خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 318

در این مطلب خلاصه قسمت 318 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 318

جومالی به خانه ی افسون می رود و درحالی که اسلحه را به سمتش گرفته و تهدیدش می کند می گوید:« من تا حالا رو هیچ زنی اسلحه نکشیدم اما تو فرق می کنی. من کسی ام که به برادرش شلیک کرده چون بابامو زده بود. بهم بگو توی مرگ ادریس کوچوالی نقشی داشتی یا نه؟» افسون جواب می دهد:« هم داشتم هم نه. نمی دونستم چیکار می خوان کنن فقط پولشونو من دادم.» جومالی اهمیتی برای حرف او قایل نیست و می گوید که آذر گفته بوده برای کشتن ادریس با هم همکاری کرده اند. درست در لحظه ای که جومالی می خواهد به افسون شلیک کند یاماچ سر می رسد و با بغض از جومالی می خواهد که این کار را نکند و می گوید:« نکن داداش. این قضیه فرق می کنه داداش. افسون حامله ست.» جومالی که انتظار چنین چیزی را نداشت اسلحه را پایین می آورد و با لحن سرزنش آمیزی رو به یاماچ می گوید:« تو داری با من چیکار می کنی؟» و بدون اینکه منتظر جوابی باشد آنجا را ترک می کند. یاماچ نفس راحتی می کشد و افسون را در اغوش می گیرد. افسون درمورد ادامه ی رابطه شان باز هم دچار تردید می شود و به یاماچ می گوید:« اینکه خانواده ی تو باعث مرگ پدرم و من باعث مرگ پدر تو شدم چیز حل شدنی ای به نظر نمی یاد.» یاماچ از او می خواهد که همه چیز را به زمان بسپارد. از طرفی جومالی سعی می کند با غم و غصه ی زیادی که وجودش را پر کرده کنار بیاید و خود را به نزدیکی دریا می رساند و روی صخره ای دراز می کشد. او نمی تواند این همه فشار و اتفاقات عجیب اخیر را هضم کند و با یادآوری اینکه به تازگی بچه ی خودش را از دست داده و از سویی باز هم نتوانسته انتقام پدرش را بگیرد بیشترعذاب می کشد.
چاعتای درمورد مشکلاتی که به تازگی با آن رو به رو شده اند با چنگیز حرف می زند و به او می گوید:« پولهامون توی اروپا هنوز انتقال داده نشده و طلاهایی که متعلق به ماست هنوز وارد صندوق نشده. انتظار نداشته باش حل کردن این کارو به یاماچ بسپرم اما به زودی پولهامون رو وارد استانبول می کنم.» چنگیز هم با نظر او موافق است. چاعتای یاماچ را به اتاق کارش دعوت می کند و از او می خواهد که مثل دفعه ی قبل ضرر بزرگی به خلیل ابراهیم بزند. یاماچ قبول می کند و چاعتای آدم مورد اعتمادش جنک را به عنوان لیدر عملیات انتخاب می کند.
سلیم برای خرید اسلحه به همراه اکیپی به ساختمان محل معامله می رود و پولها را می دهد و چند جعبه اسلحه تحویل می گیرد. در همین موقع یاماچ که از معامله ی گودال خبر ندارد و گول چاعتای را خورده به همراه آدمهای او به سلیم و دوستانش حمله می کند. افراد گودال که انتظار این حمله را نداشتند خود را پنهان می کنند و یاماچ که هنوز آنها را ندیده به سمتشان شلیک می کند. او و سلیم بدون اینکه متوجه باشند به یکدیگر شلیک می کنند و در یک لحظه درحالی که به طرف هم اسلحه گرفته اند با هم رو به رو می شوند. سلیم جا می خورد و یاماچ با بغض می گوید:« باور کن تله ست. حرومزاده ها کلکم زدن.» سلیم او را باور می کند و یاماچ که خیلی عصبی شده اسلحه ای برمی دارد و به آدمهای چاعتای حمله می کند و یکی پس از دیگری آنها را از پا درمیآورد. او دوستانش را از محاصره بیرون می آورد و فراری شان می دهد اما جنک و چند نفر از تیمش که اسلحه ها را پیدا کرده اند، آنها را به آتش می کشند و ضرر بزرگی به گودال می زنند. یاماچ بعد از این قضیه با عصبانیت به اتاق کار چاعتای می رود و به او می گوید:« من با بابات یه توافقی داشتم اما تو بهم دروغ گفتی. کاری کردی که کم مونده بود برادر خودمو بکشم. نباید با خانوادم کاری داشته باشین.» چاعتای با خونسردی یادآوری می کند که یاماچ هم هنگام تحویل دادن جنسهای آنها کلکشان زده و با دروغ سعی کرده آتش گرفتن تریلی های حامل مواد مخدر آنها را اتفاقی نشان دهد. یاماچ چیزی برای گفتن ندارد و چاعتای می گوید:«اون روز تو و دوستات فقط نمک آتیش زدین. به نظر من اینجوری حساب بی حساب شدیم.»
سلیم بعد از این شکست با ناراحتی به قهوه خانه می رود و ماجرا را برای عمو و بقیه تعریف می کند. عمو می گوید:« باید این مشکلو با همکاری هم حل کنیم.» درهمین موقع چشمش به جومالی که بی خیال و غمگین از جلوی قوه خانه می گذرد می افتد. او سراغ جومالی می رود تا مشکل جدید را با او هم در میان بگذارد اما جومالی می گوید:« سلیم و شما حل کنید مشکلاتو. من باید فکر کنم و یه چیزایی رو هضم کنم. یه چند وقتی دست از سرم بردارید.»

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 318 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 319 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *