خلاصه داستان سریال ترکی اسرار خانواده قسمت 4

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسرار خانواده قسمت 4 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسرار خانواده قسمت 4

در استانبول، خانواده نیلگون به دعوت سوزان به یک هتل مجلل و گرانقیمت می روند. قدیر از دیدن این زرق و برق حرصش میگیرد و میداند که تمامی این کارها، بخاطر شرایط مرت است و در حالت عادی سوزان سایه آنها را با تیر می زند.

آنها برای آزمایش دادن به بیمارستان می روند. سوزان در مقابل کنجکاوی مادر کمال و دخترش، قدیر را دوست مرت معرفی میکند.
بعد از انجام آزمایشات، قدیر و حسرت به هتل برمیگردند. دکتر میگوید که نتیجه آزمایش روز بعد خواهد آمد.

صبح روز بعد، دکتر خبر میدهد که قدیر می‌تواند به مرت کلیه بدهد. سوزان از شنیدن این خبر خوشحال شده و به همراه کمال به هتل می روند تا ماجرا را خبر بدهند.

قدیر در واکنش به این خبر، شروع به طعنه نسبت به تمام سالهای که کمال درکنار آنها نبوده میکند و از کمبودهای خودش به خاطر نداشتن پدر و برعکس، بودن همیشگی کمال در کنار مرت میگوید.

او در انتها به سوزان میگوید که تنها به یک شرط حاضر به دادن کلیه به مرت است،و آن اینکه سوزان باید از کمال طلاق بگیرد و با نیلگون ازدواج کند. همه از شنیدن این حرف شوکه می شوند.

سوزان با تعجب به قدیر نگاه میکند و نیلگون و حسرت، از این حرف قدیر عصبانی می شوند. قدیر ادامه میدهد که تمام این سالها به خواسته کمال و با سرافکندگی زندگی کرده اند و همیشه هویت پدرشان دروغین بوده است.

کمال به آنها یک زندگی و یک خانواده بدهکار است. سوزان از قدیر عصبانی می شود و میگوید که این ازدواج را نه به خاطر تهدید قدیر، بلکه خودش تمام شده میداند و از کمال طلاق خواهد گرفت.

نیلگون میگوید که به هیچ وجه در این معامله نیست و حاضر نیست با کمال ازدواج کند. قدیر از اینکه مادرش بخاطر غرورش همیشه ضربه خورده ، عصبی می شود. او از حرف خودش کوتاه نمی آید و حتی با حرفهای کمال نیز راضی به کمک بی چشم‌داشت به مرت نمی شود.

او از هتل بیرون می رود و منتظر قبول شرط از طرف کمال و نیلگون است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسرار خانواده  قسمت 4 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسرار خانواده قسمت 5 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *