خلاصه داستان سریال ترکی استانبول ظالم قسمت 156

همراهان گرامی در این بخش خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 156 را برایتان اماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

استانبول ظالم

استانبول ظالم قسمت 156

در بیمارستان ،ندیم پیش جنک می آید.‌ جنک بعد از درد و دل با ندیم، امید را دست او و جمره می سپارد و از او میخواهد که سراغ جمره برود. او سپس میمیرد.
سحر که نریمان را از خانه بیرون کرده بود، در شهر خودشان، او را در طبقه پایین نگه داشته و اجازه آمدنش به داخل خانه را نمی‌دهد. نریمان از این قضیه عصبی است و مدام گله میکند. او هنگامی که در حال داد و بیداد و گله کردن از سحر است، از پله ها پایین پرت شده و فلج می شود.

ندیم، به شهرستان می رود. او به همراه امید، دم خانه سحر می رود و خبر میدهد که جنک مرده است. سحر و جمره با شنیدن این حرف شوکه شده و گریه میکنند.

جنک در سفر، فیلمهای زیادی از خودش برای امید و همچنین خانواده ضبط کرده بود.

آنها همگی جمع شده و وصیت های جنک را تماشا می‌کنند. او برای تک تک افراد خانواده حرف زده و سپس از آنها میخواهد که مراقب امید باشند. او از جمره نیز میخواهد که با ندیم باشد. همگی با دیدن فیلم او گریه میکنند.

داملا که در عمارت تنها مانده، آنجا را ترک میکند و نورتن و باشاک نیز از آنجا می روند. خانه با تمامی خاطراتش هالی از سکنه می شود.
شش سال بعد، ندیم و جمره ازدواج کرده و به غیر از امید، فرزند دیگری نیز دارند.

داملا نیز با جیوان ازدواج کرده است. داملا به یاد جنک و آگاه، یک خانه سالمندان افتتاح کرده و به همراه جیوان، برای هر کدام از آنها یک نهال در آنجا می‌کارند.

نریمان همچنان در شهرشان، از خصلت بد خود دست نکشیده و همانطور که روی ویلچر است، با دختر همسایه مشغول صحبت است و سعی دارد با حرفهایش او را راضی کند که برای رسیدن به یک پسر پولدار و مناسب، به او نزدیک شده و با او بخوابد تا بتواند خودش را به او بچسباند.

دختر همسایه این پیشنهاد او را قبول نمیکند. سحر پیش آنها آمده و با کلافگی از کارهای نریمان، به آن دختر میگوید که به حرفهای نریمان گوش نکند زیرا او و خانواده اش نابود خواهند شد.

روز تولد هفت سالگی امید، ندیم برای او فیلمهای جنک را میگذارد. سپس هدیه جنک را که یک بادبادک دست ساز است، به امید میدهد. آنها همگی به حیاط رفته و بابادک بازی می‌کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال استانبول ظالم  قسمت 156 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 157 مراجعه فرمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *