خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 336

در این مطلب خلاصه قسمت 336 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 336

جنک به دستور چاعتای سراغ جمیل می رود تا حسابش را برسد چون در نقشه ی گیر انداختن جومالی جمیل نه تنها جومالی را نکشته بلکه به یکی از همکارانش شلیک کرده است. در واقع در شبی که جومالی به بار رفت افراد چاعتای در لباسهای مبدل پیشخدمتی و به عنوان مشتری در آنجا در کمین نشسته بودند تا جومالی را بکشند اما جمیل وقتی دیده بود که جومالی دارد همه ی افرادشان را می کشد ترسیده و عقب کشیده بود و حتی برای نجات دادن خودش به همکارش شلیک کرده بود. حالا جمیل با چاعتای تماس می گیرد و ماجرا را تعریف می کند و از او یک فرصت می خواهد و می گوید:« جومالی به من اعتماد داره. می تونم امشب بیارمش انبار دارو. خودش با پاهای خودش می یاد اونجا و اونوقت کارشو تموم می کنیم.» چاعتای این فرصت را به او می دهد.
گولکان که قبلا یاماچ را تعقیب کرده به خانه ی نهیر حمله می کند و نگهبانها را می کشد و نهیر را دست بسته پیش پدرش می برد و می گوید که او دوست دختر حامله ی یاماچ است. چنگیز جا می خورد و گولکان را بخاطر اشتباهش مسخره می کند و می گوید که دوست دختر حامله ی یاماچ را قبلا خودش گروگان گرفته است اما وقتی می فهمد که حرفهای گولکان درست است می خندد و به او آفرین می گوید. بعد هم نهیر را پیش افسون می برد و او را هم در همان اتاق زندانی می کند. افسون دستهای نهیر را باز می کند و او را در آغوش می گیرد و از نهیر می خواهد که نترسد و قوی باشد.
گولکان به باری می رود و برای تفریح و خنده نمایش احمقانه ای راه می اندازد اما در پایان نمایشش واقعا به پیشخدمت شلیک می کند و او را می کشد. بعد همه را تهدید می کند تا مطمئن شود هیچکس پیش پلیس علیه او شهادت نخواهد داد. گولکان وقتی علامت گودال را روی دست گارسون می بیند می گوید:« بیا. الکی هم نمردی. حقت بوده.»
وقتی هوا تاریک می شود جمیل جومالی را به انبار دارو می برد و می گوید که سلیم را آنجا گیر انداخته اند. جومالی اسلحه ای دست جمیل می دهد و از او می خواهد که با هم وارد انبار شوند. جمیل در یک فرصت مناسب اسلحه را روی سر جومالی می گذارد و جومالی لبخندی می زند. در همین موقع آکین به آرامی جلو می آید و اسلحه اش را روی سر جمیل می گذارد. جمیل به ناچار تسلیم می شود و جومالی به او می گوید:« یه توصیه از من به تو جمیل. وقتی وارد یه مکانی می شی و هیچکس تو چشمات نگاه نمی کنه، تعداد آدما ی اونجا رو بشمر. من اون شب که وارد بار شدم شمردم. یازده نفر اونجا بودن. پنج تا مشتری، یه نفر رو صحنه، یه نفر تو کابین و سه تا گارسون. اینا می شه ده تا. نفر یازدهم کی بود؟ تو بودی درحالی که به من گفتی از بیرون وارد بار شدی و دروغ گفتی. تو قبل من همونجا بودی جمیل.» یاماچ و جومالی و آکین به انبار دارو حمله می کنند و افراد چاعتای را می کشند اما چاعتای موفق به فرار می شود. جلوی انبار، آنها جمیل را به یک صندلی می بندند و جمیل که دیگر حرفی برای گفتن ندارد رو به آکین می گوید:« تو بهم شلیک کن. تو پسرشی بیشتر از همه حق توعه که منو بکشی.» یاماچ می گوید:« خودمونم می خواستیم به آکین بسپریم.» آکین تشکر می کند و به جمیل می گوید:« تو اشتباه متوجه شدی من نمی خوام شلیک کنم.» او بنزین را روی جمیل می پاشد و همانجا آتشش می زند. جومالی و آکین و یاماچ با خشم به جمیل خیره می شوند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 336 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 337 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *