خلاصه داستان بازیگر نقش علیهان در سیب ممنوعه و دکتر فرمان در دکتر معجزه کیست؟ اونور تونا را بهتر بشناسید + زیرنویس و دوبله

تولد و تحصیلات

اونور تونا Onur Tuna  در سال ۱۹۸۸ در چاناکاله به دنیا آمد. پدر او دبیر ریاضی است و یک برادر دارد. لیسانسش را در دانشگاه  ۹ Eylul  در رشته اقتصاد گرفته است. در کنسرواتوار موسیقی دانشگاه  Ege  به پرورش صدای خود پرداخت.

 

خواننده، ورزشکار، مدل یا بازیگر؟

او که نواختن گیتار را می داند دو ترانه به نام های Acin Verdi و Tipki Sen  منتشر کرده است.

او با قد ۱۹۵ سانتی از دوره دبیرستان تا لیسانس خود والیبال و بسکتبال بازی می کرد. از همان زمان هم شروع به بازی در تئاتر کرد. زمانی که در ازمیر درس می خواند ۴ سال به صورت حرفه ای در زمینه مدلینگ فعالیت کرد.  او در مرکز هنری Müjdat Gezen  شروع به آموختن بازیگری کرد.

عشق و شهرت

او در سریال Filinta  توانست از پس نقش اش به خوبی بربیاید و در آن زمان به عنوان نقش اول یک سریال و با رابطه عاشقانه ای که با  Seda Güven داشت توجه ها را به خود جلب کرد.

بازی در فیلم ماهسون کیرمیزی گول

در سال ۲۰۱۱ با بازی در فیلمی به نام زندگی ادامه دارد Hayat Devam Ediyor  که فیلمنامه آن را خواننده مشهور، ماهسون کیرمیزی گول  Mahsun Kirmizigul   نوشته بود در نقش Siraç Bakırcı ظاهر شد.

از نقش های دیگر او که بسیار مورد توجه قرار گرفت نفش علیهان تاشدمیر Alihan Tasdemir  در سریال سیب ممنوعه بود  وحالا او را در نقش دکتر فرمان در سریال دکتر معجزه  Doktor Mucize  می بینیم.

زندگی عاطفی

اونور تونا با افراد مختلفی رابطه داشته است. او مدتی با یاسمین آلن  Yasamin Allen دوست بود  و بعد شایعاتی از دوستی او و  Nil Ates  به گوش رسید.   به مدت دو سال با بازیگر ترک سدا گوون  Seda Guven  رابطه عاطفی داشت اما از او هم جدا شد.  مدتی هم با  ملیس کاراکوش  Melis Karakus دیده می شد. به سختی باور می کنیم که گفته ها در مورد اینکه در حال حاضر با کسی نیست، حقیقت داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *