خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 327

در این مطلب خلاصه قسمت 327 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 327

یاماچ با اینکه می داند چاعتای سندها را به جومالی پس نخواهد داد از جومالی می خواهد که سراغ چاعتای برود و مزه ی دهان او را بفهمد. جومالی به خانه ی چاعتای و اتاق کار او می رود و می گوید:« من اگدای رو کشتم و کاری که گفتی رو انجام دادم. سندها رو پس بده.» چاعتای کشوی کناری میز کارش را باز می کند و سندها را در دست می گیرد و می گوید:« اگه اینا رو می خواید یه کار آخری هست که باید انجام بدید. قول می دم بعد مرگتون این سندها رو به برادرتون بدم. امشب با خانوادتون خداحافظی کنید و یه شام آخری با هم بخورید. فردا به چنگیز اردنت زنگ بزنید و بگید که آریک و اگدای رو شما کشتید و تسلیم بشید. اون هم شما رو می کشه و ماجرای مرگ اگدای هم کش پیدا نمی کنه.» جومالی که کاری از دستش برنمی آید با عصبانیت به چاعتای نگاه می کند و آنجا را ترک می کند. او درمورد دیدارش با چاعتای به یاماچ می گوید:« سندها توی کشوی میز کارشه. کلیدشم همیشه پیش خودشه.» جومالی پیشنهاد اصلی چاعتای را از یاماچ پنهان می کند.
سلیم به دیدن جمیل می رود اما متوجه می شود که او چمدانش را بسته و می خواهد استانبول را ترک کند. سلیم با ناراحتی علت تصمیم جمیل را می پرسد و جمیل می گوید:« من نتونستم به آب و هوا و آدمای این شهر عادت کنم. اینجا آدماش مثل گرگن. من مثل یه جیرجیرکم که نمی خوام شبیه این آدما باشم. می خوام برم به جایی که سازم منو می بره. مثل یه عاشق آواره.» سلیم از حرفهای او خوشش می آید و هوایی می شود که او هم مثل یک عاشق آواره سفر کند و بالاخره به زندگی ای که آرزویش را داشت برسد. او به جمیل می گوید:« امروز نرو. به من یکم وقت بده تا فردا بیام و با هم از اینجا بریم.» جمیل قبول می کند و سلیم که از تصمیمش خوشحال و هیجان زده است با چهره ای متفاوت و خندان به محله برمی گردد.
یاماچ سراغ اگدای می رود. اگدای او را بخاطر اینکه زندانی اش کرده سرزنش می کند اما یاماچ می گوید:« برادرت چاعتای دوباره علیه خانواده ی من یه نقشه ای کشیده. ناچارم یکم نگهت دارم.» او از اگدای فیلمی می گیرد تا آن را به ثریا نشان بدهد. اگدای در فیلم لبخند زنان می گوید:« مامان من زنده م. به زودی آزاد می شم و برمی گردم اما برای آزاد شدنم لازمه هر کاری که یاماچ می گه رو انجام بدی.» یاماچ به خانه ی اردنتها می رود و وارد اتاق ثریا می شود و فیلم را به او نشان می دهد. ثریا با خوشحالی به یاماچ می گوید:« هر چی می خوای بگو.» یاماچ می گوید:« تو کشوی میزچاعتای سندهایی هست که متعلق به خانواده ی منه. اونارو برام بیارید تا اگدای آزاد بشه.»
یاماچ در خانه ی اردنتها با افسون رو به رو می شود. افسون به او می گوید:« بودن با تو یه رویای محال بود و الان بیدار شدم. فهمیدم باید کنار آدمایی باشم که به من مربوطن.» یاماچ می گوید:«مگرخواب اینو ببینی که بچه ی منو بخوای اینجا بزرگ کنی.» افسون هم جواب می دهد:« منتظر نتیجه باش تا ببینیم چی میشه.»

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 327 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 328 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *