خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۶ + زیرنویس و دوبله

جنک در جواب خبرنگاری که از عمد در مورد اخراج دانشگاه او تحقیر آمیز سوال کرد و او را نیازمند درمان بخاطر اعصابش دانست، جلو می رود و سپس سریع آرام می شود و با آرامش جواب او را داده و می رود. عظمی از اینکه نقشه اش نگرفت توی ذوقش می خورد. خیال بقیه از این قضیه راحت می شود.
در خانه، آردا و ملیس دوباره با سراب بر سر موضوع جنک بحث میکنند. سراب مدام علت تمامی مشکلات را آزرا میداند اما آردا و ملیس، خود او را نیز بخاطر کمک نکردن برای فروش زمینش ملامت میکنند.
بعد از سخنرانی جنک،ارزش سهام شرکت دوباره بالا رفته و از قبل هم بیشتر می شود. جنک و فریده خانم از این بابت خوشحال هستند و طی جلسه ای، تصمیم میگیرند جشنی برای کارکنان بگیرند.
آزرا برای گردهمایی کیک می پزد و به سالن می برد اما سریع بیرون می آید. کمی بعد از بیمارستان تماس می‌گیرند و می‌گویند که فاطمه به هوش آمده است. آنها به قدیر نیز خبر می دهند. عظمی از جاسوسی که در بیمارستان گذاشته بود مطلع می شود و خبر را به سومرو می دهد. هر سه به سمت بیمارستان حرکت میکنند. سومرو و قدیر طوری بیرون می آیند که کسی آنها را نبیند.
سومرو وقتی وارد می شود، داخل اتاق رفته و با فاطمه صحبت میکند. او میخواهد فاطمه را با باج دادن ساکت کند اما فاطمه به او میگوید که «تو آدم دروغگویی هستی و باید به زندان بروی». حال فاطمه بد می شود و سومرو سریع از اتاق می رود. وقتی آزرا به بیمارستان می رسد، بخاطر حال بد فاطمه او نمی‌تواند با فاطمه صحبت کند. سومرو پنهانی طوری که آزرا او را نبیند از بیمارستان خارج می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *