خلاصه داستان سریال ترکی استانبول ظالم قسمت 126

همراهان گرامی در این بخش خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 126 را برایتان اماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

استانبول ظالم

استانبول ظالم قسمت 126

نادر با اویا تماس میگیرد و خبر میدهد که شنیز در حال تحقیق در مورد زندگی اوست.

اویا از شنیز عصبی می شود و دم در خانه او می رود. او به شنیز طعنه می زند که تحقیقاتش فایده ای ندارد و بیخود خودش را خسته نکند.

هنگامی که اویا داخل آسانسور می رود، جرن را می بیند که از آسانسور دیگر پیاده می شود و به سمت خانه شنیز می رود.

اویا سریع از آسانسور پیاده شده و جرن را زیر نظر میگیرد.

جرن داخل خانه می رود و در حالی که انگار پیروز شده است، به شنیز میگوید که کار او دیگر تمام است، زیرا امروز مدرک علیه اش را با پست برای آگاه ارسال کرده است.

سپس میگوید که نمی‌خواهد صحنه واکنش آگاه را از دست بدهد، و از خانه بیرون می آید.

شنیز به شدت عصبی می شود. اویا که حرفهای جرن را از پشت در شنیده است،از بی فکری او حرصش میگیرد‌.

شنیز فوری با سحر تماس میگیرد و میگوید که یک بسته برای او، به اشتباه به اسم آگاه به خانه می آید و از او میخواهد که بسته را تحویل بگیرد.

سحر که از چیزی خبر ندارد،قبول میکند.

در شرکت، ندیم و یوسف برای قرارداد یک پروژه جدید با شرکت دیگری، جلسه دارند. بعد از جلسه، یوسف، ندیم را که کمی نسبت به این قرارداد تردید دارد، قانع و مطمئن می کند.

او سپس بیرون آمده و دم در شرکت، تلفنی با کسی حرف می زند و اطمینان خاطر میدهد که ندیم چیزی متوجه نشده و آنها می‌توانند کارشان را شروع کنند. همان لحظه، جنک از راه رسیده و حرفهای یوسف را می شنود.

او داخل شرکت و به اتاق ندیم می رود و بخاطر تصمیم خودسرانه و بدون نظر هئیت مدیره، با او بحث کرده و میگوید که یوسف مشکوک است، اما ندیم این حرفهای جنک را از سر حسادت و نقشه ی او میداند.

نورتن به اتاق آگاه رفته و خبر میدهد که بخاطر آمدن باشاک به همراه بچه کوچک، و عدم توانایی او در کمک کردن کارهای خانه، خودش نیز قصد دارد از آنجا برود. اما آگاه می‌گوید که باشاک جای دختر اوست و می‌تواندلدپن کار کردن نیز به آنجا بیاید.

نورتن خوشحال می شود. پستچی، بسته آگاه را به خانه می آورد.

سحر بسته را تحویل گرفته و قصد دارد آن را برای شنیز نگه دارد، اما همان لحظه جرن وارد شده و با دیدن پاکت در دست سحر، آن را گرفته و خودش به اتاق آگاه می برد و روی میز او میگذارد.

جمره در شرکت،متوجه می شود که ندیم او را به آنجا معرفی کرده است .

او عصبانی شده و کار را قبول نمیکند و از شرکت بیرون می آید. او در مسیرش، جنک را می بیند.

جنک وقتی میفهمد که جمره از مصاحبه کاری می آید، به او پیشنهاد می‌دهد که حالا که قصد کار کردن دارد، این بار دنبال رویاهایش برود و خوانندگی را شروع کند. جمره تحت تاثیر حرف جنک قرار میگیرد و به یک رستوران، برای پیگیری آگهی استخدام خواننده می رود.

او در رستوران، یکی از دوستان قدیمی اش را به عنوان خواننده می بیند.

آنها کمی با یکدیگر حرف زده و سپس دوستش، اوزگه از او میخواهد که او نیز به عنوان خواننده در آنجا مشغول به کار شود. جمره از این پیشنهاد خیلی خوشحال می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال استانبول ظالم  قسمت 126 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 127 مراجعه فرمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *