خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۲ + زیرنویس و دوبله

آزرا پیش فریده خانم می رود و علت بد شدن حالش را جویا می شود. فریده خانم چیزی از حرفهای سراب نمی‌گوید و فقط در مورد بحران شرکت و ضررهای عظمی حرف می زند.
هولیا و مسعود در کافه، با سومرو در مورد صحبتهای وکیل برای پرونده کمال حرف می زنند. سومرو وقتی میفهمد که پرونده دوباره به جریان افتاده، کمی هول می شود. هولیا و مسعود هوشمندانه رفتارهای او را زیر نظر دارند.
جنک و آزرا، فریده خانم را که حالش بهتر شده به خانه می برند. آزرا با جنک صحبت میکند و از او میخواهد که در نبودش مواظب فریده خانم باشد. جنک به او طعنه می زند که آزرا با وجود دوست داشتن اطرافیانش، آنها را کنار می‌گذارد . او به آزرا میگوید که مطمئن است دلیلی پشت این جدایی وجود دارد و آن را پیدا خواهد کرد. او از اینکه آزرا مشکلش را در کنار جنک حل نکرده و در اولین مانع از او جدا شده ناراحت است. آزرا جوابی ندارد و اتاق را ترک میکند.
سراب وقتی آزرا را تنها گیر می آورد، دوباره شروع به تحقیر و زخم زبان زدن به او میکند و میگوید «تو به خیال اینکه با مریض شدن فریده خانم میراثت زنده شده است دوباره پیدایت شد».‌ آزرا از شنیدن این حرف خیلی ناراحت می شود.
اوستا، به تعمیرگاه پیش قدیر می رود. او از قدیر میخواهد که هرچه زودتر تکلیف رابطه اش با ملیس را مشخص کرده و از او فاصله بگیرد و به ملیس ضربه ای نزند. قدیر به او اطمینان میدهد که قصد اذیت کردن ملیس را ندارد و برای دور شدن از او به زمان احتیاج دارد. اوستا همچنین به او میگوید که طی برخوردهایی که با جنک داشته، او را آدم بدی نمی‌داند و شاید قضیه آنطور که آنها فکر می‌کردند نبوده، و از او میخواهد بیشتر در این مورد تحقیق کند.
جنک در شرکت جلسه ای ترتیب داده و طی آن با مشورت هیئت مدیره، تصمیم به فروش قسمتی از سهام شرکت برای جلوگیری از ورشکستگی میگیرند. ‌

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *