سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟

سریال ترکیه ای سیب ممنوعه با بازی بازیگران مطرح ترکیه ای  چون ادا اجه ، شوال سام ، طلعت بولوت ، نسریت حواد زاده و… این روزها از شبکه جم سریز و جم تی وی در حال پخش است.

اما باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با این بیماری ضبط و فیلمبرداری تمامی فیلم و سریال ها متوقف شده و  سریال پر طرفدار سیب ممنوعه نیز از این قائده مستثنا نبوده.

تعداد قسمت های سریال ترکی سیب ممنوعه از شبکه های جم به دلیل اینکه مدت زمان کمتری دارد تقریبا دو برابر پخش در شبکه فاکس تی وی است.

تا الان سریال ترکی سیب ممنوعه کلا در ۳ فصل پخش شده و این روزها قسمت های اخر فصل سوم که بخاطر ویروس کرونا ناتمام مانده از شبکه جم سریز در حال پخش است و شبکه جم تی وی چند قسمت عقب تر است.

اگر می خواهید بدانید که سریال ترکیه ای سیب ممنوعه چند قسمت است باید بگوییم ۷۴ قسمت دارد که هر قسمت ۱۲۰ دقیقه می باشد اما همانطور که در بالا هم توضیح دادیم در شبکه های جم گروپ هر قسمت کمتر از یک ساعت است و جمعا در سه فصل ساخته شده است.

فیلمبرداری فصل جدید هم احتمالا از اواخر شهریور ماه یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

 

برای اطلاع از زمان پخش و مشاهده خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه عضو کانال تلگرام الو سریال aloserialir@ شوید ؛ و ما را در این راه سخت و لذت بخش یاری کنید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *