خلاصه داستان سریال دختر سفیر با دوبله فارسی + زیرنویس و دوبله

سانجار که فرزند یک مرد فقیر است. کم‌سال است که عاشق ناره می شود؛ دختر سفیری برای تعطیلات همراه خانواده اش به شهر بدروم می آید. این دو فرزند، از دو طبقه متفاوت و مخالف، یکدیگر را دوست دارند و سال ها برای عشقشان می جنگند. سرانجام، دختر به برای رسیدن به پدر از خانه و خانواده می گریزد؛ ناگهان در شب وصال از نظرها گم می شود. هیچ کس دیگر او را دوباره نمی بیند. برخی می گویند او به دریا افتاد، برخی گفتند دختر سفیر به اروپا فرار کرد. یک عاشق پیشه هم برایشان ترانه سرود و گفت دختر سفیر مثل یک پرنده پرواز کرد و رفت. داستان غم انگیز ناره و سانجار به یک حماسه تبدیل شد. حالا دختر سفیر که در شب عروسی اش ناپدید شده بود، نه سال بعد در یک شب عروسی دیگر پیدا می شود؛ در عروسی سانجار. ناره، دخترش را به پیش پدرش سانجار آورده است.

دختر سفیر که به تهیه کنندگی سه رسانه و NGM ، از دوشنبه ۱۶ دسامبر ساعت ۲۰:۰۰ با بازیگرانی قوی از شبکه Star شروع به پخش کرده است.

انگین آکیورک و نسلیهان آتاگول دوعولو که در این سریال برای اولین بار به عنوان نقش های مکمل ظاهر می شوند ، داستان حماسه عشق ناره (نسلیهان آتاگول دوعولو) و تاجر ثروتمند سانجار (انگین آکیورک) را روایت می کند.

نویسندگان این سریال عایشه فردا اریلماز و صدیف ناهیر ادرم هستند در حالی که امره کاباکوشاک در صندلی کارگردانی این سریال نشسته است.

Yapımcı: O3 Medya ve NGM
Yönetmen: Emre Kabakuşak
Senaryo: Ayşe Ferda Eryılmaz – Sedef Nehir Erdem

پخش سریال دختر سفیر از امروز در ام‌بی‌سی پرشیا آغاز می‌شود و بلافاصله بر روی تلگرام مشکی قرار می‌گیرد. عضو تلگرام مشکی شوید و انبوه سریال‌ها و حواشی آن را پیگیری کنید.

سریال دختر سفیر را می‌توانید همزمان با پخش ترکی آن و در طول زمان، به صورت کامل با زیرنویس چسبیده فارسی در صفحه مربوط به دختر سفیر در آپاراتچی ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *