خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 360

در این مطلب خلاصه قسمت 360 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 360

یک روز وقتی که یاماچ گوسفندها را به چرا برده، عمو و علیچو که بعد از مدتها گشتن بالاخره به یاماچ نزدیک شده اند سراغ او می آیند تا از او کمک بگیرند اما نمی توانند او را بشناسند. علیچو با دقت به یاماچ نگاه می کند و می پرسد که اسمش چیست و یاماچ می گوید که نمی داند. او عمو و علیچو را به خانه ی سنگی می برد و به انها نان و پنیر می دهد تا کمی غذا بخورند و خستگی در کنند. عمو یکریز با صدای بلند با ادریس حرف می زند و در خاطرات گذشته اش به سر می برد ناگهان چشمش به علامت خاک گرفته ی گودال روی دیوار می افتد. وقتی که عمو و علیچو دقیقتر نگاه می کنند و مطمئن می شوند که علامت علامت گودل است رو به یاماچ با نارحتی می گویند:« تو یاماچی. چه بلایی سرت اوردن؟» انها می گویند که زمان زیادی را دنبالش گشته اند و خودشان را معرفی می کنند اما یاماچ فقط با تعجب نگاهشان می کند و می گوید:« اسم من یاماچ نیست.» او که از حرفهای عمو و علیچو اذیت شده از اتاق بیرون می دود.
رامین همان پسر جوانی که یاماچ را اذیت می کرد سراغ مرد افغان می رود و به زبان ترکی به او می گوید:« اون ادما به شما پول دادن به من هیچی ندادن. یه دیوونه بود حالا شدن سه تا. من چرا باید تحملشون کنم تو این روستا؟ فردا پس فردا روستا پر می شه از ادمای دیوونه.» او از حرص سراغ علیچو و عمو می رود و با چوب کتکشان می زند. علیچو اسم یاماچ را فریاد می زند و کمک می خواهد. یاماچ خودش را به انها می رساند و رامین را کتک می زند و بعد رو به علیچو می گوید که اسمش را به یاد اورده و اسمش یاماچ است. در راه برگشت به استانبول علیچو برای یاماچ توضیح می دهد که در واقع انها در دیار بکر هستند و او تمام مدت در ترکیه بوده است.
افسون در یک کاباره خوانندگی می کند و نظام هم همیشه در یکی از صندلی ها می نشیند و چهار چشمی او را می پاید که خطایی از او سر نزند. افسون با صدای خوب و زیبایی اش مشتری های زیادی را به کاباره جذب می کند و نظام از این راه پول خوبی درمیآورد. افسون با وجود اینکه از نظام متنفر است اما به همه ی دستورات او گوش می دهد. نظام همراه بادیگاردهایش افسون را سوار ماشین می کند و در راه خانه قول خوانندگی افسون را به مردی می دهد و پشت خط به او می گوید:« سیمای صداش خیلی خوبه. یه بار بخونه مریضش می شی. اوازه ش لابد به اونجاها هم رسیده.» به محض اینکه انها به خانه می رسند، نظام به افسون می گوید:« بدو. زمانت از حالا شروع شد.» افسون با عجله به یکی از اتاقهای خانه می رود و با عصبانیت از پرستار می خواهد که بیرون برود. پرستار با اشاره ی نظام از اتاق خارج می شود و افسون پیش دختر دوساله اش می رود و او را می بوسد و در آغوش می گیرد و در مدت کوتاهی که کنارش است برای او لالایی می خواند. کمی بعد نظام در اتاق را باز می کند و به افسون می گوید که زمانش به پایان رسیده و افسون به ناچار با دخترش خداحافظی می کند و از اتاق بیرون می رود. یکی از افراد نظام افسون را به زیرزمین خانه می برد و مثل هر روز زندانی اش می کند.
از طرفی یاماچ و علیچو و عمو که با پای پیاده به سمت استانبول می روند در بین راه اتش روشن می کنند و همانجا کنار اتش می خوابند. یاماچ در خواب تصاویری از پدر و مادر و برادرهایش و افسون می بیند و وقتی که بیدار می شود در همان نزدیکی کنار درختی می نشیند و به فکر فرو می رود. عمو سراغ او می رود و یاماچ می گوید:« من یه تصاویری می بینم. اما نمی شناسمشون. هیچی به یاد نمی یارم.» عمو می گوید:« نفس بکش پسرم. تو جوونی. تصاویر رو تیکه تیکه به یاد می یاری نگران نباش.» عمو که برای لحظاتی یاماچ را شناخته بود دوباره حافظه اش می رود و شروع به سوال پرسیدن می کند. صبح، علیچو و عمو و یاماچ به راهشان ادامه می دهند و یاماچ می گوید که گرسنه است. هیچ کدام پولی ندارند. علیچو تمام راه به ماشینها نگاه می کند و شماره پلاک انها را حفظ می کند. او در قهوه خانه ای رو به مردان انجا می گوید:« اگه بتونم شماره پلاک ماشینهای این دور و برو بگم به ازای هر شماره یه لیر بهم بدید و اگه نتونم من بهتون یه لیر می دم.» مردها قبول می کنند و سوال هایشان را می پرسند و علیچو به تمام سوالها جواب درست می دهد. همه شگفت زده می شوند و برایش دست می زنند و طبق توافق به او پول می دهند. علیچو و یاماچ و عمو به غذاخوری می روند تا چیزی بخورند. یاماچ غذای عمو را خودش به او می دهد و به علیچو می گوید:« من و عمو دیشب با هم حرف زدیم. ما خیلی به هم نزدیکیم. احساس می کنم اما نمی تونم به یاد بیارم.»

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 360 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 361 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *