خلاصه داستان سریال ترکی استانبول ظالم قسمت 148

همراهان گرامی در این بخش خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 148 را برایتان اماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

استانبول ظالم

استانبول ظالم قسمت 148

جرن که به شدت عصبی شده، به سمت عمارت می رود تا با آگاه صبحت کند و حقیقت را به او بگوید.

نگهبانان او را راه نمی دهند. جرن که باور نمیکند آگاه در عمارت نباشد، شروع به دادو بیداد میکند.

داملا دم در آمده و از جرن میخواهد برود.جرن بین حرفهای داملا، متوجه می شود که شب در عمارت مراسمی است و خبرنگاران نیز می آیند.

او نقشه ای کشیده و وقتی جمره را میبیند، به او میگوید که از صحبت با آگاه منصرف شده و فعلا چیزی به او نمی‌گوید، اما در عوض از جمره میخواهد که پسرش را برای او بیاورد. او تا شب به جمره مهلت میدهد تا پسرش را بیاورد وگرنه با آگاه صحبت خواهد کرد.

داملا در محوطه عمارت مشغول آماده سازی تدارکات برای مهمانی مربوط به شرکت است.
ندیم، جنک را که از حال رفته بود به دکتر می برد.جنک با دکتر صحبت میکند و دکتر میگوید که او باید منتظر جواب آزمایشات باشد، و خانواده نیز باید از بیماری او مطلع باشند. جنک از این قضیه امتناع میکند. دکتر وقتی میفهمد که جنک داروهایش را نیز مصرف نکرده، او را سرزنش میکند.

جنک از مطب بیرون می آید و در مورد صحبت‌های دکتر به ندیم چیزی نمی‌گوید.

جرن به خانه می رود و با کمک نریمان، پاکتهایی را که کپی جواب آزمایش دی ان ای ندیم و جنک را داخل آنها میگذارند، آماده میکند.

او قصد دارد پاکت‌ها را بین تمام مهمانان پخش کند تا آبروی آگاه برود. از طرف دیگر، از اینکه جمره گول او را خورده و پسرش را نیز به دست می آورد، خوشحال است.
جمره وارد عمارت شده و سعی دارد بچه را پنهانی از خانه بیرون بیاورد. داملا، شنیز را که آماده است تا میان مهمان بیاید، به طبقه پایین می آورد.

سپس خودش دوباره بالا می رود تا وسیله ای را بیاورد. در این حین، شنیز جمره را که در حال بردن بچه است، می بیند. جمره میگوید که مجبور است بچه را ببرد، وگرنه جرن حقیقت ماجرای برادری ندیم و جنک را به آگاه خواهد گفت.

وقتی داملا می آید، شنیز ابراز ناراحتی کرده و از داملا میخواهد او را به اتاق برگرداند.

ندیم به سالن آمده و متوجه جمره و بچه می شود. جمره از ندیم میخواهد که جلوی او را برای بردن بچه نگیرد، وگرنه جرن دردسر درست خواهد کرد و با آگاه در مورد مسائلی صحبت میکند که موجب ناراحتی او خواهد شد.

ندیم کنجکاو شده و از جمره در مورد چیزهایی که خبر ندارد سوال میکند. جمره سعی میکند طفره برود.

جرن به یکی از خدمتکاران عمارت پول داده تا پاکت‌ها را روی میز مهمانان پخش کند.

او وقتی میفهمد که جمره نتوانسته بچه را ببرد،با او تماس میگیرد و میگوید که چه کار کرده است، و به زودی آگاه ماجرا را می فهمد.

شنیز از طبقه بالا،با دیدن پاکت‌ها متوجه داستان می شود. او از روی ویلچر بلند شده و به سمت اتاق آگاه می رود.

آگاه که حاضر شده بود تا میان مهمانان برود، با دیدن پاکتی که از زیر در اتاق داخل انداخته شده، حالش بد شده و روی زمین می افتد.

شنیز در اتاق را باز میکند و آگاه را در حالی که نقش زمین شده، میبیند.

داملا و جنک، پاکت را باز کرده و شوکه می شوند. ندیم نیز بیرون آمده و پاکتی را باز میکند. جمره با نگرانی به او خیره می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال استانبول ظالم  قسمت 148 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 149 مراجعه فرمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *