خلاصه داستان سریال شخصیت قسمت ۱۷ + زیرنویس و دوبله

آگاه صبح بیدار شده و خیلی عادی، صبحانه خورده و به خودش می رسد و مقابل آینه به خودش میگوید «امروز کسی را نمیکشی».
او آماده شده و به مراسم ختم تایفون، برادر جمیل که با بمب کشت می رود. همه در مراسم از خوبی های تایفون گفته و به قاتل او نفرین می‌فرستند.
کمیسر در مورد قتل اخیر با نورا و همکارش در حال صحبت است و به آنها میگوید که طبق هشدار قاضی و مراتب بالا، اگر تا یک هفته قاتل پیدا نشود، از کار کنار گذاشته می شوند. آنها در اداره دوباره شروع به بررسی دقیق شواهد می کنند. طبق اطلاعاتی که نورا به دست می آورد، آنها حدس می زنند که تمام کسانی که به قتل رسیدند، در مورد تجاوز طیار به دختری که گفته شده بود، اطلاع داشته و سکوت کرده بودند. آنها باید به دنبال دختر مورد نظر بگردند، برای این کار، نورا تصمیم می‌گیرد به کامبورا برود و با تمامی زن‌های آن منطقه در این مورد صحبت کند. او همه را در یک سالن جمع کرده و شماره تماسش را اعلام میکند و از زن ها میخواهد در صورت بروز هر تجاوزی و اتفاقی که در این باره بوده و برایشان پیش آمده، با او تماس بگیرند.
وقتی خبر این کار نورا به گوش جمیل می رسد، او دنبال تدبیری است تا بتواند جلوی این اتفاقات را بگیرد. او دستور میدهد که خانه سوخته طیار را خراب کنند تا چیزی از آن برای تفتیش نماند. مادر نورا، هنگام تخریب خانه به آنجا رفته و در حال تماشای آن است.
آتش به دفتر روزنامه ای که برای آن در مورد این حادثه خبر می نویسد می رود و برگه هایش را تحویل می دهد. سر دفتر دار بعد از خواندن نوشته های او، آنها را نامناسب و به درد نخور می داند و برای همین، آتش از آنجا استعفا می‌دهد.
آگاه بعد از مراسم، تاجی، یکی دیگر از افرادی را که در لیستش بود میبیند. تاجی از او استقبال کرده و او را با خودش به قایقی که در آن زندگی کرده می برد. آنها در مورد قتل تایفون صحبت میکنند. تاجی در مورد خودش صحبت کرده و میگوید که به خاطر داشتن یک بیماری، در حال مرگ است و میخواهد قبل از اینکه عذاب بکشد بمیرد. او چند بار خودکشی را امتحان کرده اما نتوانسته است. او از آگاه میخواهد که او را بکشد و زندگی اش تمام شود. وقتی آگاه به خانه بر میگردد، عکس تاجی را از روی دیوار خط می زند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *