خلاصه داستان سریال ترکی اسرار خانواده قسمت 2

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسرار خانواده قسمت 2 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسرار خانواده قسمت 2

سوزان به همراه دوستش برای خرید رفته است. دوست او از سردی رابطه خودش و همسرش می نالد و آنها در مورد خیانت شوهر دوستان اطرافشان صحبت میکنند. سوزان به زندگی خودش می بالد و از اینکه شوهر خوبی دارد، راضی است.

مرت به همراه اجه برای صخره نوردی به خارج از شهر می رود. مرت با دوستانش هماهنگ کرده تا بالای صخره منتظر باشند تا وقتی آنها به بالا رسیدند، اجه را سوپرایز کند و به او پیشنهاد ازدواج بدهد. آنها شروع به صخره نوردی می کنند، اما وسط راه، میخ طناب مرت جدا شده و او به پایین پرتاب می شود و علیرغم تقلایش، سقوط میکند.

اجه پایین می آید و با دادو بیداد درخواست کمک میکند و سپس با اورژانس تماس میگیرد. دوستان مرت نیز پایین می آیند.

قدیر که از هدیه دادن کمال عصبانی شده، دیوانه وار در جاده رانندگی میکند و مدام گلایه میکند.

ایبو سعی دارد او را آرام کند تا آنها تصادف نکنند. قدیر به سمت ساحل می رود و ماشین را پارک میکند. سپس در آن نزدیکی بنزین پیدا میکند و روی ماشین می ریزد. ایبو نمی‌تواند جلوی قدیر را بگیرد و قدیر ماشین گرانقیمت جدید را آتش می زند.

سپس از ایبو میخواهد که از او فیلمی بگیرد و داخل آن، به کمال میگوید که به پدری کردن او احتیاج داشته است و نه ماشین او.

کمال در خانه سوزان است و آنها مشغول غذا خوردن می شوند.

همان لحظه، با او تماس می‌گیرند و خبر میدهند که مرت دچار حادثه شده است. کمال به شدت شوکه می شود و سریع از خانه بیرون می آید تا به استانبول برگردد. نیلگون و حسرت نیز نگران می شوند.
خانواده کمال همگی در بیمارستان هستند. سوزان بی تابی میکند و کمال به او دلداری میدهد. آنها منتظر نتیجه عمل هستند.

شب، قدیر به خانه می رسد. او تازه متوجه ماجرا می شود و میبیند که همه در حال تعقیب اخبار تلویزیون هستند تا از حال مرت با خبر شوند.

وقتی که نیلگون و فادل می فهمند که قدیر ماشین را آتش زده است، از او عصبانی می شوند.

دکتر بعد از جراحی بیرون آمده و به کمال و سوزان خبر میدهد که یک کلیه مرت را بیرون آورده اند و کلیه دیگر او نیز از کار افتاده و باید هرچه سریع تر پیوند بزنند. او از آنها میخواهد که آزمایش بدهند تا در صورت امکان، از آنها به مرت پیوند کلیه بزنند.

روز بعد، دکتر خبر میدهد که کلیه هیچ کدام از آنها به مرت نمی‌خورد و آنها در حال از دست دادن فرصت هستند. سوزان آشفته شده و گریه میکند. کمال که راه چاره ای نمیبیند، از دکتر در مورد احتمال پیوند از خواهر و برادر دیگری از مرت سوال میکند. سوزان با شنیدن این حرف شوکه می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسرار خانواده  قسمت 2 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسرار خانواده قسمت 3 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *