خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۷ + زیرنویس و دوبله

آزرا بخاطر برگشتن خانواده مینه و داشتن مهمان، وسایلش را جمع میکند تا به هتل برود. او با چمدان در بیمارستان نشسته است. جنک وقتی به هوش آمدن فاطمه را می فهمد، فوری خودش را به بیمارستان می رساند. آزرا در مورد چمدان، به دروغ به او میگوید که برای تعمیر آن به همراهش آورده . او نمیخواهد جنک بفهمد که خانه ندارد.
در شرکت، نامه ای برای جنک می آید اما عظمی آن را برداشته و پنهان می کند. جانسو به شرکت آمده تا جنک را ببیند. او از اینکه جنک و آزرا جدا شده اند اظهار تأسف میکند. جنک به او میگوید که تنها یک بار عاشق شده بود و قبل و بعد از آزرا برایم عشقی وجود نداشته و نخواهد داشت. جانسو نسبت به اینکه جنک حتی در آمریکا نیز عاشق نبوده و طبق حرفهای قدیر در مورد اجه، کمی تعجب میکند.
آزرا هتل گرفته و در آن مستقر می شود.کمی بعد، از پذیرش برای او پاکتی میفرستند. وقتی پاکت را باز میکند، داخل آن عکسهای مرت است و پشت عکسها با تهدید نوشته شده است که «اگر شکایت مرگ پدرت را پس نگیری مرت هم مثل چیتن کشته خواهد شد». آزرا سریع بیرون می رود اما فرستنده پاکت را نمی‌بیند. او با نگرانی به سومرو زنگ می زند اما سومرو جوابش را نمی‌دهد. در خانه هولیا نیز چنین پاکتی دم خانه گذاشته شده و داخل آن عکسهای زینب، دخترش با همین تهدید وجود دارد. هولیا ترسیده و سریع از مسعود میخواهد به خانه بیاید. او با عصبانیت به آزرا زنگ می زند و از او میخواهد که دست از این شکایت بکشد.اما آزرا نیز که ابتدا فکر کرده این پاکت کار مسعود است، عصبانی می شود و وقتی ماجرای پاکت دوم را میفهمد، شوکه شده و میگوید که باید تکلیف این ماجرا معلوم شود.
قدیر در تعمیرگاه، فیلمی را که هنگام ملاقات فاطمه با گوشی اش گرفته میبیند، که در آن فاطمه اعتراف میکند که سومرو را می‌شناسد و سومرو از او سواستفاده می‌کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *