 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 198

علیچو به یاماچ می گوید که نمی تواند از پشت بام پایین بیاید چون یوجل در آن را قفل کرده است.

همان موقع علیچو می بیند که یوجل زنده مانده و چشمانش باز است. با ترس به او اشاره می کند و به یاماچ می گوید: «نمرده نمرده نمرده… »

بعد هم از پشت بام به پشت بامی که یاماچ در آن است می پرد و از لبه آن می گیرد. یاماج سعی می کند کمکش کند و دستانش را می گیرد اما یوجل از جایش بلند می شود و به سمت شانه علیجو شلیک می کند.

یاماچ فریاد می زند: «باهاش کاری نداشته باش. منو بگیر. » اما یوجل می گوید: «قانونو که میدونی! »

علیچو هم پشت سر هم می گوید که درد دارد. یاماچ به سختی او را نگه داشته که از بالا به پایین نیفتد.

همان موقع جومالی به پشت بام می رسد و یوجل قصد فرار می کند و جومالی از پشت به سمتش شلیک می کند.

یاماچ همان موقع با فریاد جومالی را صدا می زند و جومالی به یاماچ کمک می کند و علیچو را بالا می کشند اما وقتی به جایی که یوجل افتاده بود نگاه می کنند می بینند که فرار کرده است. آنها علیچو را به بیمارستان می برند و یاماچ از جومالی می پرسد که چگونه فهمیده یوجل کجاست و جومالی لبخندی می زند و می گوید: «از یکی از دوستاش! »

بعد هم سراغ نجات که زخمی و زنجیر شده به صندلی در انباری ای زندانی است می رود و می پرسد که احتمال دارد یوجل دوباره کجا رفته باشد؟

نجات می گوید که نمی داند و جومالی بدون مکث اسلحه را به سمت او می گیرد تا بکشد.

نجات با التماس از او می خواهد این کار را نکند و می گوید: «شاید ندونم کجاست اما میدونم خائن دیگه کیه! رئیس اولوچ! » جومالی با تعجب به او چشم می دوزد.

عمو رو به سلیم و وارتلو و مدد می گوید که از چند جا پرس و جو کرده و همه به اتفاق گفته اند که آذر آدم دیوانه و روانی ای است و قبلا در آدنا کار میکرده و بعد که کارش گسترش پیدا کرده به استانبول امده و در عرض یک سال کل باند مواد را در دست گرفته است.

وارتلو می گوید که بهتر است خودش این مشکل را حل کند چون مشکل آنها خود اوست اما عمو می گوید بهتر است کسی را بفرستند و توضیح بدهند که کار وارتلو نبوده و بعد هم راضی ش کنند.

وارتلو تصمیم می گیرد که خودش سراغ آذر برود و مدد هم با او همراه می شود اما سر راه در ایست بازرسی پلیس اسلحه او را که مجوز ندارد می گیرد و او را به بازداشتگاه می برد. مدد این خبر را به سلیم می دهد و سلیم این را با ادریس در میان می گذارد. ادریس هم تصمیم می گیرد خودش سراغ آذر برود.

آذر به خاطر مرگ برادرش بسیار ناراحت است و تمساح هم به او گفته که قتل او کار صالح کوچوالی بوده. آذر از همانجا همراه افرادش قصد حمله به کوچوالی ها را دارد که ادریس جلویشان در می آید و آذر عصبی و کلافه اما با احترام به او خیره می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 198 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 199 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *